Noukie, ja precies dat, ik maak het veel te persoonlijk inderdaad! En qua beoordelingen, ik zie vaak dat officiële juryleden met oefendressuur veel positiever kijken en punten. Inderdaad hetzelfde qua onvoldoendes, maar wat sneller een hoger cijfer voor goede dingen. Wat mij betreft mogen ze dat wel meer meenemen

DG: leuk dat je dit weekend weer een proefje gaat opnemen! Heel veel succes en vooral plezier! Ohja, dat ziet er met de stang inderdaad niet prettig uit. Toont veel te flexibel ofzo. Hopelijk werkt de nieuwe stang die je besteld hebt fijner!
Ik werd geïnspireerd door dit topic en heb via Marktplaats een ongebroken bustrens gekocht. Karel heeft niet een hele fijne/makkelijke aanleuning. Ik ben begonnen op zijn enkelgebroken bustrens, maar daar liep hij niet fijn op. Zelf had ik nog een dubbelgebroken bustrens liggen van mijn overleden merrie, dat was al veel beter. Helaas was hij toen erg sterk aan 1 kant en zit ik met een beperking aan mijn linkerarm, hij bleef ook wat li-re pielen aan het bit. Myler level 3 mogen testen, maar toen nam hij het bit helemaal niet meer aan en was het echt rollkur

Hier kon ik helaas vandaag niet naar Karel vanwege het weer, nu morgen afgesproken. Ook wel echt zin om weer lekker samen te trainen en te werken aan de punten van het meetmoment en de les. Dan ook even overleggen wanneer we weer gaan starten. Online doe ik niet meer, was nog even aan het twijfelen maar is mijn geval niet echt logisch. Voor online filmen moet ik ook pad, is daarom duurder vanwege bakhuur erbij. Plus heb ik aan kilometers op meetmoment maken meer dan alleen ergens rijden, is toch weer anders dan met allerlei combinaties etc.