Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 17:03

stalleke schreef:
caro29 schreef:
@ stalleke hoe doe je dat? Ik red echt geen 8/9 per uur.

2 schermen en blind typen. Ik hoef het filmpje bijna niet op pauze te klikken of terug te spoelen

Ah het blind typen. Daar gaat het fout bij mij. Ik moet hem dus steeds stopzetten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 17:04

Anoeska27 schreef:
Ik red dat ook niet. Ik schrijf mee en tel dat op. Daarna voer ik het op de laptop in en controleer ik of ik geen foutje gemaakt heb en op hetzelfde puntenaantal uit kom.

Zo deed ik het eerst ook maar doe het nu gelijk op protocol. Ik tel wel na

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 17:24

Een jury kan soms inderdaad een heel verschil in punten geven, maarja hoort er (helaas :') ) een beetje bij. You win some, you loose some. Als je echt knettergoed rijd kan niemand om je heen, dus daar probeer ik dan naar te streven haha.

Kincsem, jammer dat het deze keer geen verschil maakte, maar je bent lekker bezig :D

ynskek
Moderator Algemeen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 18:24

Ik red en ongeveer 6 per uur. Blind typen is ook niet mijn sterkste punt. Heel af en toe gaat hij op pauze maar terugspoelen doe ik praktisch nooit behalve als mijn 4 benige hulp weer eens via mn broek omhoog geklommen komt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 19:24

ynskek schreef:
Ik red en ongeveer 6 per uur. Blind typen is ook niet mijn sterkste punt. Heel af en toe gaat hij op pauze maar terugspoelen doe ik praktisch nooit behalve als mijn 4 benige hulp weer eens via mn broek omhoog geklommen komt

:') dat wil ik zien, haha! Als.je hem nog leert typen wat jij wilt is het wel heel handig! Helaas typen die 4 potige een andere taal...

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 19:46

MyWishMax schreef:
ynskek schreef:

:') dat wil ik zien, haha! Als.je hem nog leert typen wat jij wilt is het wel heel handig! Helaas typen die 4 potige een andere taal...

Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 19:47

:+:

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:14

Gistermiddag een mail gekregen van de KNHS over de proef van 2 juli. De jury heeft niets terug gestuurd en niets laten weten. De proef werd gister met spoed naar een andere jury gestuurd. En zojuist stonden de punten er al op. Geen wereldproef maar toch nog 180 punten weten te scoren.
Een dikke pluim voor jury nummer 2 en de KNHS voor de snelle verwerking.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:49

Eveline77 schreef:
Gistermiddag een mail gekregen van de KNHS over de proef van 2 juli. De jury heeft niets terug gestuurd en niets laten weten. De proef werd gister met spoed naar een andere jury gestuurd. En zojuist stonden de punten er al op. Geen wereldproef maar toch nog 180 punten weten te scoren.

Wat fijn dat het toch nog goed gekomen is en wat een razend snelle jury inderdaad! Fijn! En ook fijn dat je toch nog een winstpunt hebt kunnen scoren.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:52

Ik had er gistermiddag ook een paar uit eerdere weken. Die heb ik gister avond gelijk gedaan en terug gestuurd.

Waren er een paar in de B en een L1

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:04

Ik wacht op de punten van 9 juli. Ik weet dat het nog binnen de tijd is, maar merk aan mezelf dat ik lichtelijk obsessief op "refresh" aan het drukken ben vandaag -O-

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:05

ynskek schreef:
Ik had er gistermiddag ook een paar uit eerdere weken. Die heb ik gister avond gelijk gedaan en terug gestuurd.

Waren er een paar in de B en een L1

Die van ons was de M2 proef van mijn dochter

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:05

Eveline77 schreef:

Wat fijn zeg dat het zo snel en netjes opgelost is! En nog een winstpunt *\o/*

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:25

DesertOrchid schreef:
Ik wacht op de punten van 9 juli. Ik weet dat het nog binnen de tijd is, maar merk aan mezelf dat ik lichtelijk obsessief op "refresh" aan het drukken ben vandaag -O-

Ik ben ook schuldig :+

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:26

kara schreef:
Ik heb als hoogste cijfer letterlijk 1x een 6,5
Terwijl we normaal echt op veel onderdelen een 8 scoren. Alleen de galop is een dingetje dan gaan we als een kanon, dus daar hebben normaal 5,5-6
De draf en stap compenseren
Maar dus nu voor alles 5 tot 6

Snap je had ook had 1x wel een 8 maar vond voor de B ook best streng... Ik was wel met veel eens maar 1 ding niet zo maar goed is en blijft een oog van ander.
Ik moest duidelijker lichtrijden(dat heb ik echt nog nooit gehoord) verder was ik het zeker eens en ga er weer tegen aan :D

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:49

DoretteK schreef:
DesertOrchid schreef:

Ik kijk zelfs al voor de 16de die ik dinsdag heb ingestuurd whaha :')

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:08

Sunniva schreef:
DoretteK schreef:

Ik kijk zelfs al voor de 16de die ik dinsdag heb ingestuurd whaha :')

Maar iemand had die ook al terug toch?! Dus het zouuuuuuuuuu kunnen :D

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:11

[/quote]

Ik kijk zelfs al voor de 16de die ik dinsdag heb ingestuurd whaha :')[/quote]

Maar iemand had die ook al terug toch?! Dus het zouuuuuuuuuu kunnen :D[/quote]

Precies dat bedoel ik :D :+

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:29

Vorige week had ik ook op donderdag m'n protocol terug. Dus ik refresh leuk mee.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:34

Ja, wel herkenbaar. Een aantal dagen voor de events van de 9e en de 16e filmpjes ingestuurd, dus ook stiekem de hoop dat de punten er eerder zijn. O:) Ik heb nog niets binnen, maar we zitten nog niet aan de maximale 5-7 werkdagen, dus het ongeduld is niet op z'n plaats.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:36

Ik heb de punten van vorige week terug. 195 *\o/*. Nu het m1 uit. Maar we trainen nog wel even door in het m1 om te perfectioneren voor m2. Heb vanavond weer een echte wedstrijd en verder geen online proeven meer staan. Misschien eind augustus m2 starten online (dat is beter voor mijn stress).

daffodilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:44

ik heb ook weer een groepje M1 in de mail, gaat vandaag nog terug naar de KNHS als het een beetje wil vlotten, hier een andersoortige vierbener die hoogst irritant aanwezig kan zijn....

Afbeelding

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:45

daffodil schreef:
ik heb ook weer een groepje M1 in de mail, gaat vandaag nog terug naar de KNHS als het een beetje wil vlotten, hier een andersoortige vierbener die hoogst irritant aanwezig kan zijn....

[ [url=m/dNH5lq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die krijgt echt veeeeel te weinig aandacht zo te zien :D :D

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:56

daffodil schreef:

[ [url=m/dNH5lq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha dat gebitje :D _/-\o_

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 13:02

Oh wat heerlijk die huisdieren <3
Ik maak me trouwens ook schuldig aan het overmatig refreshen van de knhs website. Ik vind het jammer dat ze nog geen mail sturen als er een uitslag is. Had gehoopt dat ze dat inmiddels wel ‘ontwikkeld’ hadden in het systeem.