Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
De onzekerheid is inderdaad niet fijn, mijn diagnose was ook ruk. Maar het gaf ook rust. Hopelijk snel in rustiger vaarwachter
Ik ben echt al maaaanden niet meer ingelogd op bokt... En dacht vandaag ineens, joh laat ik weer eens gaan kijken. Ik moest zo'n 20 pagina's bijlezen, dus ik heb niet alles onthouden van iedereen.... Maar allereerst:
Hierdoor heeft hij ook zijn hele lijf vast gezet waardoor hij ook nog 2 keer behandeld moest worden en heeft hij ook achter een paar ijzers gekregen. De beurse plekken stonden onder zijn voeten
Gelukkig konden we begin maart weer aan de slag. En wat doet hij het onwijs goed zeg! 5 weken bijna niks gedaan, maar weer op kunnen pakken alsof er niks gebeurd is. Het lijkt zelfs in ons voordeel gewerkt te hebben, want wauw... Wat is hij een superster met de wissels!!
De series gingen voor onze gedwongen pauze eigenlijk al heel goed (7 wissels om de 2 kostte geen enkele moeite meer), en we hadden ook in de les eens geprobeerd een wissel om de pas te doen en dit pakte hij ook vrij snel op. Met het oppakken na de gedwongen pauze leek er alleen ineens een kwartje te zijn gevallen en sprong hij er (van R naar L) ineens 5 om de pas
Inmiddels kunnen we er 7 om de pas!
(https://www.instagram.com/p/CM99NeoHoYW/)
Nu dus Z1+6! We hebben in onze hele Z1-carrière nog nooit in beide proeven winst gereden, dus het is duidelijk dat hij wel degelijk onwijs aan het verbeteren is! Dus wij waren gisteren heel blij
zou eigenlijk vanmiddag gaan rijden, maar heb het verplaatst naar morgen. Is de voorspelling net iets beter. Maar wat een rotweer met die wind.

en komop het blijft een momentopname en de mening van 1 jurylid, een andere jury had het weer anders kunnen beoordelen. Een verschil van 10 punten voor een zelfde soort proef is helemaal niet gek. Ik weet zelf waar we nog kunnen verbeteren, lekker door trainen. Blablabla. Maar dat gevoel wil niet mee
Bewustwording is stap 1 zegen ze altijd?

) zijn pigmentverlies, komt niet van wondjes oid.

(watertrens met bitringen ook echt
)