Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tenzij de online resultaten dramatisch zijn, dan oefenen we nog even door
misschien is het nu opgelost 
stalleke schreef:Ik jureer momenteel dagelijks een 16 proeven ongeveer. Veel oude data krijg ik en ook de spoedjes die zijn blijven liggen door een of andere reden. Kan er een stuk of 8/9 per uur doen en dan typ ik er echt heel veel bij per onderdelen en onderin een algemeen verhaaltje.
Blijf het nog steeds leuk vinden om te doen!
en nu een 6,5
Is tevens het hoogste cijfer op m'n hele protocol...
en helemaal geen commentaar er bij. Erg jammer weer....
urosa schreef:Jammer Ladyrosa en Kara, altijd heel vervelend als het zo tegenvalt ten opzichte van het gevoel. Hopelijk volgende keer weer beter!
Ladyrosa, ga je nu L1 starten? Dit was je laatste B toch?

blij!
), maar inderdaad met een proef waaraan te zien is dat het nog een onstabiele combinatie is. De opmerkingen die erop stonden waren terecht en klopten ook met mijn eigen werkpunten, dat is heel fijn
De jury tilde alleen iets minder zwaar aan de wiebels en het feit dat ik meer moet gaan begrenzen dan ik, voornamelijk de overgangen hebben mijn verprutste galop en non-existent-halsstrekken (
) gecompenseerd. Dat was een positieve verrassing
Heb aardig wat bijgeschreven punten op mijn protocol waar ik me ook in kan vinden, superfijn dus. Ik ben er blij mee