Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paarden moeten morgen op concours. Vorige keer in Roden stond ik al te klieren, omdat ik bij Ed linksachter geen stiften inkreeg. Bleek geen schroefdraad in het gat te zitten
Nadat de hoefsmid geweest was gecheckt of het opgelost was, geen probleem. Maak ik net vast de gaten schoon, beide voorijzers wel gaten, maar geen schroefdraad. Hoefsmid neemt niet op dus morgenochtend vroeg maar weer bellen 

Daar blijft namelijk niets in zitten

Anne_GTI schreef:In Markelo mocht het niet. Ik ga er niet mee rijden. Lachfilm krijg je dan. Ik klets de hele cross door en zo af en toe een scheldwoord. Naja, voor de waterbak hele zinnen met scheldwoorden. Laatste keer was het " schiet op homo, geen gezeik, je gaat er gvd in en heb niet het gore lef om te stoppen vuile flikker.... " en toen stond ie er in... en was het " braaaaaf, je bent wel een schatje"
Mensen langs de kant lagen dubbel van het lachen

Hele dag buiten rondgelopen in m'n korte broek en dat terwijl m'n benen normaal nooit meekleuren x)
Toch Bella nog maar opgezadeld, die liep ondanks het weer en onweer (nog niet recht boven het terrein, die bui kwam tijdens het afzadelen) simpel foutloos door het parcours. Volgende keer maar L