Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liefsyv schreef:Jaaa ik wacht ook nog op 2 juli.. (klasse M1 hebben we gereden).. Pfff irritant dat lange wachten, we hoeven nog maar 1 puntje; dus ik wil ook wel weten waar ik aan toe ben, hopelijk snellll uitslag!! Jullie ook M1? lijkt wel of ze voor deze klasse minder jury's hebben?
Liefsyv schreef:MyWishMax schreef:Hoezo langer dan 7 werkdagen? Je zit nu op werkdag 7 voor 2 juli. Dat heeft de knhs zelf aan, die dagen gaab tellen vanaf event datum.
Ik heb het over LANGER dan 7 werkdagen... ik heb dus al 3x ruim 2 weken gewacht......
caro29 schreef:Knhs gaat er vanuit dat je er 4 per uur doet. Link is soms traag, zelf schrijven, tellen, controleren of het klopt en per mail terugsturen. Laatste wil ook nog wel eens traag gaan. Ik ben live veel sneller
ynskek schreef:Zoals ik eerder ook al eens aangegeven heb is de verwerking van de ingestuurde proeven en de retour gestuurde protocollen allemaal handmatig werk. Het enige wat ik hier langs zie komen is negativiteit omtrent de verwerking etc.
Het lijkt mij verstandiger om dit rechtstreeks met de Knhs op te nemen dan dat het is om het enkel hier te ventileren.
De KNHS zal in deze zeker open staan voor verbeter punten en ideeën hoe ze dit kunnen doen/ aanpakken.
MyWishMax schreef:Annetje, ik vind het dan weer niet nodig om zo te klagen over de juryleden dat ze er geen zin in zullen hebben. Dat je ervan baalt, ja natuurlijk mag dat, maar gaan klagen over juryleden vind ik niet eerlijk.
MyWishMax schreef:Liess__Oeps, ik hoop dat je die pech nu achter je kan laten!
Urosa, bekend probleem is dat hoor. Heel veel mensen willen te netjes gaan rijden, waardoor ze eigenlijk niet meer echt aan het rijden zijn. Ik had daar vroeger ook last van, maar tegenwoordig zie ik ook proeven meer als training en blijf dus ook redelijk hetzelfde rijden. En soms een -2 vanwege een extra volte, omdat iets mis ging en ik het wel goed wil 'afsluiten' met paard of een laag cijfer omdat ik bijvoorbeeld bij het afgroeten net zo lang blijf wachten met groeten tot paard ook echt braaf stil staat. Dat lage cijfer heb je dan toch al, dus pak ik het probleem ook meteen aan. Vroeger had ik dan bijvoorbeeld gegroet terwijl we niet helemaal stilstonden en daarna snel wegstappen.
Hopelijk helpt het je als instructie erbij is en kan helpen van te voren!