Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 

hopen op beter weer !! 

En we zitten in Zeeland, dus het valt nooit mee met de wind 

_sharonnn schreef:Ik mag zaterdag op wedstrijd, heb er geen vertrouwen in, maar we gaan gewoon heen voor ons rondje ervaring

Letizia schreef:_sharonnn schreef:Ik mag zaterdag op wedstrijd, heb er geen vertrouwen in, maar we gaan gewoon heen voor ons rondje ervaring
Als je er toch geen hoge verwachtingen van hebt, kun je extra chill gaan rijden
Had ik des tijds met m'n rijexamens ook: was er heilig van overtuigd het niet te halen, dat ik totaal niet zenuwachtig was en dus heel relaxed reed en hoppa, rijbewijs in the pocket
En jij dan goede punten![]()
Hopelijk kunnen de wedstrijden door gaan vh weekend!
Ik heb zo springles, daar heb ik altijd 1000x meer zenuwen voor, dan een wedstrijd
Maar Djuun vind het zo leuk
. Viel een keer uit de galop, dus al met al niet onze beste dag, maar toch 2 wp (over twee proeven) en een tweede plaats
. Er werd niet hoog gepunt, mijn tweede plek was 184,5 pt.
nu lekker nagenieten!
) Ik reed dus ook geen punt (maar wel boven 175 uit mn hoofd
) maar kreeg wel het commentaar ‘knap gereden’ van de jury dus ik neem daardoor aan dat ze wel heeft gezien wat mijn bedoeling was.
. Ik heb nu echt een goud paard aan Prince, hij heeft niks van al dat gewapper door die stormen en hij is echt mega goed aan mijn been na dat hele traject wat ik afgelopen ben. Wat een verademing om het tempo niet steeds te hoeven onderhouden omdat hij terugzakt, ook is hij heel licht en fijn in de hand nu. Nog steeds niet heel constant maar wel veel constanter dan eerst en hij kan het ook volhouden in tempowisselingen en overgangen, ik vind hem over het algemeen ook enthousiaster tijdens het rijden, waarschijnlijk heeft hij er gewoon baat bij om consequent gereden te worden.
Sheran schreef:Hoeveel is het prijzengeld bij jullie eigenlijk? Het gaat me daar totaal niet om, maar het viel me toch op dat het erg magertjes is en dan vaak ook nog in de vorm van waardebonnen. Ik rij voor de winstpunten, maar van vroeger (ook andere regio) herinnerde ik me wel dat je eigenlijk altijd wel het inschrijfgeld eruit haalde.