Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Inge_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:23

JeanneV schreef:
Word het juist niet makkelijker voor de schrijvers? Questie van onderstrepen...

#streep door wat niet van toepassing is... :o :')

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:31

JeanneV schreef:
Ik vindt het eerlijk gezegd wel iets triestig dat blijkbaar zoveel ruiters niet weten waar het aan schort en dus duidelijker omschreven willen hebben waar het misgaat.

Daar heb je toch les voor?

Als je de algemene opmerkingen onderaan zou opvolgen kun je er al snel een paar procent meer van maken. Het zit vaak niet op de figuren vast maar op de manier waarop je paard voor elkaar is

Tuurlijk weet ik zelf waar ik aan moet werken. Maar als je zelf weet waar je aan moet werken hoeft een jury ook geen commentaar meer te geven toch? Dan is dat ook overbodig.

Soms rij je tijdens je proef gewoon “anders” of sluipen er toch weer oude fouten in. Ik vind het fijn om daar feedback op te krijgen.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:56

marjorie94 schreef:
Zijn er nog meer mensen die wachten op de uitslag van 2 juli?
Helaas nog steeds niet binnen;(

Ik wacht er ook nog op. Heb 2 en 9 juli gereden en wil eigenlijk die feedback weer gebruiken voor ik een nieuwe instuur. Ik verwacht op de proef van 2 juli wel goede punten, dus ik ben heeeel benieuwd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:57

PSvanLot schreef:
Mijn God die nieuwe protocollen... wat een gedoe wordt dat joh.

Het ziet er bijna triest uit.

De juryleden die niet schrijven gaan hier ook niet van schrijven en ik vind het als jury echt veel meer werk voor mijn schrijfster. Heb je een jongere schrijfster die zoeken zich lens...

Ik zie het juist als verbetering, even snel onderstrepen waar het aan schort, cijfer en kleine comment. Ik schrijf heel regelmatig en sommige zinnen kan ik niet pennen zo snel gaat het. Dit helpt mij enorm.

kwien_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:08

Eveline77 schreef:
marjorie94 schreef:

Ja, hier ook...

Spannend wordt het refreshen zat

kwien_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:09

Zephyr schreef:
marjorie94 schreef:

Ik wacht er ook nog op. Heb 2 en 9 juli gereden en wil eigenlijk die feedback weer gebruiken voor ik een nieuwe instuur. Ik verwacht op de proef van 2 juli wel goede punten, dus ik ben heeeel benieuwd :D

Inderdaad heb hetzelfde, het is fijn om je feedback te gebruiken voor je nieuwe proef! Hopelijk komen ze vandaag nog binnen!

Liefsyv

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:22

Jaaa ik wacht ook nog op 2 juli.. (klasse M1 hebben we gereden).. Pfff irritant dat lange wachten, we hoeven nog maar 1 puntje; dus ik wil ook wel weten waar ik aan toe ben, hopelijk snellll uitslag!! Jullie ook M1? lijkt wel of ze voor deze klasse minder jury's hebben?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:29

Ik denk dat er genoeg juryleden zijn maar dat de Knhs alles nog moet verwerken. Vakantietijd is ook begonnen dus denk dat alles wat langer duurt.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:37

marjorie94 schreef:
marjorie94 schreef:

Spannend wordt het refreshen zat

Ik ook idd... met 2 weekenden er tussen krijg je bijna het idee dat de betreffende jury er geen zin in heeft. En als je het druk hebt, prima, maar geef je dan niet op.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:37

Liefsyv schreef:
Jaaa ik wacht ook nog op 2 juli.. (klasse M1 hebben we gereden).. Pfff irritant dat lange wachten, we hoeven nog maar 1 puntje; dus ik wil ook wel weten waar ik aan toe ben, hopelijk snellll uitslag!! Jullie ook M1? lijkt wel of ze voor deze klasse minder jury's hebben?

M2

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:41

Eveline77 schreef:
Ik ook idd... met 2 weekenden er tussen krijg je bijna het idee dat de betreffende jury er geen zin in heeft. En als je het druk hebt, prima, maar geef je dan niet op.

Dat kan je ook andersom zien. Als je zo'n moeite hebt met het wachten, doe dan niet mee. Er is allang bekend dat het langer kan duren. Dat hoeft niet te betekenen dat een jury er geen zin in heeft? Klinkt nogal ondankbaar, eerlijk gezegd.

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:43

Wij hadden de punten denk ik vrijdag al voor de 9e. Hadden zaterdag pas gekeken. Weer een fijn wp erbij voor dochter in de M2. Maar ook een heel fijn protocol, bijna overal stond iets bij en een leuke slotopmerking. Daar word je toch blij van :-) .

Zo in de auto om te kijken of we het ook nog op wedstrijd kunnen. Zin in, ben heel benieuwd.

daffodilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:44

Ik had er ook geen zin in hahaha dus ik heb me afgemeld voor deze periode. Nee ik heb het te druk met werk en wil idd niet dat het blijft liggen.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:07

MyWishMax schreef:
Eveline77 schreef:

Dat kan je ook andersom zien. Als je zo'n moeite hebt met het wachten, doe dan niet mee. Er is allang bekend dat het langer kan duren. Dat hoeft niet te betekenen dat een jury er geen zin in heeft? Klinkt nogal ondankbaar, eerlijk gezegd.

Ik denk dat je na 2 weekeinden best je punten mag verwachten. En dat dit niks met ondankbaarheid te maken heeft. Als ruiter zet je je net zo goed in voor dit project.
Mocht er een storing oid zijn is het uiteraard anders, maar knhs gaf aan nog op de jury te wachten en dat het idd lang duurde.

Is overigens de eerste keer dat het zo lang duurt.

Liefsyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:12

herkenbaar!!en helemaal met je eens! tuurlijk snap ik dat het soms wat langer duurt maar bij mij is het nu al de 3e keer dat ik langer dan 7 werkdagen moet wachten op de uitslag.. daar baal ik dan toch wel van.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:29

Eveline77 schreef:

Ik denk dat je na 2 weekeinden best je punten mag verwachten. En dat dit niks met ondankbaarheid te maken heeft. Als ruiter zet je je net zo goed in voor dit project.
Mocht er een storing oid zijn is het uiteraard anders, maar knhs gaf aan nog op de jury te wachten en dat het idd lang duurde.

Is overigens de eerste keer dat het zo lang duurt.[/quote]

Het kan toch zijn dat de jury een goede reden heeft waarom het langer duurt. Knhs zal vast overlegd hebben. Grote kans dat je een andere jury heb. Ik heb constant andere combinaties. Random door het hele land

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:35

Liefsyv schreef:
herkenbaar!!en helemaal met je eens! tuurlijk snap ik dat het soms wat langer duurt maar bij mij is het nu al de 3e keer dat ik langer dan 7 werkdagen moet wachten op de uitslag.. daar baal ik dan toch wel van.

Hoezo langer dan 7 werkdagen? Je zit nu op werkdag 7 voor 2 juli. Dat heeft de knhs zelf aan, die dagen gaab tellen vanaf event datum.

Die weekenden hebben er niks mee te maken, wat als de jury juist een doordeweekse dag heeft aangegeven om te jureren? Wie zegt ook dat het probleem bij de jury ligt, dat die het te lang heeft liggen? Misschien ben je iemand die er tussendoor geglipt is en heeft de jury jouw proef later ontvangen? Als je al problemen hebt met de wachttijd die vrij normaal is, want sowieso 1 weekend en soms 2, dan moet je gewoon niet mee doen. Als je ze eerder krijgt is het geluk hebben.

Edit het hele systeem zou veel efficiënter moeten, maar zo gaat het de hele tijd al. Als dit de 1e keer is mag je eigenlijk nog heel blij zijn. Er komt toch ook voorbij dat juryleden filmpjes niet kunnen openen en later aangestuurd krijgen, de beoordelingen niet ontvangen zijn enzovoorts. Mensen die er tussendoor glippen, filmpjes die niet te beoordelen zijn en dus na melding weer opnieuw gestuurd moeten worden ( onscherp en dan nieuwe link krijgen van de knhs)
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 13-07-20 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:44

caro29 schreef:
Ik denk dat er genoeg juryleden zijn maar dat de Knhs alles nog moet verwerken. Vakantietijd is ook begonnen dus denk dat alles wat langer duurt.

Tikje gefuld :+ :D , ding komt echt wel, heb geen 1 van mijn preoven zo snel als jij nu wilt binnen gekregen.
En mis nog steeds protocol vd 11e juni :Y) .

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:47

Sjolvir schreef:
caro29 schreef:

Tikje gefuld :+ :D , ding komt echt wel, heb geen 1 van mijn preoven zo snel als jij nu wilt binnen gekregen.
En mis nog steeds protocol vd 11e juni :Y) .

Haha en daar zou ik dus wel eens over bellen of mailen.

Juryleden! Ik ben wel benieuwd of degene die ook de m mogen jureren ook nog steeds de b en l krijgen of juist vooral de m? Bij de 1e optie zijn er dus meer juryleden voor de b en l gekomen, maar heeft de m de pech de juryleden alsnog te moeten delen, haha. Daar zijn dan minder plekken voor de m ruiters.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:00

Ik krijg alle klassen t/m M. Dus ook B en L en dan pony's en paarden. Gelukkig maar, want dan is er nog een beetje afwisseling. Zoals jullie het vaak ook niet fijn vinden om dezelfde proef steeds te rijden is het voor ons ook minder leuk om 100x dezelfde proef te zien.

Liefsyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:10

MyWishMax schreef:
Liefsyv schreef:

Hoezo langer dan 7 werkdagen? Je zit nu op werkdag 7 voor 2 juli. Dat heeft de knhs zelf aan, die dagen gaab tellen vanaf event datum.

Die weekenden hebben er niks mee te maken, wat als de jury juist een doordeweekse dag heeft aangegeven om te jureren? Wie zegt ook dat het probleem bij de jury ligt, dat die het te lang heeft liggen? Misschien ben je iemand die er tussendoor geglipt is en heeft de jury jouw proef later ontvangen? Als je al problemen hebt met de wachttijd die vrij normaal is, want sowieso 1 weekend en soms 2, dan moet je gewoon niet mee doen. Als je ze eerder krijgt is het geluk hebben.

Edit het hele systeem zou veel efficiënter moeten, maar zo gaat het de hele tijd al. Als dit de 1e keer is mag je eigenlijk nog heel blij zijn. Er komt toch ook voorbij dat juryleden filmpjes niet kunnen openen en later aangestuurd krijgen, de beoordelingen niet ontvangen zijn enzovoorts. Mensen die er tussendoor glippen, filmpjes die niet te beoordelen zijn en dus na melding weer opnieuw gestuurd moeten worden ( onscherp en dan nieuwe link krijgen van de knhs)

Ik heb het over LANGER dan 7 werkdagen... ik heb dus al 3x ruim 2 weken gewacht......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:13

marjorie94 schreef:
marjorie94 schreef:

Ja, hier ook...

Spannend wordt het refreshen zat[/quote]

Ik wacht ook op M van 2 juli.

Ik vind het ook eerlijk gezegd wel normaal dat je, als er geen storingen zijn en er punten worden verwerkt van latere data, je gewoon je punten verwacht in de aangegeven 7 werkdagen.
Dat moet inmiddels nu het syateem langer draait gewoon haalbaar zijn.
Geen ramp natuurlijk, maar het zou wel gewoon moeten kunnen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:21

Langer wachten op punten is toch ook gewoon vervelend? Ook al kun je je nog zo goed in een druk schema van een jury of een knhs verplaatsen, iedereen heeft graag meteen punten.
Ik heb nu drie keer meegedaan en alles is binnen de gestelde tijd bekeken en ingevoerd. De tweede keer was het zelfs voor de werkelijke eventdatum al binnen. Als ik elke keer twee weken zou moeten wachten op punten, zou ik het waarschijnlijk ook minder interessant vinden om mee te doen. Ik vind dat er heftig gereageerd wordt op ruiters die graag punten willen weten, volgens mij is het niet nodig om zo op elkaar te reageren.

Vanmorgen heb ik weer een proefje gereden. De eerste poging ging helemaal de mist in en hoewel ik vind dat ik het als echte wedstrijd moet rijden en gewoon de eerste poging in moet leveren, heb ik het toch nog een keertje over gedaan en daar ben ik er tevreden mee! Tweede proef laat prima zien hoe we er nu voor staan, inclusief grote fouten in de galop. Vanavond stuur ik hem in en dan is het afwachten wat de jury ervan vindt. Het volgende event doe ik ook weer mee en daarna moet ik nog even kijken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:29

Ik heb tot nu toe L en M gejureerd zowel paarden als pony’s. Event 9 juli is deels zaterdag en deels zondag verzonden en dat waren pony’s.
Proefjes heb ik eind van de middag op 10 juli gekregen en was 11/12 juli beschikbaar. Dan gaat knhs er pas maandag mee aan de slag. Donderdag en vrijdag ben je dan al kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:33

caro29 schreef:
Ik heb tot nu toe L en M gejureerd zowel paarden als pony’s. Event 9 juli is deels zaterdag en deels zondag verzonden en dat waren pony’s.
Proefjes heb ik eind van de middag op 10 juli gekregen en was 11/12 juli beschikbaar. Dan gaat knhs er pas maandag mee aan de slag. Donderdag en vrijdag ben je dan al kwijt.

Ja, maar dan heeft de knhs dus daarna nog een week om er wat mee te doen. Lijkt me een realistisch tijdsbestek.