JeanneV schreef:Word het juist niet makkelijker voor de schrijvers? Questie van onderstrepen...
#streep door wat niet van toepassing is...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JeanneV schreef:Ik vindt het eerlijk gezegd wel iets triestig dat blijkbaar zoveel ruiters niet weten waar het aan schort en dus duidelijker omschreven willen hebben waar het misgaat.
Daar heb je toch les voor?
Als je de algemene opmerkingen onderaan zou opvolgen kun je er al snel een paar procent meer van maken. Het zit vaak niet op de figuren vast maar op de manier waarop je paard voor elkaar is
marjorie94 schreef:Zijn er nog meer mensen die wachten op de uitslag van 2 juli?
Helaas nog steeds niet binnen;(
PSvanLot schreef:Mijn God die nieuwe protocollen... wat een gedoe wordt dat joh.
Het ziet er bijna triest uit.
De juryleden die niet schrijven gaan hier ook niet van schrijven en ik vind het als jury echt veel meer werk voor mijn schrijfster. Heb je een jongere schrijfster die zoeken zich lens...
Zephyr schreef:marjorie94 schreef:Zijn er nog meer mensen die wachten op de uitslag van 2 juli?
Ik wacht er ook nog op. Heb 2 en 9 juli gereden en wil eigenlijk die feedback weer gebruiken voor ik een nieuwe instuur. Ik verwacht op de proef van 2 juli wel goede punten, dus ik ben heeeel benieuwd
marjorie94 schreef:marjorie94 schreef:Zijn er nog meer mensen die wachten op de uitslag van 2 juli?
Spannend wordt het refreshen zat
Eveline77 schreef:Ik ook idd... met 2 weekenden er tussen krijg je bijna het idee dat de betreffende jury er geen zin in heeft. En als je het druk hebt, prima, maar geef je dan niet op.
MyWishMax schreef:Eveline77 schreef:Ik ook idd... met 2 weekenden er tussen krijg je bijna het idee dat de betreffende jury er geen zin in heeft. En als je het druk hebt, prima, maar geef je dan niet op.
Dat kan je ook andersom zien. Als je zo'n moeite hebt met het wachten, doe dan niet mee. Er is allang bekend dat het langer kan duren. Dat hoeft niet te betekenen dat een jury er geen zin in heeft? Klinkt nogal ondankbaar, eerlijk gezegd.
Eveline77 schreef:Dat kan je ook andersom zien. Als je zo'n moeite hebt met het wachten, doe dan niet mee. Er is allang bekend dat het langer kan duren. Dat hoeft niet te betekenen dat een jury er geen zin in heeft? Klinkt nogal ondankbaar, eerlijk gezegd.
Liefsyv schreef:herkenbaar!!en helemaal met je eens! tuurlijk snap ik dat het soms wat langer duurt maar bij mij is het nu al de 3e keer dat ik langer dan 7 werkdagen moet wachten op de uitslag.. daar baal ik dan toch wel van.
caro29 schreef:Ik denk dat er genoeg juryleden zijn maar dat de Knhs alles nog moet verwerken. Vakantietijd is ook begonnen dus denk dat alles wat langer duurt.
Sjolvir schreef:caro29 schreef:Ik denk dat er genoeg juryleden zijn maar dat de Knhs alles nog moet verwerken. Vakantietijd is ook begonnen dus denk dat alles wat langer duurt.
Tikje gefuld![]()
, ding komt echt wel, heb geen 1 van mijn preoven zo snel als jij nu wilt binnen gekregen.
En mis nog steeds protocol vd 11e juni.
MyWishMax schreef:Liefsyv schreef:herkenbaar!!en helemaal met je eens! tuurlijk snap ik dat het soms wat langer duurt maar bij mij is het nu al de 3e keer dat ik langer dan 7 werkdagen moet wachten op de uitslag.. daar baal ik dan toch wel van.
Hoezo langer dan 7 werkdagen? Je zit nu op werkdag 7 voor 2 juli. Dat heeft de knhs zelf aan, die dagen gaab tellen vanaf event datum.
Die weekenden hebben er niks mee te maken, wat als de jury juist een doordeweekse dag heeft aangegeven om te jureren? Wie zegt ook dat het probleem bij de jury ligt, dat die het te lang heeft liggen? Misschien ben je iemand die er tussendoor geglipt is en heeft de jury jouw proef later ontvangen? Als je al problemen hebt met de wachttijd die vrij normaal is, want sowieso 1 weekend en soms 2, dan moet je gewoon niet mee doen. Als je ze eerder krijgt is het geluk hebben.
Edit het hele systeem zou veel efficiënter moeten, maar zo gaat het de hele tijd al. Als dit de 1e keer is mag je eigenlijk nog heel blij zijn. Er komt toch ook voorbij dat juryleden filmpjes niet kunnen openen en later aangestuurd krijgen, de beoordelingen niet ontvangen zijn enzovoorts. Mensen die er tussendoor glippen, filmpjes die niet te beoordelen zijn en dus na melding weer opnieuw gestuurd moeten worden ( onscherp en dan nieuwe link krijgen van de knhs)
marjorie94 schreef:marjorie94 schreef:Zijn er nog meer mensen die wachten op de uitslag van 2 juli?
Ja, hier ook...
caro29 schreef:Ik heb tot nu toe L en M gejureerd zowel paarden als pony’s. Event 9 juli is deels zaterdag en deels zondag verzonden en dat waren pony’s.
Proefjes heb ik eind van de middag op 10 juli gekregen en was 11/12 juli beschikbaar. Dan gaat knhs er pas maandag mee aan de slag. Donderdag en vrijdag ben je dan al kwijt.