Jullie zijn wel echt een leuke combiIk heb anky elegance, dus idd zachte binnenkant en harde buitenkant. De schacht en hoogte is per-fect, daar ook nergens last, alleen de voet is net ietsje krap en nog mega stug. Was ook totaal niet de bedoeling ze te kopen, net nieuwe de niro's ook
maar wilde wel wat kijken voor een trainingslaars met de rits aan de voorkant en ik liep tegen deze aan. Exact mijn maten en in de sale omdat ze gaan stoppen met het merk. Sja, dan moet je 
Haha, SW, snap je nachtmerries! Is dan de niro geen optie? Ik vond ook de dressuurlaars daarvan echt aantrekken en wegrijden.
En elk nadeel heeft zn voordeel, ik zie je filmpjes van de eners tzt graag verschijnen!
heel veel sterkte en ik duim voor jullie. Hou je ons op de hoogte?
12 april ga ik een proefje onder begeleiding opnemen, ben k ook benieuwd naar. De voet bedoel je bij je enkel/wreef? En ik snap dat de verleiding te groot was haha. Ik heb de Petrie Padova als trainingslaarzen, echt super blij mee. Ook rits aan de voorkant en wel direct opstappen en fijn wegrijden haha. Al heb ik nu mijn afgetrapte Melbourne's nog als trainingslaarzen (die kwaliteit voldeed niet aan mijn eisen dus die zou ik niet weer kopen) en gebruik ik nu de Padova's voor online proefjes en les etc. De Superiors bewaar ik voor echte wedstrijden.
maar hij deed het braaf! En na de fotograaf nog even zelf gereden, hadden we wat discussie, maar even doorgepakt en braaf geëindigd. Maar je kon mij echt opvegen

En dan Henkie ook nog met wat verontrustende signalen, hoop echt dat het meevalt!
en ontspanning met losrijden verschilt ook nog wel eens. Maar hij is totaal niet kijkerig en schrikt ook niet snel. Thuis kan er ook best wat gebeuren rond en om de bak