[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:40

Is ook wel bijzonder dat dat niet mag, watertrens is een van de basisoptomingen in mijn ogen.
Hand te stil misschien Lithya?

Goed van Cascade hoor Jes! Ik ben zo benieuwd hoe mijn gupje straks aan gaat pakken op concours?
En nog wel geprobeerd om een opmerking te maken gister, maar iedereen wees naar een ander :+

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:52

Hand te stil? Vast niet.

Kousen? Mis ik wat?

Oo dit
Moment zweer ik echt bij dubbelgebroken watertrens. Maar gewone trens ligt hier ook wel.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:53

Jeetje jes wat gek ?! Nog nooit gehoord dat een watertrens niet mag ? :?

Ik rij altijd met watertrens..

Carola ja hier heeft ze ze om maar het merk van ruud zit er precies op.

Ach ik heb zwarte beschermers en ducktape is grijs ;)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:54

Maar de regels van de clubcompetitie in Frankrijk kunnen natuurlijk best anders zijn dan wij hier gewend zijn :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:58

Ooh was het in Frankrijk dat hen ik dan weer ff gemist haha

Lithya, ik heb onder mijn cross beschermers een kous zitten zodat mijn paard met geschoren beentjes geen wondjes krijgt. Daat is carola nu naar op zoek :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:59

Oh, het valt me iig niet op! Dat is een goed teken dacht ik zo! :D
Gaat de kous ook niet rafelen van de tape eraf trekken? Dat bedacht ik me net ineens!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:00

Watertraining van de vos is een heel verhaal. Te lang om op de telefoon uit de doeken te doen.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:35

Leuke foto's Mirthe!!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 09:07

Gisteren heel verhaal getypt.... loopt internet vast :=

Poging twee:
Wij haddden gister onze eerste SGW van dit jaar *\o/* Lekker dichtbij in Oudkarspel.
De dressuur liep ze erg fijn, dus ging er vanuit dat we onderaan zouden staan :'), maar we stonden 10e met 184 :D Halsstrekken ging super, dus dan krijg je een 6. Middendraf voor ons ook heel goed.... een 5 :+
Toen lekker alle tijd om de cross te lopen. Een erg mooie cross, maar toch ook wel wat dingetjes dat ik dacht van hmm oke :7

Springparcours ging op zich wel goed, beetje jammer dat ik zelf alleen weer zo achterlijk reed op de dubbel... Zag bij de ruiter voor me dat we nog een hindernis 9 hadden, die had ik met lopen even gemist (was een beetje afwezig) }:0 Gelukkig dus wel alles gesprongen en foutloos :)

Even keuren bij de dierenarts en op naar de cross. Inspringen ging fijn. Nou en dan moet je die startbox in en begin ik me toch altijd weer ernstig af te vragen waarom ik dit doe :+
Maar we gingen eigenlijk meteen lekker van start :j Eigenlijk begon ze wat te enthousiast, waardoor ze aan het eind wat inzakte. Bij de boom voor het water kon ik haar mooi terugnemen naar de stap. Met een kleine aarzeling stapte ze het water in en daarna weer door. De hindernis erna was wel even spannend. Een oxer en daarachter meteen een coffin. Zag dit natuurlijk in gedachten al zo gebeuren dat ik in de coffin zou eindigen :)) Maar nee hoor, niks aan het handje. Kwam na de volgende hindernis m'n instructeur tegen die z'n duim opstak :Y) Hekje op de helling, nog even heel droog vibabu gedag gezegd die stond te filmen :').
Paar hindernissen later kwam de tweede waterbak, die is nieuw maar erg mooi, daar liep ze mooi in een drafje in. Later kwamen we dan bij de greppel waarin weer een trakehner was gebouwd. Was even overtuigen, maar ze ging. En zo kwam het einde van de cross al bijna in zicht.
En voor het eerst FOUTLOOS *\o/* *\o/* De eerste winstpunten zijn binnen na 1,5 jaar :o
Uiteindelijk zijn we nog 2e geworden ook, zo trots op m'n lieverd <3

Hier een groot deel van de cross op film :)

Afbeelding

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 10:53

Ik zag het al voorbij komen ! Dikke vette gefeliciteerd !! Top joh ,genieten of niet!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 11:11

Echt wel :))

Mocht alleen helaas niet met mijn helmcam rijden... Dus ding naar de auto, ben ik terug... Moest ik ook mijn haar nog vlechten... Zo kwam ik bijna niet aan inspringen toe... Tja en als ik nu een bos in ga en ze vragen het, oké. Maar op dit terrein vond ik het een beetje onzin :') Plus dat ik helemaal niet zulk lang haar heb :+

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:02

Wow! Gefeliciteerd met je prijs!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:59

Gefeliciteerd!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 14:16

Gefeliciteerd!!

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 19:39

Gefeliciteerd goldie!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 19:49

Gefeliciteerd!!!!!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 08:49

Zoo kruip even onder m'n meeleessteen weg.

Gefeliciteerd goldie!!! Moest wel lachen om je cross filmpje haha heel droog; hoi!

Verder heb ik alles wel gelezen maar was in Friesland op vakantie, ben net gister terug...
Ik kon al een hele tijd niet meer inloggen op mijnknhs en alleen via daar kun je je opgeven voor de laatste selectiewedstrijd, die ik wel moet rijden als ik nog mee wil doen...
Dus heel veel mailtjes gestuurd met nul respons, gister eindelijk in kunnen loggen sta ik derde reserve.....
Doei selectie!! Helaas...

Iedereen was volgens mij wel tevreden over de wedstrijden of niet??

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 09:21

Noh, heb overal bereik in Friesland hoor. Is de wereld niet uit :+

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 10:33

Gefeliciteerd Goldie!!
Ah balen Adrienne..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 10:46

Volgens mij bedoelt Adrienne ook niet dat het bereik in Friesland zo slecht is, maar dat de site van de KNHS waardeloos werkt lithya :+

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 10:51

Precies Gomir!! ik kon voor de vakantie thuis ook al niet inloggen... nu eindelijk opgelost!

Nou ik had amper internet, en bereik viel steeds weg Lithya... haha maar anderen hadden wel bereik...
Heb ik wel vaker, ga denk ik ook maar overstappen....

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 12:46

Adrienne93 schreef:
Zoo kruip even onder m'n meeleessteen weg.

Gefeliciteerd goldie!!! Moest wel lachen om je cross filmpje haha heel droog; hoi!

Verder heb ik alles wel gelezen maar was in Friesland op vakantie, ben net gister terug...
Ik kon al een hele tijd niet meer inloggen op mijnknhs en alleen via daar kun je je opgeven voor de laatste selectiewedstrijd, die ik wel moet rijden als ik nog mee wil doen...
Dus heel veel mailtjes gestuurd met nul respons, gister eindelijk in kunnen loggen sta ik derde reserve.....
Doei selectie!! Helaas...

Iedereen was volgens mij wel tevreden over de wedstrijden of niet??

Wat balen zeg! Dat is wel super duf -O-

Goldie schreef:
Echt wel :))

Mocht alleen helaas niet met mijn helmcam rijden... Dus ding naar de auto, ben ik terug... Moest ik ook mijn haar nog vlechten... Zo kwam ik bijna niet aan inspringen toe... Tja en als ik nu een bos in ga en ze vragen het, oké. Maar op dit terrein vond ik het een beetje onzin :') Plus dat ik helemaal niet zulk lang haar heb :+

*\o/* *\o/* *\o/* Super zeg! Dat zijn de resultaten. Waarom moest je je haar vlechten eigenlijk?

Ik heb een heel fijn kneveltrensje momenteel, raar dat je met een watertrens niet mag starten ook al is het in Frankrijk :+

Mooie foto Elke!

Ik had vorige week weer heel fijn springles, herken m'n paard bijna niet meer terug! Moet alleen nog wennen aan het rechtop zitten, heb mezelf aangeleerd om voorover te gaan zitten omdat hij zoveel bokte maar dat hebben we nu wel gehad. Vrijdag mogen we weer!

Mirthe, nog steeds lol van je pad? Hij bevalt mij heel goed :j

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:31

Ik heb vanavond mijn speciale skill weer eens laten zien. Kost wel taart.... we waren barragelijntjes aan het oefenen. Steeds korter draaien. Op een zeker moment kon paard er niet meer over... ik wel. Stond mooi aan de andere kant en in 1 beweging ook paard nog aan de hindernispaal vast gezet door daar de teugel omheen te slaan. :') _O- Y)(^)

Met een iets ruimere bocht wilde het later wel weer samen hoor. Paard keek me ook heel droog aan. :? := " huh, wat doe jij daar nou? " gekke clown. Naja, ik weet nu waar de grens ligt...

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 05:55

Zijn vaak wel mooie dingen om te trainen, maar dan wel samen en niet zonder paard.

Zijn zondag wel foto's gemaakt, maar amper van het springen. Meer tussen de hindernissen. Zo jammer.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 06:43

Was je wel foutloos Anne? :D

Jammer van de foto's Lithya. Ik zie hier nog maar weinig fotografen op cc.