Hand te stil misschien Lithya?
Goed van Cascade hoor Jes! Ik ben zo benieuwd hoe mijn gupje straks aan gaat pakken op concours?
En nog wel geprobeerd om een opmerking te maken gister, maar iedereen wees naar een ander
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lekker dichtbij in Oudkarspel.
, maar we stonden 10e met 184
Halsstrekken ging super, dus dan krijg je een 6. Middendraf voor ons ook heel goed.... een 5 
Gelukkig dus wel alles gesprongen en foutloos 

Eigenlijk begon ze wat te enthousiast, waardoor ze aan het eind wat inzakte. Bij de boom voor het water kon ik haar mooi terugnemen naar de stap. Met een kleine aarzeling stapte ze het water in en daarna weer door. De hindernis erna was wel even spannend. Een oxer en daarachter meteen een coffin. Zag dit natuurlijk in gedachten al zo gebeuren dat ik in de coffin zou eindigen
Maar nee hoor, niks aan het handje. Kwam na de volgende hindernis m'n instructeur tegen die z'n duim opstak
Hekje op de helling, nog even heel droog vibabu gedag gezegd die stond te filmen
.
De eerste winstpunten zijn binnen na 1,5 jaar

Plus dat ik helemaal niet zulk lang haar heb

Adrienne93 schreef:Zoo kruip even onder m'n meeleessteen weg.
Gefeliciteerd goldie!!! Moest wel lachen om je cross filmpje haha heel droog; hoi!
Verder heb ik alles wel gelezen maar was in Friesland op vakantie, ben net gister terug...
Ik kon al een hele tijd niet meer inloggen op mijnknhs en alleen via daar kun je je opgeven voor de laatste selectiewedstrijd, die ik wel moet rijden als ik nog mee wil doen...
Dus heel veel mailtjes gestuurd met nul respons, gister eindelijk in kunnen loggen sta ik derde reserve.....
Doei selectie!! Helaas...
Iedereen was volgens mij wel tevreden over de wedstrijden of niet??
Goldie schreef:Echt wel
Mocht alleen helaas niet met mijn helmcam rijden... Dus ding naar de auto, ben ik terug... Moest ik ook mijn haar nog vlechten... Zo kwam ik bijna niet aan inspringen toe... Tja en als ik nu een bos in ga en ze vragen het, oké. Maar op dit terrein vond ik het een beetje onzinPlus dat ik helemaal niet zulk lang haar heb
Super zeg! Dat zijn de resultaten. Waarom moest je je haar vlechten eigenlijk?

" huh, wat doe jij daar nou? " gekke clown. Naja, ik weet nu waar de grens ligt...