Sheran schreef:Waarom zou je níet over? Verliespunten ga je waarschijnlijk niet rijden. Blijf je dan alleen maar om prijsjes te sprokkelen? Want anders kun je denk ik beter een beetje 'aanrommelen' in een klasse hoger, dan krijg je ook nuttiger commentaar.
Mijn paard is nog geen jaar onder het zadel, we hebben nog wel eens moeite met het aanspringen in de rechtergalop. En dat is natuurlijk wel een basis voorwaarde (en in zo'n geval moet ik sowieso al 3x een 3 incasseren en op zien te halen
). Ik gebruik de B nu vooral om haar meerdere locaties te laten zien en om te oefenen om met onze spanning om te gaan.
Daarna moet toch de rechtergalop wel echt beter worden, en dan zijn we aan wijken nog niet eens begonnen
daarom vind ik het dus best wel lastig... Alles heeft zo zijn voor- en nadelen.
Ik ben (ivm tijd en geld) ook niet van plan om tot 30 punten door te rijden, op de nieuwe locatie word trainen iets makkelijker dus het plan is om dan door te trainen totdat we denken klaar te zijn voor het L1.
Nu is vooral de vraag: ga ik komende maand nog eens B starten? Of niet meer? Ga ik vanuit de nieuwe stal nog eens B starten omdat we er dan eventjes uit zijn? Of toch niet? Ik vind dat nog niet zo'n makkelijke beslissing