@Urosa, hoe was je proefje filmen gegaan? Dat van die travers in galop is misschien wel iets wat ik ook wat vaker mee moet pakken, klinkt als een goede oefening!
@Noukie, dat stug en stijf door blijven willen rijden ondanks de storm herken ik heel goed haha. Zaterdag was mijn cap zelfs half afgewaaid omdat ik persé in de buitenbaan wilde rijden.

@Tammie, welkom! En wat knap knap van je dochter! De vraag is denk ik ook een beetje wat er precies mis gaat met de eenvoudige wissels, komt ze niet helemaal terug tot stap of blijft de pony niet rustig stappen tussen het aanspringen door? Ik vond het in het begin heel fijn om de overgang te maken na een volte tien meter, dan 'vallen' ze wat makkelijker terug naar stap en is het meeste tempo er al uit.
@Nimber, jij en Ice gaan ook gewoon veel te goed.

Nou, ik had dus de punten van mijn proef terug. Zaten echt wel een paar grote fouten in van mijn kant, maar we hadden dus gewoon 218,5 punt.
Dus eerste winstpuntje is in de pocket.

Voor de grote fouten ben ik wel gewoon afgestraft met 4'en en 5'en, maar voor de goede onderdelen had ik gewoon veel 7'ens en 7,5'en waardoor het gecompenseerd werd. Het gemiddelde lag gewoon veel hoger, ben echt blij dat het gevoel wat ik had dus ook door de jury gezien werd.