Marjolein schreef:Om welke klasse gaat het? In een hogere klasse snap ik dat je op tijd terug moet na de middengalop, dan is een 6 best te verklaren. Misschien was het gewoon een 6jes proef, die heb je er ook af en toe tussen zitten.
L1. Figuren waren gewoon netjes. Ik had alleen een storing in de 2 x wijken. En de galop sprong ze verkeerd aan. Dus dat dat 4en waren was terecht. Stap van dit paard is ontZettend goed. En daar krijgt ik ook altijd een 7-8 voor. En ook de onderdelen qua stap die er in de proef zitten waren nu goed. Alleen het stapcijfer dus niet.
En tuurlijk moet je ook duidelijk terugnemen( dit was bij mij bij In de hoek en niet bij f) maar de verruiming was zoals de jury zegt erg mooi. Dus dan is een 5 wel erg streng.
Al mn proeven die ik online gereden heb heb ik ook zelf beoordeeld. En bij alle proeven werd ik tot nu toe minimaal 6 punten hoger gejureerd dan dat ik mezelf jureerde. Bij deze was dat 8 punten lager dan ik mezelf jureerde.
Maar klaar niks aan te doen. Andersom komt ook wel voor dus dan compenseert dat weer