echt nog nooit zo blij geweest met een krap winstpunt
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Maar gister was de auditor verkouden, en met alle covid perikelen was de werkgroep ook direct dismissed voor de zekerheid. Aangezien ik mn uren dik gemaakt had voor de week lekker weekend gaan vieren op mn paard dus. Enige nadeel: nu moeten we volgende week nog een dag inhalen.
maar voor nu is het inderdaad erg leuk als afwisseling!
ik had nog extensions liggen van de bruiloft dus daar vanmiddag mee bezig geweest om die te ontkrullen en wat bij te knippen zodat ik die aan kan als we op pad gaan.

(vandaag en woe doet mn ma m, morgen heeft ie zn wekelijkse longedag). Gister wel een beetje zitten stoeien, hij was op stal al mega druk in zn hoofd en dan kom je er net niet fijn door. Uiteindelijk wel gelukkig, dus fijn afgesloten weer
Lekker bezig geweest met galop-stap en over algeheel dat hij niet te diep duikt
hihi 

Vanaf jou vertrekken zou voor mij echt top zijn en ik heb daar nog nooit gereden dus lijkt me leuk.
Het is inderdaad LeMieux, de classic Loire champagne.
Hopelijk lukt in april starten! Hier worden ze niet geënt, maar als ik internationaal zou starten zou ik het ook wel graag willen.

En dan is het nu ongeduldig wachten op de punten dus
Grote fouten kan je wel weer wegpoetsen volgende keer, zeker als de basis zoveel beter is.
En gewoon fijn in zn lijf enzo. Geeft dan wel weer energie!
Kan wel met een internet foto komen, anders nog even geduld tot mn hoofd weer eens werkt 
Nee, het viel mee ook (rond 14u) en uit ervaring weet ik wel dat paard over het algemeen braaf is met storm. Enige wat even spannend was, was of de dakplaten van de videotoren op het voetbalveld naast de bak het zouden houden 
Maar Karel was echt heel braaf en meewerkend. Deed braaf alle tempowisselingen en ik had een paar weken geen galopsappuyementen meer gereden, maar die gingen vandaag zo fijn
denk door de basis die steeds een beetje beter wordt en wel telkens travers in galop meegepakt. tammiebels schreef:Laura1982, ok top, bedankt voor de tip. Gaan we proberen
Urosa, wij moeten hem wel oefenen. Ze heeft een pony die zich heel sterk kan maken en dan gaat zij op de verkeerde manier er sterk tegen in doen. Ze moet leren ontspannen. Maar ben het met je eens, het is geen fijne oefening. Succes morgen met je proef opnemen.
Noukie, ook bedankt voor de tip. Schakelen doen we inderdaad al veel, we gaan met de achterhand proberen. Fijn dat je paard braaf is met storm, was vandaag ook wel weer winderig.
Snow-white, bedankt. Deze deden we inderdaad, de pony is inderdaad vrij fanatiek. Wij pakken expres ook slangenvolte 5 bogen zodat ze wat makkelijker gesloten blijft. En hebben ook gezegd, meer stappassen vinden we voor nu niet erg, wachten tot de stap rustig en beheerst is. Volte ertussen nog niet geprobeerd, gaan we doen.
Nimber, dank je. Zo hadden we inderdaad het begin gemaakt, op de volte, verkleinen en dan stap. Deze gaat redelijk, zijn nu aan het oefenen om er wat meer achter elkaar te krijgen en toch de rust te bewaren. Fijn he, als je paard zo heerlijk te rijden is.