Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Durfde niet te zeggen dat ik deze pas 3 weken heb
Laatste wedstrijd was een selectiewedstrijd, we hebben echt op ons allerbeste gereden en dat resulteerde in 197 punten. We werden zesde in onze ring en zijn 'reserve geselecteerd'. Meer dan tevreden, aangezien we nog geen jaar wedstrijden rijden! Nu doortrainen voor de L2. Komende maand wat rustig aan, wil een paar buitenritten maken en gewoon even chill trainen. Dan ga ik halverwege februari 2 weken op vakantie en daarna oppakken voor het L2 debuut! Shari_Becker schreef:Gefeliciteerd iedereen met alle mooie punten! En de soms wat mindere punten, ach zolang jij en je paard er iets van hebben geleerd ook prima toch.
Hier helaas nogsteeds pech, paardje loopt na zijn val in de longeercirkel nogsteeds flink kreupel en het is al ruim 6,5 week geleden
we zijn er kapot van..
)

Shari_Becker schreef:Shari_Becker schreef:Gefeliciteerd iedereen met alle mooie punten! En de soms wat mindere punten, ach zolang jij en je paard er iets van hebben geleerd ook prima toch.
Hier helaas nogsteeds pech, paardje loopt na zijn val in de longeercirkel nogsteeds flink kreupel en het is al ruim 6,5 week geleden
Helaas zal mijn L1 debuut nooit gaan plaatsvinden.
Paardje heeft straalbeen gebroken dus einde verhaalwe zijn er kapot van..
maandag avond hebben de brandweermannen de hekjes niet allemaal goed dicht gedaan na hun oefening. waardoor Calice genoot van haar vrijheid en stond lekker te grazen in de voortuin. toen ik ze weer naar de stal wilde brengen wilde ze nog even jolig doen en maakte ze een paar mooie sprongen, rende over het beton pad. wat allemaal gelukkig goed gegaan is, maar wel heeft ze iets in haar been verrekt waardoor ik woensdag niet kon lessen. al loopt ze volgende week woensdag nog niet lekker moeten we helaas onze wedstrijd afzeggen de 19e.