Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hele weekend lekker in friesland gezeten, heerlijk!
haha klinkt dom maar ik heb het gevoel dat het wel weer goed gaat komen. Gert heeft vandaag weer geholpen en dat was best fijn.

Cioccolato schreef:Ja appelstroop heb ik ook veel gehoord. Alleen hij is zo kieskeurig dat hij dat ook niet eet!![]()
Paardensnoepjes gaan er ook niet in
Snorlex schreef:
Ik lees mee maar ook hier drukte, morgen deadline scriptie!
Anne_GTI schreef:Druk![]()
In Vinkega vosjesmeeting, zitten er 6 tussen dus we komen elkaar wel tegen.
Dochter is komende weken elk weekend op pad. Ik ga om de week. L2 debuut ook gepland, eind augustus.
Zelf cursus springjury vanaf juni op maandagavond.
_Elke schreef:Zooooo zijn we er allemaal nog???
Ik heb vandaag lekker bosritje gemaakt. Paard blij hondje blij iedereen blij.
Ik heb ook weer concours opgegeven. Op advies van Gert over twee weken eerst rondje B en dan L.
Week erop dressuur.. Allebei in Zwolle. Lekker dichtbij
Hoe gaat het aan de andere kant van jullie schermpjes??
Lekker druk weer met cc dus! Fijn dat je iig bent rond gekomen en dat je instructeur ook goed meehelpt. De manier waarop maar even niet op letten dan, vertrouwen is ook belangrijk! 
paljaslaura schreef:Top van de dressuur en dat je je doel hebt bereikt!
Ziet er goed uit SD!
Fijn dat ie er niet op kijkt, Mick loopt thuis altijd te klooien en op wedstrijd kijkt ie nergens naar![]()
Beter zo dan andersom. Kan alleen dus nooit dat soort dingen "veilig" thuis doen want hij is direct over de zeik haha
Vanmiddag eindelijk weer springles met 'm. Is zien of ie blij is!

Urielle schreef:Succes iedereen!
Lief dat je er naar vraagt Lithya! Je ziet dat het snel aan het genezen is maar strekken van mijn benen doet zeer, de wondkorsten rekken natuurlijk niet mee dus dat trek ik steeds open. Straks maar lekker aan mijn glasproject verder, rijden wordt nog niks.
Vakantie geboekt
En lekker elke week springles ingepland
Dus vanavond mogen we weer. Die regelmaat is op het moment wel superfijn merk ik, zit veel meer rust in nu bij ons.
Is wel een thuis wedstrijd voor ons dus dat scheelt. Starten jullie weleens in Renswoude of Woudenberg? Ik ben bij beide nog nooit geweest. 

Kim_Asterix schreef:Hey allemaal, ik kom even binnenvallen hoor
Er is op 21 juni een crossfotomeeting te Vinkega! We zoeken nog reserve modellen, waarschijnlijk krijgen we nog 1 a 2 uitvallers namelijk. Mocht je interesse hebben: [FM] [P] Crossfotomeeting Vinkega
Modellen moeten wel een klein bedrag betalen voor het terreingebruik, maar daarvoor krijg je foto's van 8 verschillende fotografen!