Ik kan inmiddels voorzichtig melden dat mijn pony verkocht is.
De kopers gaan eind van de week voor twee weken op vakantie en daarna word hij de week van 1 augustus opgehaald.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wij hebben op dit moment een soort van "dressuurwedstrijdstop". Zijn nu B+11 en zijn hard aan het trainen voor de L1. Nageeflijkheid mag nog iets beter, met spanning kan hij zich zo opkrullen, zo jammer. Op dit moment zijn we lekker BB aan het springen om ervaring op te doen, wil hem toch "ooit" officieel in het springen starten ( de planning is ergens 2017
) Vorig weekend hebben we zo weer lekker een rondje 80 gesprongen op een voor hem nieuwe locatie. Er was een best indrukwekkende entourage daar. Hij was heel relaxed. En sprong alsof hij nooit anders heeft gedaan wat ons een 1e plaats opleverde
Als een kind zo gelukkig dat ik een ereronde mocht rijden! Volgend weekend staat onze eerste cross training op de planning. Hij vindt springen gewoon zo leuk en een laag boomstammetje etc onder goede begeleiding durf ik ook nog wel.
Maar om echt te starten in de SGW staat niet op onze planning, maargoed wat niet is kan nog komen natuurlijk! Had al nooit gedacht dat ik hem überhaupt zou starten, laat staan in het springen (ookal is BB nog niet officieel, maar het idee)
En dat terwijl hij nog nooit zoiets had gedaan... Dus ik ben weer op mijn grote roze wolk. Dressuur daarentegen staat op dit moment een beetje op een laag pitje... Zijn lekker veel op buitenrit geweest met dit mooie weer. En van het weekend staat er weer een springwedstrijd op de planning.
)
We gingen eigenlijk juist de goede kant op om weer eens te starten. Maargoed, volgende week wordt die kies eruit gehaald en daarna even zien hoe hij opknapt en of we weer aan het werk kunnen.