Ik ga maandag weer lessen met Calice, haar been is weer geheel genezen en we kunnen alles weer lekker oppakken! en over 4 weken ben ik (als alles volgens de planning gaat ) klaar met mijn opleiding! dus dat word in het nieuwe jaar mijn start kaart maar weer activeren!

) ik had zelf al meerdere trucjes geprobeerd, zoals buitenstelling en losgooien, maakte niks uit, nu op de western manier gedaan, lastig uit te leggen hoe precies, maar eigenlijk een beetje liften en loslaten, dit maakt zeker verschil, we zijn er nog niet, ze springt van achteren nog makkelijk om (en gaat daarna aan de reutel
Ben wel mee blijven lezen maar had zelf weinig te melden.
Hierdoor 5x een 5 en 4x een 5 gereden met als gevolg: 176 en 175 erg jammer! Kreeg van lezer (tevens instructrice en ook jurylid) en omstanders te horen dat het een erg nette proef was namelijk en ook mijn eigen gevoel was erg fijn! Gevoel is bij mij aller belangrijkste en ik was super trots op Vera!

Hij geeft alleen maar cijfers tussen de 6 en de 7 (bij mij) en amper commentaar. Niet eerste keer dat ik dat bij bem heb, persoonlijk vind ik dat niet zo motiverend werken...
Eerste proef lukte het niet om de controle te houden. Dit ging de tweede proef een stuk beter, maar aan het einde even kortsluiting en daardoor wat onderdelen gemist. Tijdens het halsstrekken waren we nog bezig met de overgang galop-draf, etc. Terecht geen winstpunten gereden en eerst maar eens flink oefenen voordat we weer starten.