-ik ging wel eens weg zonder hoofdstel, komen we er pas op wedstrijd achter en mag mijn vader een nieuwe kopen
sorry pap- zelfde verhaal met singel, handschoenen, plastron, plastronspel en wit dekje...(die moest ik wel vrijwel allemaal zelf kopen
)- ik was ook eens op wedstrijd waar er een groot stuk op de a-c lijn helemaal belicht was van het dakraam (no way dat hij daar overheen ging) dus ik maar slalommen...
- op wedstrijd moest ik op de grote volte in galop, begint hij toch een partijtje te bokken!!!
uiteindelijk was het een grote volte in bok
dat werd zelfs nog beloond met een 5 en de jury had als commentaar -verzet-
- als iemand zegt: -appuyeren- in de proef, doe je toch gewoon travers!!
- -slangenvolte met 4 bogen!!- doe je er toch gewoon een met 3??
en dan vervolgens om je heen kijken wat er is en zien dat iedereen je aankijkt als een volidioot...
ook nog een van mijn instructrice:
- op wedstrijd, ze merkt dat haar paard moet plassen en probeert alles om hem te laten plassen...
lukt niet. de proef begint. a afwenden en op x halthouden en..... daar ging ie... de jury lach plat van het lachen en dat paard maar plassen!! natuurlijk ook nog van die kreungeluidjes erbij en ondertussen lost hij ongeveer een waterval
er waren vast nog wel veel meer maar ik denk dat ik die ondertussen al verdrongen heb...

mam:ANDERE LINKS! ik: DEZE LINKS?! EN HARDER SCHREEUWEN.
ik heb de mensen langs de kant nog nooit zo verbaasd zien kijken en lachen