Ik was in de 1e proef 5de met 66,30% achter 4 A-kaderleden, was dus echt superblij!

En in de 2de proef een 8ste plaats behaald met 65%! 8e van Nederland dus, echt gaaf
En Lady de beste merrie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En Lady de beste merrie
vond ik ook
behoorlijk hard langs je heen reden, en de pony's behoorlijk vaak op de 'donder' gaven. ik ben toen gaan losrijden op het crossterrein. altijd fijn
. wat wel grappig was, omdat ik met oortje aan het losrijden was, dat er mensen bij ons op dezelfde zender kwamen, en dan hoorde van.. '' poedersuiker deze zender is ook al bezet!'' naja.. dus veder gaan losrijden op het crossterrein. toen de proef rijden. het was een en al flippen. dr was nog een helicopter die overkwam, en applaus van de andere ring. niet door de baan willen, schrikken en te veel spanning van mij.. naja.. het resultaat kun je bedenken..
hele slechte punten. daarna moest m'n zusje nog rijden, en t viertal. we gingen rond 7 uur terug naar huis, en ben nu net thuis..
LadyLuna schreef:Ik heb jou gezien Shanna, ik reed Z2 D/E ook in 'jouw' ring!
) 

Zij mocht ook afkampen.. charlieb0y schreef:Iedereen ontzettend veel succes morgen! Als iemand ook foto's van mij zou kunnen komen maken zou dat heel leuk zijn..
Ring 10 om 11:51u..
(alleen hester niet zien rijden)
van de 31 (!!!) , best netjes voor zo'n eerst nk
, en dat te bedenken dat ik davinci pas een half jaar rijd, en toen pas een L ruitertje was
ben zooooo benieuwd!