Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dus ben benieuwt ( en ook hopen dat alles klopt) 
NoireIdylle schreef:Ik heb deze week, 5 febr, de aanvraag gefaxt en voor de zekerheid daarna ook nog op de post gedaan. Wat zou de prognose zijn op dit moment??

NoireIdylle schreef:Ik heb deze week, 5 febr, de aanvraag gefaxt en voor de zekerheid daarna ook nog op de post gedaan. Wat zou de prognose zijn op dit moment??
Kan álle kanten op met de KNHS. katie_hvjOuw schreef:Ik heb ong. 10 januari het aangevraagt en gebeld en ze hadden beloofd dat ik het over 1 week haddus ben benieuwt ( en ook hopen dat alles klopt)
katie_hvjOuw schreef:Ik heb ong. 10 januari het aangevraagt en gebeld en ze hadden beloofd dat ik het over 1 week haddus ben benieuwt ( en ook hopen dat alles klopt)
elise01 schreef:katie_hvjOuw schreef:Ik heb ong. 10 januari het aangevraagt en gebeld en ze hadden beloofd dat ik het over 1 week haddus ben benieuwt ( en ook hopen dat alles klopt)
Ik heb mijn startkaart ook 10 januari aangevraagt, en is gister binnen gekomen!
vossie schreef:Ik heb 18 jan het hele zwikkie naar de KNHS opgestuurd voor de startkaart aanvraag van mijn "wtje" heb nog niets thuis maar bij "mijn knhs" staat ze al wel vermeld, dus denk dat ik het een dezer dagen binnen ga krijgen.... ben benieuwd of alles klopt
elise01 schreef:katie_hvjOuw schreef:Ik heb ong. 10 januari het aangevraagt en gebeld en ze hadden beloofd dat ik het over 1 week haddus ben benieuwt ( en ook hopen dat alles klopt)
Ik heb mijn startkaart ook 10 januari aangevraagt, en is gister binnen gekomen!
Jobbeltje schreef:vossie schreef:Ik heb 18 jan het hele zwikkie naar de KNHS opgestuurd voor de startkaart aanvraag van mijn "wtje" heb nog niets thuis maar bij "mijn knhs" staat ze al wel vermeld, dus denk dat ik het een dezer dagen binnen ga krijgen.... ben benieuwd of alles klopt
Waar precies bij "mijn knhs" staat je W'tje dan? Ik heb ook een aanvraag rond die datum verstuurd, maar kan bijv nog niet voor dat paard coupons bestellen ofzo. (wel voor het paard waar ik al een startkaart voor heb)
Kan dus voor precies hetzelfde als dat ik voor het paard kan die vorig jaar ook al een startkaart had.