Volgens mij hebben de meesten het goed gedaan in Almelo, of niet?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kadans16 schreef:Ik ben helemaal blij met mn palomino! Twee maanden geen wedstrijd gehad en dan zo braaf de proeven lopen! Onze routine was helemaal weg maar toch waren we 2 keer 3de 1x 4de 1x 5de en 1x 8ste! Ik kon hem zelfs verkopen in AlmeloEn de jury was zeer te spreken over ons als combinatie en dat ik hem met mn 17 jaar toch goed rondgestuurd kreeg, ondanks dat ie hengst is! Sanne heeft trouwens super goed gereden zeg!
sjaantje schreef:Olrike schreef:Wie heeft het Z1 gewonnen?
Corienne IJspeerd won het Z1. Of dat helemaal terecht was weet ik niet hoor... Linda Verwaal was 2e
livo schreef:Dit kan ik idd bevestigen. Je MOET je aanmelden bij het secretariaat of telefonisch laten weten dat je start. Deze lijst heb ik ook op Internet gezet en hier staat duidelijk op dat dit voor zaterdag 12:00 uur gemeld moet worden.kreta schreef:toch vind ik het niet helemaal eerlijk in Almelo
de lijst van de mensen die finale mochten rijden in de B hing er. mijn vriendin staat rond de 25e plaats totaal.
zie ik nu ineens de uitslag zie ik mensen er op staan die nog na haar kwamen op de lijst maar ineens wel finale mochten rijden....
beetje oneerlijk maar goed...
Misschien had ze zich dan wat eerder op moeten geven....gistermiddag hadden zich er nog maar 20 opgegeven terwijl de klasse B dinsdag al is verreden...ze willen graag de groep vol hebben...dat heeft niks met oneerlijk te maken...
xxLisaxx schreef:bij mij ging het ook wel goed! had paar kleine foutjes omdat hij wat achter m'n been kwam (hij vond het veel te heet) maar was in de Z2 voor de amev proef 5e met 192 punten dus ben tevreden
Vond de ring wel een beetje zwaar maar was al lang blij dat het droog was
Gefeliciteerd iedereen met zijn wp'en of prijs
Shanna16 schreef:Ik zit nu weer op mijn stage en dat valt vies tegen na zo'n weekje paarden...
nicole0180 schreef:haha ja je moet eigenlijk zewat nog een week vrij hebben om bij te komen
nicole0180 schreef:ja k ben ook echt op had het zaterdag al erg zwaar hahah kwam ook door het ruiterbal
nicole0180 schreef:hahahah viel opzcih wel mee haha ging alleen nog wel pacour lopen snachts met iemand echt gekkenwerk maar wel onwijs gezellig gehad en daar gaat het toch om
sannenn schreef:ik heb 4 x gereden en het ging echt super 3x 1ste en een x 2de de kur kon ik hem niet houden en in de finale werd ik 4de en het was echt een super week!!!!!