Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WWWiske schreef:En weet je waarom die helm er nu echt moet komen? echt niet vanwege de ongevallen Nee het draait allemaal om geld. WANBELEID noem ik dit, bah![]()
WWWiske schreef:Ik vindt het "een lachertje" dat, zoals nu blijkt, het de afdeling recreatiesport van de KNHS is, die voor ons dressuurruiters- en amazones de hoed wil gaan afschaffen.![]()
Gisteren heb ik mij namelijk weer eens dood geërgerd aan twee over het fietspad, kijhard dravende recreanten te paard, midden in het winkelcentrum / bebouwde kom van Etten- Leur, om 4 uur 's middags, het was al wat donker buiten, zonder verlichting, zonder cap of helm
, met spijkerbroek aan en gympen
, 1 van de paarden, sloeg half op hol door een passerende scooter die er niet langs kon omdat de beide dames het fietspad in zijn volle breedte bezet hielden.
![]()
In mijn ogen zijn dit soort recreanten te asociaal voor woorden, levens- gevaarlijk en ik vind het onvoorstelbaar dat dit kan en mag en zeker te belachelijk voor woorden dat door dit soort mensen mij straks m'n dressuurhoed in de wedstrijdring ontnomen wordt, onvoorstelbaar, ik heb er geen woorden voor, door bovenstaand tafereel, word ik echt radeloos.