pavo cup selectie

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:32

Ik heb net het KWPN gebeld... en word op de lijst gezet voor een eventuele startplaats in Middenbeemster.

Da's wel heel ver weg! Denk dat ik het lekker laat zitten met Silly, en haar lekker een weekje op de wei zet. Dan maar geen Pavo... heel jammer, maar helaas. Ik ga dat beestje niet helemaal naar Verweggistan slepen om daar (hoogstwaarschijnlijk) maar 63/64 punten te scoren.

We gaan gewoon verder met de 'normale' basiswedstrijdjes en we zien wel waar het schip strandt Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 12:43

Missouri schreef:
Ik heb net het KWPN gebeld... en word op de lijst gezet voor een eventuele startplaats in Middenbeemster.

Da's wel heel ver weg! Denk dat ik het lekker laat zitten met Silly, en haar lekker een weekje op de wei zet. Dan maar geen Pavo... heel jammer, maar helaas. Ik ga dat beestje niet helemaal naar Verweggistan slepen om daar (hoogstwaarschijnlijk) maar 63/64 punten te scoren.

We gaan gewoon verder met de 'normale' basiswedstrijdjes en we zien wel waar het schip strandt Haha!


het is maar net waar je voor gaat, denk je dat ze zeker een kans maakt om een halve finale, of finale plaats te krijgen, zou ik wel gaan, krijgt je paard ook weer wat naam, denk je zelf al dat je die score van 67 niet haalt, zou ik lekker thuis blijven, en niet zo'n pokken eind gaan rijden! je kan haar natuurlijk ook even de rust geven om goed te herstellen, en dan je eigen vollop de wedstrijden gaan richten, en zo een heel eind komen...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:47

Missouri schreef:
Ik heb net het KWPN gebeld... en word op de lijst gezet voor een eventuele startplaats in Middenbeemster.

Da's wel heel ver weg! Denk dat ik het lekker laat zitten met Silly, en haar lekker een weekje op de wei zet. Dan maar geen Pavo... heel jammer, maar helaas. Ik ga dat beestje niet helemaal naar Verweggistan slepen om daar (hoogstwaarschijnlijk) maar 63/64 punten te scoren.

We gaan gewoon verder met de 'normale' basiswedstrijdjes en we zien wel waar het schip strandt Haha!


Je moet wel gaan!!
Dan zie ik namelijk nog een 'bekende' rijden Knipoog

Maar ik kan er wel inkomen dat je niet zo heel ver wil gaan rijden, zonder zeker te weten dat je ook echt kans maakt om verder te komen.

Mocht je besluiten om wel te gaan geef even een gil Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:48

Zo heeeeel ver weg is dat toch niet???

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:51

Maud, al wist ik 100% zeker dat Silly door zou gaan, dan deed ik het nog niet.

Anders was ik nu ook allang Z1 met haar gestart, valt bij mij in dezelfde categorie. Sil heeft hier in de buurt al naam zat, en voor mij is het hobby, hoe goed mijn paard ook is.
Ik ga nu lekker voor zover het mogelijk is L2 starten tot januari (een paar keer HC dan ivm de winstpunten Schijnheilig ), dan een paar maandjes M1 en volgend jaar zomer Z1.

Ik had het erg leuk gevonden om mee te rijden, en als ik de paarden in Veghel zag denk ik niet eens dat Sil het er zo beroerd vanaf had gebracht. Maar ik hoef niet ten koste van mijn paard (die nog echt niet helemaal lekker loopt op het moment met dat beentje...) een zak pijnstillers aan te schaffen en nog gauw even een selectie mee te rijden.

Volgend jaar heb ik een 4jarige mee Haha! Haha!

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:22

Anoukie schreef:
Mooi dier, zo op de foto goede galop, een normale, niet super spectaculaire draf. Klopt dat?

Zit jij er trouwens op?


Zijn draf is juist enorm spectaculair, daar haalt hij normaal altijd zijn punten op. Hij loopt met heel veel losheid in zijn lijf en veel front. *LOL* Zijn galop is inderdaad wel goed alleen mist hij daar nog een hoop kracht omdat hij nog maar kort aan het werk is, maar dat wordt steeds beter. Lovers

Helaas had hij in het begin een beetje moeite met de overgang van zand naar gras, waardooor hij in het draf gedeelte een beetje op eieren liep. Verdrietig Pas na de galop, met halsstrekken in draf liet hij zich een beetje zien.

Ik zit er niet zelf op, dat is mijn instructrice Knipoog

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 07:16

Nou lekker dan... Is mijn paard niet kreupel, ben ik het wel. Ik gaf hem gisteren een tikje bij in galop. Dat vond meneer niet leuk en besloot even flink te gaan bokken. Ik hield het nog even vol maar vervolgens kwam ik helaas nogal onzacht in aanraking met de grond. Ik ga de komende dagen maar flink wat pijnstillers slikken. Fijn, zo vlak voor de Pavo-cup. Nou ja, dat wordt even een kwartiertje doorbijten zaterdag! Haha!

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:18

Nou ik hoop dat je de rit zaterdag wel uit zit, succes!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:15

HocusTivoli schreef:
Nou lekker dan... Is mijn paard niet kreupel, ben ik het wel. Ik gaf hem gisteren een tikje bij in galop. Dat vond meneer niet leuk en besloot even flink te gaan bokken. Ik hield het nog even vol maar vervolgens kwam ik helaas nogal onzacht in aanraking met de grond. Ik ga de komende dagen maar flink wat pijnstillers slikken. Fijn, zo vlak voor de Pavo-cup. Nou ja, dat wordt even een kwartiertje doorbijten zaterdag! Haha!


Jeetje dat is wel heel sneu!
Hoe heet jij en/of je paard?

Want ik ben zaterdag zeker aanwezig! Altijd leuk om een bokker langs te zien komen

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:53

Antoinette schreef:
Hoe heet jij en/of je paard?

Want ik ben zaterdag zeker aanwezig! Altijd leuk om een bokker langs te zien komen


Hé, wat leuk, zie ik je misschien zaterdag! Ik ben Diana Merkelijn en rij op(of vlieg van... Haha! ) Tivoli. We hebben startnummer 629.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:39

HocusTivoli schreef:
Hé, wat leuk, zie ik je misschien zaterdag! Ik ben Diana Merkelijn en rij op(of vlieg van... Haha! ) Tivoli. We hebben startnummer 629.


Als het goed is zit jij in één van de eerste groepen die ik zal zien. Moet tenslotte eerst nog even langs mijn eigen paardje Haha!
Wordt dus wel vroeg Gaaaap

Mocht je iemand langs de kant vooral Cheese! zien doen, zit er best een kans in dat ik het ben Haha!

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:31

laat evenhoren hoe het is gegaan!!!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 12:46

ow ik hoorde dat marieke (mijn instructrice) vandaag moest starten met die jazz X balzflug schimmel merrie, heeft iemand die gezien? en zijn er al punten bekend?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 13:32


HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:59


frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:31

gefeliciteerd!!!
Goede puntenhoor, zo voor een eerste keer op vreemd terrein

Treschique
Berichten: 19
Geregistreerd: 13-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 08:58

Startlijst Exloo is bekend! Weer veel dressuurgeweld....met veel bekende namen....
Zucht... 67 pntn kan ik wel vergeten.....

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:05

Nou, inderdaad. Half bekend "dressuurend" Nederland komt aan de start. Wel leuk om naar te kijken. Hoe laat moet jij?

Ik ben bij mijn vriendin, nummer 328, Hemmingway x Formateur.

Treschique
Berichten: 19
Geregistreerd: 13-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:12

Ik rijd zelf niet, maar mijn paard moet om 12.00 uur (Mondriaan x Wolfgang). Inderdaad leuk om naar te kijken, maar meedoen wordt dan ineens een stukje minder leuk...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:31

Ik ga kijken en aanmoedigen .

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:22

Treschique schreef:
Ik rijd zelf niet, maar mijn paard moet om 12.00 uur (Mondriaan x Wolfgang). Inderdaad leuk om naar te kijken, maar meedoen wordt dan ineens een stukje minder leuk...


Ach, als je leuke punten haalt is het ook heel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 00:10

Treschique schreef:
Ik rijd zelf niet, maar mijn paard moet om 12.00 uur (Mondriaan x Wolfgang). Inderdaad leuk om naar te kijken, maar meedoen wordt dan ineens een stukje minder leuk...



Hee wat leuk! Engie rijd jou paard zie ik! Die stelt ze altijd supernetjes voor, dus dat komt vast wel goed!

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 00:22

Geen zorgen maken dus! Komt vast en zeker goed als ik dat zo hoor!

Treschique
Berichten: 19
Geregistreerd: 13-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:44

Ja, Engie is al een poosje aan het oefenen met Tio. Gisteravond nog. Ik ben erg tevreden over het beeld, ben alleen bang dat hij niet op kan tegen al het grote dressuurgeweld (er lopen toch een aantal goeie tussen bijv. Terlia). We wachten af...

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 19:51

wanneer is exloo?