Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaDonna75 schreef:Had ik al gezegd dat ik een pony heb? 1,46m is zeik voel me altijd mini naast zo’n reus van een paard, en ponylief is inderdaad vaak bang van grote paarden…
Suzanne F. schreef:Ik kan me nog herinneren de eerste keer dat mijn 3 jarige een witte pony zag. Haar ogen vielen er zowat uit.
Nadiine__x schreef:Ik ben zelt 1.82m en heb de lengte in mijn benen zitten. Dus ik heb snel het idee dat ik mee kan lopen.
Fly_high schreef:Nadiine__x schreef:Ik ben zelt 1.82m en heb de lengte in mijn benen zitten. Dus ik heb snel het idee dat ik mee kan lopen.
Ik zal dan maar beter zwijgen met mijn 190cm![]()
![]()
Het is al zulke extreme lengte dat ik bij vrijwel elk paard het idee heb mee te kunnen lopen, ooit op een beest van 184cm in een dressuurzadel gereden en zelfs dan staken mijn voeten eronder uitIn deze zin vind ik grote paarden vaak weinig toegevoegde waarde hebben, ik let veel meer op de bouw - bij voorkeur nogal ouderwets, met veel lengte in de rug en veel diepte in de borst - en niet zozeer stokmaat. Want zo'n modern iel ding dat in 90% uit benen bestaat kan ik maar weinig mee. Ofwel, ik kan er heel wat mee, maar het plaatje is dan niet bepaald mooi voor in de dressuurring