Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inge_romeo schreef:Leuk dat jullie ook proeven hebben om te beoordelen! Ik heb mijn proef op zondag ingestuurd en ik had op dinsdag de beoordeling terug. Heel netjes dus..![]()
We hebben 181,5 terug gekregen. Dus toch er een klein winstpuntje uit kunnen rijden, heel blij mee! Ook veel feedback op het formulier waar we wat mee kunnen. Vooral dat ponylief actiever de bak door mag. Dat is altijd al een aandachtspunt geweest.
Echter staat er onderaan bij de stap en draf dat deze ruimer moeten.. Is dat omdat we als pony tussen de paarden rijden of moet ik dit lezen als actiever? Iemand enig idee?
Amberr1994 schreef:Wat leuk om zo met jullie mee te lezen
Ik wil een startpas aanvragen maar zit met 1 ding, misschien kunnen jullie mij helpen; de bak waar ik in rijdt is wat breder dan 20m, ik gok zo'n 23 meter bij 60m. Nou is dat naar 40 maken geen probleem en dan andere letters op de juiste afstanden hangen, maar die breedte van de bak kan ik niets aan veranderen. Weten jullie hoe hier tegen aangekeken wordt?
Tilmar schreef:Nou, ik heb nog 5 L1 proeven gekregen! Dus nu echt aan de bak. Heb vakantie, dus dat komt helemaal goed.
Ik vind het handig werken het nieuwe systeem! Ik open de website gewoon 2x, een beeldscherm met de proef en een beeldscherm met het protocol (wel even check, check dubbelcheck of ik de goede bij elkaar heb)
Alleen als je het scherm per ongeluk dicht klikt dan is je commentaar weg, dat had ik hier al eens gelezen.
En ik had 1x dat bovenin het percentage zichtbaar was tot dan toe, dat vond ik wel handig. Bij andere proeven was dat het totaal tot dan toe, maar dat zegt niet zoveel.
Ik zou het nog wel handig vinden om een enter in het commentaar te kunnen geven.
Wel weer 2 proeven zonder inzoomen op bit en sporen en nog geen een heeft de neusriem juist getoond. 2 helemaal niet en 2 met 2 vingers aan de zijkant. Nu staat dat ook niet heel duidelijk in de handleiding. Maar ik ben ook toezichthouder en het moet juist op het neusbot. Aan de zijkant zegt niks.
Ben maar weer aardig geweest en heb het in het commentaar gezet.
Sita_xx schreef:Mijn neusriem staat denk ik ook niet juist op film. Maar ben 1e x na wijken gestopt, sperriem zat zo los dat ie gewoon los hing en niet meer om de mond heen zat misschien had ik door moeten filmen kon de jury iig zien dat ie niet te strak zat.Mijn vader had erg moeite om met de vingers onder de neusriem, een wat onrustig paard en dan ook nog goed filmen. Wat dat betreft zou ik het ook fijner vinden dat hele riedeltje achteraf te doen. Paard wordt er soms zo ongeduldig van. Als het achteraf zou kunnen gaat je paard (iig die van mij) ook iets ontspannender de proef in.