Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caritas schreef:Antwoord van de KNHS:
Inmiddels is alleen vraag 1 nog van toepassing. Mag ik zelf de intro doen: het paspoort filmen, voorstelrondje, rondje paard (ook de aftekeningen onder z'n buik?) en bit, daarna m'n sporen filmen om vervolgens de camera in het statief te doen. Hierna proefje rijden, na afloop groeten en teruglopen naar de camera voor de close up? Ik heb nl geen stalgenoten, familie woont ver weg en mijn partner is fysiek beperkt.Citaat:[16-4 13:06] KNHS:
Dat mag!
Houd je er wel rekening mee dat je de hoeken bij C ook goed mee filmt.
xxPaige schreef:Je hebt volgens mij ook van die (dure) camera’s die je in het statief zet en het bewegende beeld volgen.. dan volgen ze dus jou rijdend op je paard.
Of je moet de camera zo ver achter de C kunnen zetten dat de hoeken ook op de film staan. Lijkt me niet dat ze hun eigen regels niet zullen hanteren.
Wij hebben gisteren een filmpje opgenomen. Ben heel benieuwd wat daar op terug komt aan commentaar!
bliksemflits schreef:Het enige wat mij niet helemaal duidelijk is is dat met het groeten je gezicht duidelijk in beeld moet zijn? Moet je dan wel inzoomen of hoe bedoelen ze dit precies?
Of bedoelen ze gewoon dat je gezicht goed zichtbaar moet zijn en meer niet?
carika schreef:Ik moet nog een startpas aanvragen en loop bij het inschrijven er tegen aan dat ik de wedstrijdrubriek niet kan selecteren. Is dit een bekend probleem? Startpas wordt aangevraagd zodra mijn lidmaatschap verwerkt is bij KNHS.
Ik had verwacht dat ik mij ook zonder startpas al kon inschrijven maar blijkbaar werkt het zo niet of doe ik iets verkeerd? Paard en ruiter zijn al bekend bij KNHS ivm endurance lidmaatschap.
carika schreef:Ik moet nog een startpas aanvragen en loop bij het inschrijven er tegen aan dat ik de wedstrijdrubriek niet kan selecteren. Is dit een bekend probleem? Startpas wordt aangevraagd zodra mijn lidmaatschap verwerkt is bij KNHS.
Ik had verwacht dat ik mij ook zonder startpas al kon inschrijven maar blijkbaar werkt het zo niet of doe ik iets verkeerd? Paard en ruiter zijn al bekend bij KNHS ivm endurance lidmaatschap.
Caritas schreef:carika schreef:Ik moet nog een startpas aanvragen en loop bij het inschrijven er tegen aan dat ik de wedstrijdrubriek niet kan selecteren. Is dit een bekend probleem? Startpas wordt aangevraagd zodra mijn lidmaatschap verwerkt is bij KNHS.
Heb je grijze radio buttons? Dan is de wedstrijd waarschijnlijk vol, had ik eerst ook nl.
Caritas schreef:bliksemflits schreef:Het enige wat mij niet helemaal duidelijk is is dat met het groeten je gezicht duidelijk in beeld moet zijn? Moet je dan wel inzoomen of hoe bedoelen ze dit precies?
Of bedoelen ze gewoon dat je gezicht goed zichtbaar moet zijn en meer niet?
Er staat toch letterlijk iets van dat na het groeten er moet worden ingezoomd op je gezicht? (Wat nergens op slaat want niemand kan verifiëren dat jij echt Bliksemflits bent. Tenzij ze toegang hebben tot de database van SDU ofzo (je weet wel, de instantie die paspoorten maakt :p )
bliksemflits schreef:En hoe hebben jullie gefilmd met het voor C staan in plaats van erachter? Hoe je die hoeken doorrijden dan mooi in beeld gebracht heb op de film? Ben daar ook nog niet helemaal over uit, rij je achter je filmer langs en draait deze dan mee?
kiki1976 schreef:bliksemflits schreef:En hoe hebben jullie gefilmd met het voor C staan in plaats van erachter? Hoe je die hoeken doorrijden dan mooi in beeld gebracht heb op de film? Ben daar ook nog niet helemaal over uit, rij je achter je filmer langs en draait deze dan mee?
Hier kon ik wel achter C staan, maar dan zelfs nog vond ik het als ze voor C langs reed best wel dichtbij. En ik stond toch zeker op 2 meter achter C