Wedstrijddoelen 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:53

MyWishMax schreef:
_Desiree schreef:
Onze startlijst staat nog niet online voor drie december :( vorige keer was hij er heel erg snel.


Erg jammer idd. Ik ben ook wel erg benieuwd. Maar er was dit weekend Z selectie, dus misschien was de kring daar druk mee ipv startlijst maken?


Dat denk ik inderdaad ook, we wachten geduldig af <3

Padoertje
Berichten: 1582
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:56

_Desiree schreef:
Onze startlijst staat nog niet online voor drie december :( vorige keer was hij er heel erg snel.



Startlijst staat erop, maar ik zie jou er niet bij staan Desiree?!

MyWishMax

Berichten: 25539
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 20:08

Nee, inderdaad, wat raar?

Ik mag als allerlaatste..... Had eigenlijk gehoopt dat ze dit keer met de B zouden beginnen, komt wat beter uit met mijn energie := Maar goed, we zien het als een oefenrondje, ik rijd deze week maar 1 keer. :')

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:51

Ik sta helaas niet op de startlijst, gelijk gemaild want ze heeft terug gemaild dat het akkoord was. :(

Padoertje
Berichten: 1582
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:55

_Desiree schreef:
Ik sta helaas niet op de startlijst, gelijk gemaild want ze heeft terug gemaild dat het akkoord was. :(


Was je te laat met inschrijven dan? Wanneer hoor je of ze je er nog tussen kunnen zetten? Zoveel starts zijn er niet, dus 1 combinatie erbij moet wel kunnen lijkt me.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:57

13 november al, ja ook bevestiging gehad via de mail.
Afwachten maar, baal er wel van als het niet kan, heb onwijs geoefend en veel gelest tussendoor. Ging net zo fijn :(

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 23:12

Als je gewoon bevestiging hebt van de inschrijving kunnen ze je moeilijk gaan weigeren.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 23:16

Zeepsop schreef:
Als je gewoon bevestiging hebt van de inschrijving kunnen ze je moeilijk gaan weigeren.


Ik denk het ook niet, afwachten maar :)

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:19

Gebeurt hier ook wel eens, dat ze je er vergeten op te zetten. Zou me er niet zo veel zorgen om maken.

Ik heb vorige week een onderling wedstrijdje gereden in het M1. Was zelf niet helemaal tevreden maar toch nog 191,5! Komende zaterdag ons officiële debuut, ben erg benieuwd.

Padoertje
Berichten: 1582
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 13:44

_Desiree schreef:
Zeepsop schreef:
Als je gewoon bevestiging hebt van de inschrijving kunnen ze je moeilijk gaan weigeren.


Ik denk het ook niet, afwachten maar :)


En, sta je er al bij Desiree?

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 13:50

Ingeschreven voor mijn eerstvolgende wedstrijd *\%/*

21 januari in de B om even in te komen, als dat goed gaat misschien februari in de L

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 15:40

Padoertje schreef:
En, sta je er al bij Desiree?


Ze zouden het aanpassen maar tot op hebben ze dat nog niet gedaan. :( Had ze opnieuw een bericht gestuurd, toen stuurde ze terug dat ik nog geduld moest hebben.

MyWishMax

Berichten: 25539
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 17:40

Bij de definitieve lijst denk ik dan?

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 17:59

MyWishMax schreef:
Bij de definitieve lijst denk ik dan?


Hij is vanmiddag aangepast, zag ik op startlijsten en ik sta er nog niet bij. Heb opnieuw een bericht gestuurd. Vind het echt irritant voel mij net een stalker maar kan hier niet zo goed tegen. :(

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 18:03

Jaaaa ik sta er op! Helemaal blij en ook blij met de starttijden

MyWishMax

Berichten: 25539
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 18:22

Bij mij in het groepje!

Padoertje
Berichten: 1582
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:56

_Desiree schreef:
Jaaaa ik sta er op! Helemaal blij en ook blij met de starttijden


Mooi zo *\o/*
Wij zitten voor de pauze, dus we brengen Cokes na de proef naar huis. De laatste start is rond half 6, dus ik schat de prijsuitreiking in om een uur of 6. Wordt rennen en vliegen, maar dan hopen we weer terug te zijn. Anders staat hij zo lang op de wagen :(

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:36

MyWishMax schreef:
Bij mij in het groepje!


Ben ik heel blij mee! Toch een beetje bekend en met al die grote paarden voel ik mij soms beetje ondergesneeuwd. Denk dat dit wel beetje rust geeft zo op het laatst *\o/*
Ik zie het als een oefen rondje, wil in januari weer fanatiek gaan rijden. Maar heb een beetje last van faal angst :(

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:49

_Desiree schreef:
MyWishMax schreef:
Bij mij in het groepje!


Ben ik heel blij mee! Toch een beetje bekend en met al die grote paarden voel ik mij soms beetje ondergesneeuwd. Denk dat dit wel beetje rust geeft zo op het laatst *\o/*
Ik zie het als een oefen rondje, wil in januari weer fanatiek gaan rijden. Maar heb een beetje last van faal angst :(

Faalangst omdat je met een koudbloed rijd? Heb ik ook heel erg gehad, nu kan het me niks meer schelen! Die koudbloed heeft toch wel eens mooi wat prijzen gelopen tussen de warmbloeden.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 23:24

Shelly21 schreef:
Faalangst omdat je met een koudbloed rijd? Heb ik ook heel erg gehad, nu kan het me niks meer schelen! Die koudbloed heeft toch wel eens mooi wat prijzen gelopen tussen de warmbloeden.


Nee, de laatste tijd gaat het niet heel lekker omdat ik wil ‘presteren’ altijd gingen de winstpunten best makkelijk. Maar ik heb een periode dat ik vergeet te rijden en bang voor concurrentie. Pony loopt daardoor niet constant in de aanleuning en met inrijden rijden ze allemaal zo prachtig en dan laat ik mij onder sneeuwen :(

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 23:33

_Desiree schreef:
Shelly21 schreef:
Faalangst omdat je met een koudbloed rijd? Heb ik ook heel erg gehad, nu kan het me niks meer schelen! Die koudbloed heeft toch wel eens mooi wat prijzen gelopen tussen de warmbloeden.


Nee, de laatste tijd gaat het niet heel lekker omdat ik wil ‘presteren’ altijd gingen de winstpunten best makkelijk. Maar ik heb een periode dat ik vergeet te rijden en bang voor concurrentie. Pony loopt daardoor niet constant in de aanleuning en met inrijden rijden ze allemaal zo prachtig en dan laat ik mij onder sneeuwen :(


Ja maar je moet echt denken ik rij hier voor mezelf. Ze kunnen prachtige paarden hebben maar ook zij kunnen grote fouten maken in een proef.

Padoertje
Berichten: 1582
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 23:51

Niets van aantrekken Desiree. Gewoon voor jezelf rijden.
Ik ben jaren geleden gestart met een Groninger tussen al die knap gefokte voorbeenzwaaiers en ik kwam van het L2 t/m M2 gemiddeld met 4 winstpunten thuis. Als je sterk rijdt, dan doe je niet onder voor een ander paard hoor! Gewoon lekker rijden en genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 07:23

Niet aantrekken joh! Ik heb een springpaard met nogal wat knie-actie als hij spanning heeft. Meermaals vraag gehad of het een koetspaard is :+ en ondanks dat rijden wij ook gewoon onze winstpunten tussen die knallers.
Vertrouwen in jezelf en jullie als combi. Een goede jury kijkt naar je proef en niet naar ras/type.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:45

Padoertje schreef:
Niets van aantrekken Desiree. Gewoon voor jezelf rijden.
Ik ben jaren geleden gestart met een Groninger tussen al die knap gefokte voorbeenzwaaiers en ik kwam van het L2 t/m M2 gemiddeld met 4 winstpunten thuis. Als je sterk rijdt, dan doe je niet onder voor een ander paard hoor! Gewoon lekker rijden en genieten!


Ja ik weet dat het kan, heb eerder winst gereden tussen de paarden. Maar heb vooral koudbloed wedstrijden gestart daar voel ik mij op mijn gemak en krijg ik Bink fijn aan het lopen. Ik verstijf een soort helemaal, en omdat ik maar te graag die laatste twee winstpunten wil behalen lukt het gewoon niet. Had gevraagd of mijn instructrice mee kon maar die moet werken helaas :(

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:49

Varekaj schreef:
Niet aantrekken joh! Ik heb een springpaard met nogal wat knie-actie als hij spanning heeft. Meermaals vraag gehad of het een koetspaard is :+ en ondanks dat rijden wij ook gewoon onze winstpunten tussen die knallers.
Vertrouwen in jezelf en jullie als combi. Een goede jury kijkt naar je proef en niet naar ras/type.


Ik heb bink zelf door gereden, hij is nog geen jaar van mij.
4 maanden geblesseerd geweest, maar daarna is de druk van presteren helaas hoger geworden. Daardoor loopt ie niet constant in de aanleuning, draf verruimen gaat hij vaak over in galop. En links aanspringen gaat thuis perfect! Alleen op wedstrijd met stress vergeet ik wat ik moet doen. Vorige keer 177 punten opzich best een mooie proef, alleen een 4 voor aanspringen(was verkeerd) kreeg hem niet goed. En toen de E-B-E volte in de verkeeerde galop gedaan met een 2