Ik ben zo gek om op veel te reageren

Fijn dat het rijden goed ging! En beter stil staan dan dat hij aan de kletter gaat in de bak toch!
Wel sneu dat hij het dan even niet meer weet..!
Goed van je dat je eerst op vreemd terrein gaat trainen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PrimaDonna_ schreef:@MonteKarlo: Hahaha ik neem het je niet kwalijk hoor dat je niet persoonlijk reageert.
Ik ben zo gek om op veel te reagerenOok alleen maar omdat ik nu vakantie heb haha!
Fijn dat het rijden goed ging! En beter stil staan dan dat hij aan de kletter gaat in de bak toch!
Goed van je dat je eerst op vreemd terrein gaat trainen!Ik ben ook heel benieuwd wat Don gaat doen op vreemd terrein
MonteKarlo schreef:Jeetje allemachtig jullie gaan zo hard!
Ik overzie het even niet meer om iedereen te antwoorden, heb wel alles gelezen als jullie dat gerust steld![]()
Ik had gister weer les, ging heel erg goed, er zijn wat kwartjes gevallen zowel bij mij als bij Som.
Ging vandaag weer rijden en merkte wel dat hij het wat verwarrend vond, hij ging voor het eerst staken, niet rennen maar juist stil staan met een bolle rug, heb maar hand los naar voor gestoken en met mijn stem voorwaarts gevraagd, zodra hij ging flink beloond. Nu dus omgekeerde wereld, in plaats van het rennen nu totaal achter alle hulpen kruipen en stil staan.![]()
Het aangalloperen ging wel onwijs goed, heel beheerst en bij elkaar, was zo trots en heel de rijbaan heeft daar van mee kunnen genieten![]()
![]()
Oh de voorruitzichten zijn trouwens 4 Maart 1e B proefje.
Duurt nog even maar hij is nog niet eerder op vreemd terrein wezen trainen dus wil hem eerst nog een paar keer meenemen naar andere locaties.
[ [url=m/ZhygXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nogmaals sorry dat ik niet persoonlijk reageer, als jullie nou eens iets minder hard gaan kan ik het beter bijhouden
roosjenat schreef:MonteKarlo schreef:Jeetje allemachtig jullie gaan zo hard!
Ik overzie het even niet meer om iedereen te antwoorden, heb wel alles gelezen als jullie dat gerust steld![]()
Ik had gister weer les, ging heel erg goed, er zijn wat kwartjes gevallen zowel bij mij als bij Som.
Ging vandaag weer rijden en merkte wel dat hij het wat verwarrend vond, hij ging voor het eerst staken, niet rennen maar juist stil staan met een bolle rug, heb maar hand los naar voor gestoken en met mijn stem voorwaarts gevraagd, zodra hij ging flink beloond. Nu dus omgekeerde wereld, in plaats van het rennen nu totaal achter alle hulpen kruipen en stil staan.![]()
Het aangalloperen ging wel onwijs goed, heel beheerst en bij elkaar, was zo trots en heel de rijbaan heeft daar van mee kunnen genieten![]()
![]()
Oh de voorruitzichten zijn trouwens 4 Maart 1e B proefje.
Duurt nog even maar hij is nog niet eerder op vreemd terrein wezen trainen dus wil hem eerst nog een paar keer meenemen naar andere locaties.
[ [url=m/ZhygXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nogmaals sorry dat ik niet persoonlijk reageer, als jullie nou eens iets minder hard gaan kan ik het beter bijhouden
Fijn dat het aangalopperen goed ging! Leuk beestje
PrimaDonna_ schreef:@Britt: Je kan een jachtpatroon scheren, of alleen haar hals van onder tot borst. Raakt ze toch haar warmte kwijt.
https://www.paardenarts.nl/wp-content/u ... cheren.jpg
@ChelseyL: Wat een knapperd!![]()
En spannend dat je in januari gaat starten!
MonteKarlo schreef:PrimaDonna_ schreef:@MonteKarlo: Hahaha ik neem het je niet kwalijk hoor dat je niet persoonlijk reageert.
Ik ben zo gek om op veel te reagerenOok alleen maar omdat ik nu vakantie heb haha!
Goed van je dat je eerst op vreemd terrein gaat trainen!Ik ben ook heel benieuwd wat Don gaat doen op vreemd terrein
Haha ja jij geeft t goede voorbeeld!
Ik vind het wel leuk als er ook op mijn verhalen gereageerd wordt dus moet ik dat ook andersom doen.
Als iedereen alleen maar zijn eigen updates plaatst kan je net zo goed op twitter gaan![]()
Ga jij nog wel een keer naar vreemd terrein ?
ChelseyL schreef:PrimaDonna_ schreef:@Britt: Je kan een jachtpatroon scheren, of alleen haar hals van onder tot borst. Raakt ze toch haar warmte kwijt.
https://www.paardenarts.nl/wp-content/u ... cheren.jpg
@ChelseyL: Wat een knapperd!![]()
En spannend dat je in januari gaat starten!
Dankjewel! Jaa zeker spannend! Hij schijnt een beetje te spoken op onbekend terrein dus hoop op het beste
HiFive5 schreef:Even een depri postje. Piste ligt er slecht bij door de regen in combinatie met niet kunnen slepen. Deze week amper deftig kunnen rijden dus de les voor morgen gaat wellicht niet door :-( dan denk je, ik ga met de trailer naar de binnenpiste, wil ze er niet op. Heeft iemand tips voor mij? Dit is compleet nieuw voor haar. Met voer en longes achter de billen helpt het niet. Verder dan de ramp krijg ik ze gewoon nietsnif
Larissajulia schreef:[ [url=m/3QXJUE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben de mooiste foto vergeten te plaatsen, wat vind ik haar hier gaaf!
Shelly21 schreef:Larissajulia schreef:[ [url=m/3QXJUE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben de mooiste foto vergeten te plaatsen, wat vind ik haar hier gaaf!
Netjes! Jullie komen er wel! Ik heb eigenlijk nooit training foto's. Wel jammer altijd alleen van wedstrijd.
Heb een paar hele mooie mag ze alleen hier niet posten omdat er een logo op staat. Wil er graag een bestellen, kan niet kiezen..
theadora99 schreef:Hoe plaatsen jullie fotos? Ik wil ook een foto'tje plaatsen maar het lukt niet
Joltsje schreef:Pff.. al die spokende paarden.. stom is dat haha. Ik wordt er altijd zo afwachtend van.
Hier wel een poging op mensen te reageren, maar ben echt vet slecht in namen.
Dus wie gaat starten in maart, succes!
Montekarlo, het niet bijhouden snap ik wel. Jou paardje op de rem iov racen. Je weet t ook nooit met se beesten. Ik zie het al helemaal voor me met t aangalloperen. 'JA TOPPIE LIEVE POEPIEDOEPIE JE BENT DE BESTE' hahaha.
Wij gaan morgen even naar de epplejeck. Mag alleen weinig kopen. Paard is niet mijn eigen paard.. elke keer als ik wat koop zegt de eigenaresse.. ooh maar daar had ik ook nog wel wat van (dekjes en halster). Ach ja.. soms wil je gewoon shoppen. Mijn zweep de laatste wedstrijd laten liggen, dus dat sowieso even kopen. En mijn schoonzus waarschijnlijk een wedstrijdjasje
En dan morgenavond weer rijden. We reden haar eerst samen (2 bijrijders) eigenaresse heeft nog een paard en eigenlijk maar tijd voor 1. Maar die andere meid is gestopt. Twijfel nu wat handig is. Ik red het gewoon niet heel vaak (2x meestal) en vind er swi ters minder aan haha. Of in het donker (wel lampen) of met de trailer op pad. Maar dat is weer zo'n gedoe. Toch maar weer even overleggen met de eigenaresse.
Ladygiroc schreef:Leuke pony larissa.. veel gaan schakelen met dat beestje.
Zag ook een knappe Fries voorbij komen, ik ga vanaf half januari ook weer een Fries bijrijden. Ik stapte na mijn bevalling niet eens op mijn eigen pony maar op de Fries. Nu mag ik hem weer gaan rijden..
Wel jammer dat er niemand reageert op EJITP.
Morgen Jill maar weer eens rijden, ik rijdt haar maar 2 of 3 keer in de week. Doe het samen met vriendin omdat we beide naast een fulltime baan geen fulltime paard meer wilde. En ik heb een kind dus dan is 3 dagen soms al passen en meten maar ik vertik het om ermee te stoppen.
AlwaysH schreef:
Pien1989 schreef:Haha wat gaan jullie razend snel!
Ik zal proberen te reageren al ben ik daar nooit zo goed in met teruglezen en dan ben ik m'n verhaal weer kwijt!
Meerdere filmpjes gezien van lekkere wilde brassen. Heerlijk ff de energie kwijt! Moet ook gebeuren. Beter los dan onder het zadel.![]()
Toevallig heb ik ook de longeerhulp maat full. Echt 10-20 cm te lang. Heb er nu bovenin een grote knoop ingemaakt. Maar ideaal is anders.
Les vanavond ging goed. Ze deed goed haar best. Was nog een beetje moe van gister volgens mij![]()
[ [url=m/9hrVDu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto van vanavond.
Die foto van jou paard monte karlo die zo lekker ligt is echt schattig. Heel lief!