Leuk! En spannend! bokworst
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Vervolgens sprong mevrouw Vera weer over het hek, terwijl haar maatje bij haar stond. Hele toestand, vriendje hinniken, Vera hinniken, vriendje rennen, Vera rennen enz. Wat een gedoe. Morgen geen tijd om te rijden, overmorgen maar weer proberen.. 

Hillady schreef:Jammer dat het even niet goed ging Ilbueno, komt echt goed!!
Hahaha oneandonly, eigenwijze beesten ook..
Spannend bokworst, komt vast goed..
Ik snap het volkomen zoefferd, ik heb die proeven eens doorgelezen en pfoe..
Rijden ging zo lekker vandaag.. Zadel is even bij zadelmaker. Dus had geen zadel, oplossing; gewoon zonder zadel trainen! Erg goed voor je zit, houding en je balans. Ik en Original zijn weer goed getraind! Zoals ze nu loopt komt de wedstrijd van 24 maart wel goed.. Hoop toch echt die winstpunt te halen.. Maar als dat niet zo is trainen we door!
Nu nog even leren voor natuurkunde voor morgen... En geschiedenis voor woensdag alvast. Toets over 11 paragrafen , yeah. Hou ik van

OneAndOnlyx schreef:Pff.. Paard trapte me bijna voor m'n banketstaaf, dus ik ben maar met de pony's aan de gang gegaan. Sokjes geknipt bij m'n oudste en toen opgemerkt dat haar been erg bruinig was(even op letten). Verzorgster heeft ze allebei uitgebreid geborsteld en alle haren lagen op de grond na het poetsen. Vervolgens sprong mevrouw Vera weer over het hek, terwijl haar maatje bij haar stond. Hele toestand, vriendje hinniken, Vera hinniken, vriendje rennen, Vera rennen enz. Wat een gedoe. Morgen geen tijd om te rijden, overmorgen maar weer proberen..

Zoefferd schreef:Ja, helaas wel. Maar ik merk dat het vooral is bij een grote overstap qua klasse. Het was ook toen ik van het L1 naar het L2 ging. En nu dus M1. Ze moet nu meer haar spieren gebruiken en dat vindt ze vervelend. Na een tijdje is ze er wel weer aangewend. Het is dus een kwestie van veel rijden. Het ging vandaag trouwens ook beter. Ik ga gewoon weer even een stapje terug en dan weer opbouwen. We hebben 12 april weer wedstrijd dus ik hoop dat dat ook goed komt. 31 maart ben ik trouwens op werkweek, dus dan ben ik even 5 dagen afwezig. En als ik dan terug kom moet ik flink aan de slag voor die wedstrijd haha.
Leuk! En spannend! bokworst
_bokworst schreef:Deze week heerlijk getraind! Af en toe heeft hij een dag dat hij was lastig loslaat, maar na een half uur komt hij altijd wel los
Binnenkort maar eens naar vreemd terrein!

Zoefferd schreef:Fijn dat het bij iedereen zo fijn gaat. Bij mij gaat het echt verschrikkelijk. Ze is nog steeds flink aan het staken. Maarja, ik denk dat het ook wel weer overgaat.
OneAndOnlyx schreef:Vandaag een heerlijke les gehad, ik heb de oude Vera weer onder mijn kont gehad! Ik moet leren ontspannen en dan ontspan zij ook, en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vond toen ik me helemaal relaxde. Ook nog een kort stukje buiten uitgestapt! Heenweg ging perfect, terugweg zag ze Friezen dus toen ging ze dribbelen. Doesn't matter, we doen ons best en we komen er vanzelf! Wat hou ik toch van dat dier ♥

we brginnen morgen de toetsweek met een schoolexamen levensbeschouwing. Jippie

vandaag alleen levensbeschouwing examen
rijden gaat goed hier
zaterdag weer heerlijk gerden (weet niet of ik dat al had gezegd
) lekker van stap naar galop en galop naar stap, veel verzamelen enzo. Het gaat wel lekker zo 
Krijg ik het meestal niet gedaan om zondags te rijden. Mijn ouders moeten telkens mee naar stal omdat ik daar anders helemaal alleen ben ( niet zo veilig dus
) en het lukt niet om dat de hele week te doen dus donderdag en dinsdag zijn rustdag. En dat is goed want ik heb natuurlijk ook veel huiswerk de laatste weken.
x_Kaat_x schreef:Heeyheey!rijden gaat goed hier
zaterdag weer heerlijk gerden (weet niet of ik dat al had gezegd
) lekker van stap naar galop en galop naar stap, veel verzamelen enzo. Het gaat wel lekker zo
Ik baal alleen een beetje dat ik maar 3ker per week rij de laatste tijd. Dinsdag,woensdag les, (soms vrijdag, dit lukt niet altijd) en zaterdag. Normaal reed ik zondag's ook altijd. Maar aangezien ik vriendlief alleen in het weekend zie...Krijg ik het meestal niet gedaan om zondags te rijden. Mijn ouders moeten telkens mee naar stal omdat ik daar anders helemaal alleen ben ( niet zo veilig dus
) en het lukt niet om dat de hele week te doen dus donderdag en dinsdag zijn rustdag. En dat is goed want ik heb natuurlijk ook veel huiswerk de laatste weken.
dus nu voel ik me best schuldig.
aan de andere kant... binnekort staat hij thuis, moeten mijn ouders niet meer mee en heb ik ook veel sneller gereden en... ben ik afgestudeerd dus heb ik zowiezo meer tijd

ook al kan ik een dagje niet rijden, ik ga altijd wel even naar ze toe om te knuffelen!
dus dat maakt het alweer snel laat
Succes!!!
denk dat ik even lekker het bos in ga. Wat een weer
ik zit nu in een kinderdagopvang, erg leuk met die kleintjes! maar pfoe ik ben kappot. zo vroeg slapen xd