Mooie foto Sanne! En wat loopt hij heerlijk bergopwaarts, wordt er jaloers van
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zondag voor het eerst gereden na dat ik een weekje weg was, hij had zoveel spanning en kreeg het er niet uit kon er helemaal niks mee, gister had ik les, 3 kwartier lang alleen maar gedraafd en verder niks gedaan zolang hij maar ontspannen bleef, na 40 minuten lukte het eindelijk
vandaag was hij wel weer beter in het begin maar werd weer zoo gespannen en drammerig als ik wat meer vroeg, was echt lastig.. kon het wel beter laten afvloeien maar hij was zo fijn voordat ik weg ging en nu dit weer

maar bij mijn pony werkt 's winters een klein beetje magnesium erg goed.
hoop zo dat hij me vandaag wel een goed gevoel gaat geven voor het eerst deze week
ik ben weer blij! nog wat kleine schoonheidsfoutjes maar hopen dat ie dat zondag niet doet dan ben ik helemaal tevreden
volgende keer beter als je wat meer hebt kunnen oefenen!!
, inrijden ging op zich wel allen er knalden echt iets te vaak mensen tegen elkaar aan die geen rekening met elkaar hielden waardoor mijn paard een soort van bang werd en elke keer als er iemand te dicht in de buurt kwam ging die maf doen, dus heel veel spanning. Ik had de tijd ook niet in de gaten gehouden dus de proef kwam veel sneller dan verwacht, we waren dus nog niet echt klaar toen we de proef in gingen en dat in combinatie met spanning echt veel te veel fouten, er was misschien 1 onderdeel die lekker ging en de rest allemaal echt prut, ook het halsstrekken waar we normaal een 7/8 voor hebben nu een 4.. had 170&163, echt nog nooit zulke lage punten gehaald haha
ook de eerste keer geen winstpunt met hem maarja dat was het ook echt dubbel en dwars niet waard.
laatste wedstrijd liep hij er zo lekker aan!
ik had bijna het idee dat er elk moment een paard mijn proef in kon rennen ofzo haha misschien was dat wel die zwarte