Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pantykous schreef:Wat een karrevracht met voer gaat er bij jullie in.Dan vlieg ik echt tegen het dak op denk ik. Had 'm vorige keer ipv een kwart schep een halve schep brok gegeven, dat merk ik dan de volgende dag echt wel!
Zondag mag ik weer op cc, twee rondjes oefen. Er moet bij ons nog veel meer rust in, hij heeft het spelletje nu door op concours.
Pantykous schreef:Wat een karrevracht met voer gaat er bij jullie in.Dan vlieg ik echt tegen het dak op denk ik. Had 'm vorige keer ipv een kwart schep een halve schep brok gegeven, dat merk ik dan de volgende dag echt wel!
Zondag mag ik weer op cc, twee rondjes oefen. Er moet bij ons nog veel meer rust in, hij heeft het spelletje nu door op concours.
Nies_ schreef:dat kan kloppenPantykous schreef:Wat een karrevracht met voer gaat er bij jullie in.Dan vlieg ik echt tegen het dak op denk ik. Had 'm vorige keer ipv een kwart schep een halve schep brok gegeven, dat merk ik dan de volgende dag echt wel!
Angel zou vooral niet meer door de deur passen
Tess, ben jij niet van dat topic met gezeur over een slof? Leuk paard!
M_D_H schreef:Gaaf dier!!
En ben je de grond in geboord omdat je met slof reed? Lekker laten gaan meid... De meeste mensen hier die anderen de grond in boren hebben echt vrij weinig verstand van waar ze over praten ben ik al wel achter. ..
TessJazz schreef:M_D_H schreef:Gaaf dier!!
En ben je de grond in geboord omdat je met slof reed? Lekker laten gaan meid... De meeste mensen hier die anderen de grond in boren hebben echt vrij weinig verstand van waar ze over praten ben ik al wel achter. ..
thanx!
hij was wel toen iets strak..
maar dat is al weer tijd terug haha.
Nu kreeg ik laatst op mijn dressuur protocol
Fijn ontspannen proef erg paardvriendelijk