Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:16

Morrie05 schreef:
Qizz schreef:
Hier in het topic als je terugleest :D. Coupons die na 1/7 besteld zijn mogen terug in hele setjes van 16.

En als je het terug stuur moet je daar nog een brief bij doen? Of is het dan gewoon zo afgehandeld?

Ik had achterop de envelop geschreven of ze het wilden crediteren en dat is gebeurd. Ik zou in jouw geval een briefje met je bankrekeningnummer doen. Tenzij je het niet erg vindt dat iedereen je bankrekeningnummer weet. :P

ponyparadijs

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:26

Hahahaha iedereen mag mijn bankrekening nummer weten hoor. Als ze allemaal ook nog wat storten wordt het helemaal top hahahahaha!

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:25

Oke bedankt ga ik dat doen!!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:05

Misschien dat ik er overheen lees, maar hoe gaat het als jury, qua controle of de juiste combinatie in de ring zit.
Heb als vereniging van de KNHS een uitnodiging gekregen voor een bijeenkomst met uitleg over diverse zaken maar kan daar het verdwijnen van de coupons en hoe verder niet echt uit opmaken.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:08

Ik weet wel dat het met mennen nog steeds niet digitaal kan. Wij hebben november een wedstrijd, maar kan uitslagen niet digitaal verwerken, staat duidelijk vermeld in hun eigen brief! Vraag me echt af of het voor het mennen doorgaat.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:14

Bij de SGMW gaan de gegevens wel al digitaal naar het KNHS. Zowel in excel als in PDF :) :j

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:45

Amarie schreef:
Misschien dat ik er overheen lees, maar hoe gaat het als jury, qua controle of de juiste combinatie in de ring zit.
Heb als vereniging van de KNHS een uitnodiging gekregen voor een bijeenkomst met uitleg over diverse zaken maar kan daar het verdwijnen van de coupons en hoe verder niet echt uit opmaken.

Volgens mij wordt het gecontroleerd aan de hand van de protocol die je als vereniging volgens mij moet gaan uitprinten.
Wat betreft het verdwijnen van de coupons is het natuurlijk nog even afwachten wat de ledenraad er van zegt eind deze maand!

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:43

tine10 schreef:
Ik weet wel dat het met mennen nog steeds niet digitaal kan. Wij hebben november een wedstrijd, maar kan uitslagen niet digitaal verwerken, staat duidelijk vermeld in hun eigen brief! Vraag me echt af of het voor het mennen doorgaat.

Ow dat zou weer schelen, ik heb een stapel coupons van het mennen liggen ;)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:50

Voor het mennen kunnen de uitslagen misschien nog niet digitaal worden verstuurd. Maar dat wil natuurlijk niet direct zeggen dat er dan niet digitaal ingeschreven kan worden. Dat staat toch los van elkaar!

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:48

Ik zie net het bericht op horses.nl, het ziet er naar uit dat het allemaal rond is en doorgaat!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:58

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 13:00

Nou, klinkt gemakkelijk in ieder geval! Ben alleen wel heeel benieuwd naar de kosten...

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 13:02

Qizz schreef:
Hier in het topic als je terugleest :D. Coupons die na 1/7 besteld zijn mogen terug in hele setjes van 16.

Dan stuur ik me springcoupons terug, die heb ik namelijk nog niet aangeraakt
Weet iemand waar ik het adres kan vinden?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 13:21

Ik heb net weer een mail gedicht aan de knhs:
Ik heb dus coupons van 2010 en wil deze ook retourneren. Ik kan ze immers niet meer opmaken. Jullie schrijven doodleuk nog in de Paardensport van SEPTEMBER 2011 in de vragenrubriek dat de coupons ook het jaar erop nog bruikbaar zijn. Dat is dus niet het geval. Komt op mij over als met alle winden meewaaien. Ik kan immers ook nog guldens inleveren bij de bank en daar euro's voor ontvangen. Een overgangsperiode of geld retour lijkt mij niet meer dan normaal.
De eis van een actieve startkaart in 2012 vind ik ook onterecht. Ik denk dat ik tijdelijk geen startkaart heb dan (mogelijk wel weer half 2012 actief), en kan de coupons dus ook niet in 2013 nog opmaken. Daarom wens ik mijn geld terug.

En het zal er wel niet goedkoper op worden. Enerzijds een goed idee, maar anderzijds gaan ze veel te snel en te abrupt over. Kunnne de leden weer de ict kosten betalen.
Laatst bijgewerkt door germie op 13-10-11 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 13:23

germie schreef:
Ik heb dus coupons van 2010 en wil deze ook retourneren. Ik kan ze immers niet meer opmaken. Jullie schrijven doodleuk nog in de Paardensport van SEPTEMBER 2011 in de vragenrubriek dat de coupons ook het jaar erop nog bruikbaar zijn. Dat is dus niet het geval. Komt op mij over als met alle winden meewaaien. Ik kan immers ook nog guldens inleveren bij de bank en daar euro's voor ontvangen. Een overgangsperiode of geld retour lijkt mij niet meer dan normaal.
De eis van een actieve startkaart in 2012 vind ik ook onterecht. Ik denk dat ik tijdelijk geen startkaart heb dan (mogelijk wel weer half 2012 actief), en kan de coupons dus ook niet in 2013 nog opmaken. Daarom wens ik mijn geld terug.

+:)+

Goedzo, vind ook dat jij (en anderen) gewoon het geld terug moeten krijgen...Ik heb zelf ook nog een set waarvan ik denk dat die voor juli besteld is en daar ga ik echt wel achteraan als ik geen geld terug krijg...principekwestie wat mij betreft.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 13:30

nou heb gisteren even op de nieuwe manier een wedstrijd aangevraagd
Man man wat een werk en wat een gestoei met proeven ( kan je weer de proefnummers uit je hoofd kennen want als je toevallig eerst de 2de proef aanklikt en dan pas de eerste proef krijg je een uitroep teken er bij staan als je klaar bent en wil versturen en dat betekend dat er dus een fout inzit
.
Jeetje laat mij maar gewoon 2 velletjes invullen ( kopieeren en plakken is dat meestal) daar ben je 20x eerder mee klaar

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 13:53

Ik had bij pas toch wel echt een pasje verwacht, en niet een grote kaart.
Een pas zou je kunnen lezen, bijvoorbeeld opwaarderen (in plaats van gelimiteerde kaart).

Maar ik ben erg benieuwd! Nog mensen die naar de bijeenkomsten gaan?

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:23

http://www.horses.nl/horsesnl/nieuws/22 ... leden-tijd

Zoals ik al dacht dus toch vrolijk protocollen gaan printen op het secretariaat. Nu heb ik daar niet zo'n problemen mee, maar ik mag toch hopen dat alleen het invullen van de totalen voldoende is in het KNHS programma. Wat ik wel een punt vindt is dat je bij protocollen geen "check" meer hebt als vereniging. Dan zul je van alle protocollen die je uitgeeft aan de ruiters/amazones weer een kopie voor eigen administratie moeten maken.

Janine1990: ik had idd ook een "pasje" verwacht. Het blijft nu in principe een startkaart waarbij je dus kunt starten zonder coupons voor een X bedrag extra. Ik ga eind november naar een bijeenkomst.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:37

Zou het de bedoeling zijn dat je dit formulier gaat invullen voor de wedstrijden?
http://www.knhs.nl//form.asp?

Bij ons staat de bijeenkomst 14 november op de agenda!

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:42

ponyparadijs: maar dat formulier kun je niet "downloaden" maar daarmee verstuur je je inschrijving naar de KNHS dus lijkt me niet exact het formulier dat ze gaan gebruiken. Zal wel een standaard Wordbestand zijn wat deelnemers kunnen invullen en doormailen.

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:45

ponyparadijs schreef:
Zou het de bedoeling zijn dat je dit formulier gaat invullen voor de wedstrijden?

Zou best wel kunnen maar om dezelfde gegevens nou elke keer in te vullen lijkt me ook niet handig. Zeker in ons geval waar ik telkens 2 pony's op moet geven..... Ik hoop dat ze snel de mogelijkheid creëren om ECHT digitaal in te schrijven, dwz eenmalig de gegevens invoeren per combinatie en die dan kunnen selecteren. Zoals bijvoorbeeld op http://www.concours.nl, is veel gemakkelijker en sneller.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:46

Kruidenpotje kan je nu via concours.nl ook al inschrijven dan?
Ik denk dat je ook niet zo veel info nodig hebt.
Iedereen met een startkaart (of dan een startpas) die geactiveerd is staat in het concour programma. Dus aan combinatie nummer is meer dan voldoende.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:47

Kruidenpotje schreef:
ponyparadijs schreef:

Zou best wel kunnen maar om dezelfde gegevens nou elke keer in te vullen lijkt me ook niet handig. Zeker in ons geval waar ik telkens 2 pony's op moet geven..... Ik hoop dat ze snel de mogelijkheid creëren om ECHT digitaal in te schrijven, dwz eenmalig de gegevens invoeren per combinatie en die dan kunnen selecteren. Zoals bijvoorbeeld op http://www.concours.nl, is veel gemakkelijker en sneller.

Het lijkt me ook een tijdelijke oplossing totdat je via mijn KNHS kunt inschrijven, ik neem aan dat je gewoon meerdere paarden kunt invullen onder 1 ruiter op het formulier..

Ponyparadijs: ik vindt het wel fijn om een volledig adres + telefoonnummer + e-mail te hebben van de mensen die zich inschrijven

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:50

_Esther_87_ schreef:
germie schreef:

+:)+

Goedzo, vind ook dat jij (en anderen) gewoon het geld terug moeten krijgen...Ik heb zelf ook nog een set waarvan ik denk dat die voor juli besteld is en daar ga ik echt wel achteraan als ik geen geld terug krijg...principekwestie wat mij betreft.

Reactie terug:
Iedere regio vaardigt ledenraadsleden af, u kunt met desbetreffende ledenraadsleden contact opnemen en uw klachten meegeven voor de ledenraadsvergadering.

Bij wie moet ik zijn voor de regio Groningen? Waar vind ik ledenraadsleden? Kennelijk wil de knhs gewoon zelf geen klachten afhandelen.

Wordt dus weer lekker een kastje-muur-kluitje-riet-kastje-riet-muur-kluitje-kastje-riet verhaal. Maar ik vind dat dit beslist meegenomen moet worden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:56

germie schreef:
Reactie terug:
Iedere regio vaardigt ledenraadsleden af, u kunt met desbetreffende ledenraadsleden contact opnemen en uw klachten meegeven voor de ledenraadsvergadering.

Bij wie moet ik zijn voor de regio Groningen? Waar vind ik ledenraadsleden? Kennelijk wil de knhs gewoon zelf geen klachten afhandelen.

Wordt dus weer lekker een kastje-muur-kluitje-riet-kastje-riet-muur-kluitje-kastje-riet verhaal. Maar ik vind dat dit beslist meegenomen moet worden.

Uch uch... Google...

http://paardensportgroningen.nl/regiobestuur/index.htm