Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:06

Marjoow schreef:
Jongens, laten we niet vergeten dat Rath wist waar hij aan begon, Hij wist van te voren natuurlijk dat er Nederlanders zijn die hier, op zn zacht gezegd, niet blij mee waren. Elke ruiter/sporter/BN'er/Celebrity heeft haters, óók Rath. Zelfs voordat hij Toot ging rijden had hij vast haters. Dan wel niet van Nederlanders, dan wel van dressuurhaters. Het zijn er nu alleen een paar meer geworden.

Denk je eens in hoe het voor Anky is om te horen dat zij haar paarden verkeerd traint? Hoeveel Ankyhaters bestaan er wel niet?

Rath wist waar hij aan begon, en hij hoeft de Gastenboekberichten echt niet te lezen, zou me verbazen als hij enigszins invloed op de site uit kan oefenen, daar heeft hij vast een PR Manager voor oid.

JUIST!!!

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:07

een beetje pr buro had er wel voor gezorgd dat de berichtjes eerst nagekeken werden voor plaatsing maar dat terzijde :+

Marjo

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:08

Als ze elk berichtje moeten lezen voordat deze gepubliceerd kan worden, dan is je berichtje denk ik volgend jaar rond kerst geplaatst?? :')

easygoing

Tendance schreef:
Ik hoop, dat het uberhaupt niet heel serieus bedoeld was, want ook zonder bokt heeft hij nog wel een carriere. Per slot heeft hij daar geen Nederlandse supporters voor nodig.

Als hij op deze manier doorgaat ben ik bang dat hij straks ook geen goodwill meer geniet in zijn eigen land.
Vind toch wel dat duitsland zichzelf altijd meer dan goed heeft weten te presenteren en daarmee te presteren en dat het hun eer toch echt te na is om met de veren van een buitenlander te gaan pronken.
Kan me niet van de gedachte onttrekken dat menig duitser er ook zo over denkt.

En aangezien de commotie niet alleen in nederland aan de gang was en is maar in het hele internationale dressuur/paarden-wereldje zou ik me als ik Rath was toch echt eens zeer ernstig achter de oren gaan krabbelen. Want zonder internationale supporters komt hij ook echt niet waar hij uiteindelijk wezen wil.

Tendance

Marjoow schreef:
Als ze elk berichtje moeten lezen voordat deze gepubliceerd kan worden, dan is je berichtje denk ik volgend jaar rond kerst geplaatst?? :')

Ja joh! Dat boeit ze echt niet!

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:10

Citaat:
Want zonder internationale supporters komt hij ook echt niet waar hij uiteindelijk wezen wil.

*dramaqueen* :')

De jury bepaalt toch?
Laatst bijgewerkt door Whinnylando op 22-06-11 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

cherie78

easygoing schreef:
Ja tuurlijk bedoel ik dat cynisch :j. Rath heb ik nog geen seconde zielig gevonden. Zou het wel triest vinden als hij over zich heen laat lopen maar goed dat heeft ook weer niets met zielig te maken :D .

Gelukkig maar ;)

Volgens mij, is er geen ruiter die ooit zoveel in de belangstelling is geweest, als Rath nu :D

Maar ik dacht al, dat je eerder Gal zielig vond :+
Gal had toch ook zijn "voorzorgen" kunnen nemen.

Annet555

Marjoow schreef:
Jongens, laten we niet vergeten dat Rath wist waar hij aan begon, Hij wist van te voren natuurlijk dat er Nederlanders zijn die hier, op zn zacht gezegd, niet blij mee waren. Elke ruiter/sporter/BN'er/Celebrity heeft haters, óók Rath. Zelfs voordat hij Toot ging rijden had hij vast haters. Dan wel niet van Nederlanders, dan wel van dressuurhaters. Het zijn er nu alleen een paar meer geworden.

Denk je eens in hoe het voor Anky is om te horen dat zij haar paarden verkeerd traint? Hoeveel Ankyhaters bestaan er wel niet?

Rath wist waar hij aan begon, en hij hoeft de Gastenboekberichten echt niet te lezen, zou me verbazen als hij enigszins invloed op de site uit kan oefenen, daar heeft hij vast een PR Manager voor oid.

Wel eens over nagedacht om die haat te richten aan degene die hem verkocht heeft?

Of om die haat gewoon lekker bij jezelf te houden? Het is toch een rare eigenschap om haat te voelen voor iemand die je helemaal niet kent en alleen omdat ie een paard heeft gekocht waar een Nederlander, die de meesten ook alleen van tv kennen, op reed?
Ik vind jaloezie sowieso een rare eigenschap, bedoel, je kan alleen jaloers zijn op een ander als je ontevreden over jezelf bent. Maar bij de verkoop van Totilas krijg ik toch wel het idee dat onze lieve heer vreemde kostgangers op deze wereld heeft gezet.

Marjo

Citaat:
Want zonder internationale supporters komt hij ook echt niet waar hij uiteindelijk wezen wil.

Tuurlijk wel! Hij heeft alleen maar lovende juryleden nodig hoor ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:11

easygoing schreef:
Vind toch wel dat duitsland zichzelf altijd meer dan goed heeft weten te presenteren en daarmee te presteren en dat het hun eer toch echt te na is om met de veren van een buitenlander te gaan pronken.

De mooie veren uit Nederland, gefokt met het beste bloed uit Duitsland :D

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:11

Adil schreef:
easygoing schreef:

Goed, beter, duits _O-

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:12

Whinnylando schreef:
Adil schreef:

Goed, beter, duits _O-

Whahaha, die komt in mijn onderschrift :')

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:12

Whinnylando schreef:
Citaat:

*dramaqueen* :')

Ach een vreselijk enthousiast op de banken staand publiek kan wel wat roering bij de jury teweeg brengen zullen we maar zeggen he. En aangezien er echt niet tribunes vol duitsers overal zitten tja 1 + 1 = 2 he.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:13

Annet555 schreef:
Marjoow schreef:

Wel eens over nagedacht om die haat te richten aan degene die hem verkocht heeft?

Of om die haat gewoon lekker bij jezelf te houden? Het is toch een rare eigenschap om haat te voelen voor iemand die je helemaal niet kent en alleen omdat ie een paard heeft gekocht waar een Nederlander, die de meesten ook alleen van tv kennen, op reed?
Ik vind jaloezie sowieso een rare eigenschap, bedoel, je kan alleen jaloers zijn op een ander als je ontevreden over jezelf bent. Maar bij de verkoop van Totilas krijg ik toch wel het idee dat onze lieve heer vreemde kostgangers op deze wereld heeft gezet.

Tuurlijk, ben ik helemaal met je eens. Ik ben ook geen hater ;)

Maar, even uit theorie: Als een Duitser een paard koopt van een Nederlander, dan word jij als Nederlander niet boos op de Nederlander, maar op de Duitser. Hier speelt denk ik ook heel snel het "Ik haat Duitsers" gevoel op, dat om een of andere reden veel Nederlanders hebben...

Ik vind haters ook zielig, maar hij had het aan zien komen, dus moet hij nu niet in een hoekje gaan zzitten huilen.

Annet555

Adil schreef:
[

Nou inderdaad, hoezo jatten :D Van Uytert kocht Gribaldi ook als 3 jarige op de trakehner veiling :D

cherie78

Whinnylando schreef:
Ik heb het voor 10.000 al gedaan dus waarom voor 10 mil niet :') Dan speel ik nog wel een stukje op mn piano erbij _O-

Ik heb het ook voor 50.000 niet gedaan :+ dus voor 10 mil ook niet :D
Dat stukje piano-muziek had me misschien over de streep kunnen "trekken" :D

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:14

Ik zie het al helemaal voor me :j Een jury die eerst vragend het publiek inkijkt, bordjes omhoog steek met daarop: 6 of 7? En dan juichen joh _O-

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:14

Marjoow schreef:
[

Maar, even uit theorie: Als een Duitser een paard koopt van een Nederlander, dan word jij als Nederlander niet boos op de Nederlander, maar op de Duitser. Hier speelt denk ik ook heel snel het "Ik haat Duitsers" gevoel op, dat om een of andere reden veel Nederlanders hebben...

Ik vind haters ook zielig, maar hij had het aan zien komen, dus moet hij nu niet in een hoekje gaan zzitten huilen.

Hij zit helemaal niet in een hoekje te huilen!

En hoeveel paarden hebben wij wel niet uit duitsland gekocht. Denk dat je ze niet eens kan tellen, zoveel zijn het er.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:15

Whinnylando schreef:
Ik zie het al helemaal voor me :j Een jury die eerst vragend het publiek inkijkt, bordjes omhoog steek met daarop: 6 of 7? En dan juichen joh _O-

_O-
Zo krijg je een B ruiter nog aan de 90% :')

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:15

cherie78 schreef:

Oke, het verschil tussen 50.000 en 10 mil is best wel groot, weet je dat? :+

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:16

easygoing schreef:
Ach een vreselijk enthousiast op de banken staand publiek kan wel wat roering bij de jury teweeg brengen zullen we maar zeggen he. En aangezien er echt niet tribunes vol duitsers overal zitten tja 1 + 1 = 2 he.

Als een jury zich daar door laat lijden, dan moet deze zichzelf niet langer serieus nemen en direct stoppen!!!

Marjo

Annet555 schreef:
Marjoow schreef:

Hij zit helemaal niet in een hoekje te huilen!

En hoeveel paarden hebben wij wel niet uit duitsland gekocht. Denk dat je ze niet eens kan tellen, zoveel zijn het er.

Nouja, bij wijze van spreke ;)
En, zullen de fans van die combinaties nog blij zijn met de ruiter die hem nu rijd, of wel?
Nu ligt er natuurlijk wel een heel andere lading op Totilas, dan op ander "menig" GP-Paard.

easygoing

Adil schreef:
easygoing schreef:

Tja en de mensheid is ontstaan in Afrika dus al het goeds uit Afrika dan maar he!!!!
Wat een onzin is dat toch.

Beetje jammer is het dan wel dat Toot dan geen duitse opleiding en carriere heeft gehad he. Deze discussie is al lang en breed gevoerd en lijkt me niet nodig om die weer aan te halen he.

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:17

easygoing schreef:
Tja en de mensheid is ontstaan in Afrika dus al het goeds uit Afrika dan maar he!!!!
Wat een onzin is dat toch.

Beetje jammer is het dan wel dat Toot dan geen duitse opleiding en carriere heeft gehad he. Deze discussie is al lang en breed gevoerd en lijkt me niet nodig om die weer aan te halen he.

Jiska woont toch best dicht bij de Duitse grens? :D

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:18

Adil schreef:
cherie78 schreef:

Oke, het verschil tussen 50.000 en 10 mil is best wel groot, weet je dat? :+

Is dat zo <<)
Was me echt nog niet opgevalllen _O-

Dus nee, dat wist ik niet -O-