De VSN is overigens voor 3-jarigen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Scandicnr1 schreef:Kunnen we nu misschien stoppen met Sjaantje haar paard nog verder naar beneden te halen?
sjaantje schreef:Waar staat dat ik vind dat ik door had gemoeten...???? Wel even goed lezen hè.
Als je nu heel objectief naar het filmpje kijkt, vind je het dan niet raar dat ze 59 punten heeft gekregen????
sjaantje schreef:@Vudress; dat was niet in de ring. En zo aardig zijn ze niet geweest hoor, want ze stapt behalve dat ze het witte voetje af en toe iets hoger optilt heel erg goed, dus wat hadden ze dan moeten doen, een 4 geven? Nee sorry, in vergelijking met de rest vind ik dit echt dramatisch.
Rhodos schreef:Scandicnr1 schreef:Sjaantje gaf al aan dat ze niet verwachte een pavo topper te hebben maar dat de punten erg laag waren.![]()
Het klopt dat als je selecteerd voor het WK je meer nodig hebt dan goed paard namelijk een goeie ruiter! en helaas maar we zijn niet allemaal een hans, emmelie, anky ect ect![]()
En idd niet zo negatief als mensen niet door zijn het is een moment opname en geloof me, zelf gereden maar er liep heus ook kwaliteit rond hoor! Natuurlijk liepen er ook mindere paarden any way we hadden zon dus toch een geweldige dag?![]()
Natuurlijk succes voor de volgende groep
![]()
Ze waren ook heust streng vandaag, Acari had van mij best door gemogen hoor![]()
op KWPN) Vudress schreef:sjaantje schreef:@Vudress; dat was niet in de ring. En zo aardig zijn ze niet geweest hoor, want ze stapt behalve dat ze het witte voetje af en toe iets hoger optilt heel erg goed, dus wat hadden ze dan moeten doen, een 4 geven? Nee sorry, in vergelijking met de rest vind ik dit echt dramatisch.
Een vijf voor een stap met een hakkel erin (is niet zuiver en zal dat nooit worden = aanleg!) is echt heel aardig. Op het voorterrein vind ik het neigen naar lateraal stappen en dat vind ik ook geen kwaliteit.
De rest heb ik niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Het gaat er niet om wat de rest vind maar om de kwaliteiten die jij roemt. En zonder jouw paard te willen afbranden, want je zult er in de basis goed mee uit de voeten kunnen, die balans en lossigheid zie ik niet zo.
sjaantje schreef:Oh gut jongens, er is niks mis met mijn realisme hoor.
@Vudress; ze is met 2 scheve schouders uit de opfok gekomen, dus ik (en fysio) gaan er vanuit dat het géén aanleg is, maar iets wat gewoon nog wegtrekt (wanneer dat niet zo is, gaat ze ook weg, want dan heb ik er niks aan). De schouders zijn namelijk ook al veel minder scheef dan in het begin. Lateraal stapt ze absoluut niet, dat is dan echt een kort stukje geweest, want ze telt echt nooit.
Ik weet niet wie jij bent, maar mijn instructeurs en juryleden vinden juist dat ze heel veel balans heeft voor een 4-jarige. En lossigheid al helemaal wel, maar dat kun jij ook niet weten want je zit er nooit op. Sterker nog, ik heb nog nooit op zo'n flexibel paard gezeten.