Droversrun, wat een gave doelen! Ik heb ook getwijfeld om me te laten keuren voor Para, maar ik red het gelukkig, helemaal nu ik met s&t mag starten straks dus ik laat het eerst.
Nimber schreef:Ijsje is wel een beetje een drama Queen hoor. Als iets niet naar de zin is doet hij niets meer. Springschoentje om met een ander randje, bontje of wat dan ook. Hij staat in Spaanse pas met zn pootje te zwaaien. Nieuwe singel? Hij kan niet meer lopen etc etc
Och jeetje! Nouja, is het wel duidelijk wat hij wel en niet fijn vindt
Heb ook eens eentje gereden die gevoelig was qua dekjes/onderleggers en zijn voorpluk moest echt goed zitten, was toevallig ook eentje van 1.80
SW, gelukkig dat haar been weer goed is! En knap zeg van je serie!
Karel deed vorige week zo knap zijn wissel huiswerk! Alle keren dat ik de wissel vroeg goed en op de hulp. De laatste keer uit contra bij de E, was voor het eerst dat het anders op de diagonaal lukte
Zondag ook weer fijn gereden, maar werd ie boos dat hij niet constant wissels mocht springen, het is er soms wel eentje
Gisteren kwam de zadelmaker, het huidige zadel lag helaas nog wat slechter op hem dan ik dacht. En wel in die mate dat hij echt wat spierverlies had vanuit de schouder langs de eerste singelstoot.
Maar er zat een fijne nieuwe optie voor ons bij!

Een 17" Ideal Suzannah hij is van een MW, naar een XW gegaan
Eigenlijk is deze nog iets te lang voor hem, hij heeft maar een draagvlak van 39cm. Maargoed, dan gaan we nooit een zadel vinden waar ik ook in pas. Dat zijn echt kinderzadels
Voor de rest ligt deze fijn, en ik zat er ook goed in. Morgen voor het eerst echt mee rijden, zin in!