Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerste rondje kwam ik de bocht naar 5 even niet door, tweede rondje foutloos. Hoop geleerd op de jonge springpaardenopleiding, begin februari had hij nog nooit een balk gezien en nu al zo door het parcours lopen. Dressuurmatig nog wel het nodige huiswerk, maar we moesten even in het ritme blijven na de cursus dus toch maar opgegeven. 
Sta momenteel op een dressuurstal tm eind mei waar we welgeteld 4 cavaletti's hebben haha. Maar heb ook nog geen les gereden met deze merrie dus vind t wel even best zo. Gewoon lol en elkaar leren kennen.
) merrie op mijn pad dus besloten om haar te kopen en mee te nemen. Ontzettend safe en fijn paard dus daar ben ik nu gewoon lekker mee aan de gang. 
En in de middag mijn Up to date merrie weer naar huis gehaald, die heeft haar sportpredikaat bemachtigt en mag nu de fokkerij in

Het is zeker een makkelijke proef om te onthouden! ben alleen bang dat ik iets vergeet omdat het zo logisch is en snel voorbij. In Franeker weer 60% gescoord, met een 1 op m'n protocol