Lindor, waarom wil je eerst 190+ rijden ? ik ga altijd over wanneer t kan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Calice loopt zelf vrij stabiel, vooral zodra we richting de hogere klasse gaan trainen.
ondanks de punten ben ik zo ontzettend trots op m. Hij is gewoon nogal gevoelig en heeft kilometers nodig, die gaan we zeker maken! Zin in!

eerste proef was slordig en gokte ik rond de 167. 2e proef er al een stuk fijner aan dus gokje rond de 174. Je raadt het al, na al die enen. Eerste proef 152(!!!!) en de tweede proef 147(!!!!!!!!!!!!) ik heb dus gewoon een verliespunt gereden.. ook een prestatie
alleen als ik had geweten dat het zó slecht was, had ik af gegroet. Vanwege Cadans z’n spanningen op vreemd terrein zijn we al blij met onze zuurverdiende winstpunten, dus dit was echt niet verwacht.. vervolgens links en rechts al begrepen dat dit hele normale punten waren voor deze jury. De nummer 2 had 174 en nummer 1 202 dus schiet mij maar lek

Overgang naar draf had ik ook m'n 1e 3 te pakken
Uiteindelijk nog 188.5 en een 4e plaats
(punten tellen overigens niet)
Gewoon lekker door trainen, dan komt het van zelf goed!

kilometers maken dus! Gelukkig geef je haar de ruimte, het moet voor iedereen leuk blijven 
Ze is ook totaal niet bang aangelegd en ik kom letterlijk overal met d'r, merries 

13 en 15 december gaan we er weer voor!
gaaf van je zadel!
weet ook niet precies hoe ik moet beginnen enzo.