Ik wacht ook nog op die van de 2e, hopelijk vandaag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elin2412 schreef:Knhs is wel weer bij zo te merken. Ik heb nu ook al punten en protocol terug van evenement van afgelopen donderdag. Ik had het maandag avond ingestuurd. Het was l2 paarden. Onwijs leuk jury commentaar. En weer twee mooie winstpunten erbij.
DoretteK schreef:Hmm helaas valt mijn uitslag van 2 juli een beetje tegen. Na 198.5, 192, 196 en 184.5 rijden we nu 178. Een protocol met zo goed als alleen maar zesjes, zonder echte feedback.
Nou ja, vergeten en door. Heb nog meegedaan met die van de 9e, benieuwd wat we daar dan voor scoren
urosa schreef:En dan de laatste 179 met een 'oneerlijk' protocol. Maarja bezwaar maken kan niet, dusja incasseren en doorHopelijk de volgende keer beter! en een andere jury
![]()
elin2412 schreef:Knhs is wel weer bij zo te merken. Ik heb nu ook al punten en protocol terug van evenement van afgelopen donderdag. Ik had het maandag avond ingestuurd. Het was l2 paarden. Onwijs leuk jury commentaar. En weer twee mooie winstpunten erbij.
magic_lover schreef:elin2412 schreef:Knhs is wel weer bij zo te merken. Ik heb nu ook al punten en protocol terug van evenement van afgelopen donderdag. Ik had het maandag avond ingestuurd. Het was l2 paarden. Onwijs leuk jury commentaar. En weer twee mooie winstpunten erbij.
Nog niet helemaal, ik heb de punten van 2 juli een klein weekje, maar 't protocol nog niet
helmab schreef:protocol en punten staan neem ik aan op mijn knhs
swatch schreef:Ik kreeg vandaag mijn punten van 18 juni terug. Kun je je ook ergens afmelden? Lukte me niet meer om gister een proef te rijden en in te leveren. Knhs stond ik bijna 10 min in de wacht... Dus ik stel de vraag hier maar even.
MerleSimone schreef:Nou, na m'n appje van gisteren zomaar m'n punten binnen vandaag! Ze waren dus echt nog niet verwerkt (stond in de mail) en ze heeft ze er direct opgezet voor me. 180 punten, de eerste winstpunt is binnen in het M1! Nu concentreren op de echte wedstrijden