Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DoretteK

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 09:05

Wat fijn dat jullie al je punten terug hebben!

Ik wacht ook nog op die van de 2e, hopelijk vandaag _/-\o_ Wel maar even gecheckt of het filmpje goed door was gekomen gisteren, en dat was het gelukkig.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 09:26

elin2412 schreef:
Knhs is wel weer bij zo te merken. Ik heb nu ook al punten en protocol terug van evenement van afgelopen donderdag. Ik had het maandag avond ingestuurd. Het was l2 paarden. Onwijs leuk jury commentaar. En weer twee mooie winstpunten erbij.

Gefeliciteerd!
Ik heb ook maandagavond ingestuurd voor L2 paarden dus nu steeds kijken of ik ook al wat heb :p

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 09:34

elin2412 schreef:
Knhs is wel weer bij zo te merken. Ik heb nu ook al punten en protocol terug van evenement van afgelopen donderdag. Ik had het maandag avond ingestuurd. Het was l2 paarden. Onwijs leuk jury commentaar. En weer twee mooie winstpunten erbij.

Wat goed zeg!!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 10:22

Hmm helaas valt mijn uitslag van 2 juli een beetje tegen. Na 198.5, 192, 196 en 184.5 rijden we nu 178. Een protocol met zo goed als alleen maar zesjes, zonder echte feedback.

Nou ja, vergeten en door. Heb nog meegedaan met die van de 9e, benieuwd wat we daar dan voor scoren :)

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 10:41

DoretteK schreef:
Hmm helaas valt mijn uitslag van 2 juli een beetje tegen. Na 198.5, 192, 196 en 184.5 rijden we nu 178. Een protocol met zo goed als alleen maar zesjes, zonder echte feedback.

Nou ja, vergeten en door. Heb nog meegedaan met die van de 9e, benieuwd wat we daar dan voor scoren :)

Dat is jammer en zeker omdat er geen feedback bij staat(dat is wel heel belangrijk en erg leerzaam)
Nu hopen dat van de 9e goed is

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 10:59

Heftig verhaal Urosa. De Z gaat jullie vast wel lukken *\o/*

Ik heb een puntje gescoord. Inderdaad in overeenstemming met wat ik zag op film het commentaar gekregen dat het netjes maar erg braaf was.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:44

Kincsem: fijn dat je toch nog een puntje hebt en dat je het wel goed had ingeschat!

DoretteK: heb dat helaas ook 2x gehad :+ 1x met net wel winst, maar dat was 182 terwijl die proef dus echt beter ging dan diegene van de week ervoor waar ik 194 voor had. En dan de laatste 179 met een 'oneerlijk' protocol. Maarja bezwaar maken kan niet, dusja incasseren en door :o Hopelijk de volgende keer beter! en een andere jury :')

_Gerdien_ : gefeliciteerd met je winstpunt en super fijn zo'n protocol!

Marjolein: zo, wat een dikke punten, gefeliciteerd! En jammer dat het meetmoment is afgelast, maar wel beter als rijden met een slechte bodem.

En de rest ook nog gefeliciteerd met de punten!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:54

urosa schreef:
En dan de laatste 179 met een 'oneerlijk' protocol. Maarja bezwaar maken kan niet, dusja incasseren en door :o Hopelijk de volgende keer beter! en een andere jury :')

Je kunt geen bezwaar maken tegen je punten maar als je een protocol ontvangt met daarop dingen die er echt niet op horen of juist helemaal geen commentaar, is het zinvol dit wel naar de KNHS te sturen. Dat wordt intern bekeken en opgenomen met de jury. Dat is geen bezwaar maken maar gewoon simpelweg een klacht indienen omdat een jury zich niet houdt aan hetgeen we allemaal voor getekend hebben en opgeleid zijn.

Ik maak daar nooit vrienden mee want ik doe dat dus gewoon wel omdat ik vind dat de regels en richtlijnen er niet voor niets zijn. Dus krijg je een protocol waarvan je echt denkt nou dit kan eigenlijk niet, gewoon naar de KNHS sturen!

Ook op die manier kunnen juryleden die te afwijkend zijn, bijgestuurd worden!

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 12:55

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:15

elin2412 schreef:

Nog niet helemaal, ik heb de punten van 2 juli een klein weekje, maar 't protocol nog niet :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:15

Heb fijn pb contact gehad met Daffodil over het 'beruchte' proefje dus dat is nu ook afgesloten haha. Op naar zondag, het volgende proefje :D

Helmab: bedankt! :o

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:17

protocol en punten staan neem ik aan op mijn knhs

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:18

magic_lover schreef:
elin2412 schreef:

Nog niet helemaal, ik heb de punten van 2 juli een klein weekje, maar 't protocol nog niet :)

Hier nog geen punten en geen protocol van 2 juli

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:26

helmab schreef:
protocol en punten staan neem ik aan op mijn knhs

Ja klopt! Weet niet of je met dit paard al geklasseerd bent? Maar met mijn eerste event zag ik de uitslag eerst niet via de App en Mijn Klasseringen. Dat kon pas toen de eerste uitslag verwerkt was. Dus toen checkte ik via de computer en dan via uitslagen en mijn wedstrijdhistorie

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:31

is de eerste x ja

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:49

Ik kreeg vandaag mijn punten van 18 juni terug. Kun je je ook ergens afmelden? Lukte me niet meer om gister een proef te rijden en in te leveren. Knhs stond ik bijna 10 min in de wacht... Dus ik stel de vraag hier maar even.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:51

swatch schreef:
Ik kreeg vandaag mijn punten van 18 juni terug. Kun je je ook ergens afmelden? Lukte me niet meer om gister een proef te rijden en in te leveren. Knhs stond ik bijna 10 min in de wacht... Dus ik stel de vraag hier maar even.

Dan ben je te laat. Ik heb gisteren ook niets ingeleverd en ook niet afgemeld. Voor de zekerheid heb ik maar even een appje gestuurd.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:58

Ik had gister gebeld.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:04

swatch schreef:
Ik had gister gebeld.

Heb al antwoord, ze zet het in het systeem (Heb m'n combinatie- en ordernummer doorgegeven) en er zitten geen consequenties aan verder. (Niet dat je 30*0 scoort, hihi)

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:35

Zoiets dacht ik ook al. Ik stuur wel even een mailtje.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:51

Nou, na m'n appje van gisteren zomaar m'n punten binnen vandaag! Ze waren dus echt nog niet verwerkt (stond in de mail) en ze heeft ze er direct opgezet voor me. 180 punten, de eerste winstpunt is binnen in het M1! Nu concentreren op de echte wedstrijden :j

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:38

MerleSimone schreef:
Nou, na m'n appje van gisteren zomaar m'n punten binnen vandaag! Ze waren dus echt nog niet verwerkt (stond in de mail) en ze heeft ze er direct opgezet voor me. 180 punten, de eerste winstpunt is binnen in het M1! Nu concentreren op de echte wedstrijden :j

Gefeliciteerd met je eerste winstpunt in de M1!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:39

Ik heb er net weer 16 binnengekregen uit de B. Ben benieuwd. Ga vanavond er voor zitten

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:01

MerleSimone schreef:

Gfeliciteerd

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:03

ynskek schreef:
Ik heb er net weer 16 binnengekregen uit de B. Ben benieuwd. Ga vanavond er voor zitten

misschien wel ook van mij :=