Hier staat trainen op een laag pitje. Mijn lijf (reuma oa) werkt met dit waterkoude weer niet mee helaas

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:Ik zweer bij sella zadels voor korte rondere paarden. Een paard met veel schoft die wat wegvalt bij de schouder zijn ze dan weer minder geschikt. Heb er nu 2 en ze zitten heerlijk. 2ehands wel lastiger aan te komen nog.
Hier staat trainen op een laag pitje. Mijn lijf (reuma oa) werkt met dit waterkoude weer niet mee helaas
mellamoshan schreef:Sw dat lijkt me echt een heerlijk zadel!! Is jouw zadel intussen alweer op orde?
_Snow_White schreef:Urosa: herkenbaar verhaal, gelukkig snapt hij dat het bij jou wel veilig is![]()
DG: jullie zijn ook zo top veelzijdig! Gaaf dat het met de nieuwe instructeur zo goed blijft gaan.
Nimber: gaaf doel! Ben benieuwd wat de fitter zegt
Mella: vanuit het appuyement vind ik inderdaad handig, zit bij ons ook in de Z2 proef.
Haike: Hopelijk gaat het snel beter
Wij doen de wissels bijna nooit op de diagonaal, dat vindt ze veel te leukWij doen het of vanuit appuyement/wijken of inderdaad ook vanuit de contragalop. Rechts naar Links is eigenlijk altijd top, maar Links naar Rechts verliezen we nog wel eens de impuls en dan krijgen we een bok
![]()
Roz kwam gisteren uit de wei met een dik been, maar ze is niet kreupel. Volgensmij hadden ze een beetje te hard gespeeld haha.
Mijn doel is om 1 weekend Z2 te starten en dan als het goed gaat aan het eind van het jaar ZZ te starten. Ons ambitieus doel is om in 2022 de overstap naar PSG te maken. Cindy denkt dat dit 100% haalbaar is, maar ik weet het niet zo... Heb al 2x PSG gereden, maar die paarden had ik niet volledig zelf opgeleid dus is het toch wat anders rijden
Nimber schreef:Ijsje is wel een beetje een drama Queen hoor. Als iets niet naar de zin is doet hij niets meer. Springschoentje om met een ander randje, bontje of wat dan ook. Hij staat in Spaanse pas met zn pootje te zwaaien. Nieuwe singel? Hij kan niet meer lopen etc etc
urosa schreef:Karel heeft best een zware en redelijk dikke stang. Lijkt mij niet echt het meest prettige maar hij loopt echter wel heel fijn met dit hoofdstel. Dus ik laat het eerst zo. Een paardentandarts zei toen eens tegen mij, never change a winning team![]()
Ik heb met Karel ook wat verschillende trensjes gebruikt, maar hij loopt daar gewoon niet zo fijn op als met S&T. Terwijl ik nu eigenlijk de stangteugel altijd in een boogje heb hangen.