urosa schreef:Kincsem, ben benieuwd of je dan ook echt verschil in punten gaat zien!
Ik ben vandaag telefonisch geïnterviewd voor een online artikel van de Hoefslag, leuke ervaring
Ik ben ook benieuwd. Net opgestuurd, maar per ongeluk de datum van vandaag ingetypt i.p.v. eventdatum
Leuk zo een interview! Benieuwd wanneer we het voorbij zien komen bij de hoefslag.

Maar ook mooie stukken ertussen, en paardje doet goed haar best 

Heb het hier al meer voor bij zien komen, maar ik heb het idee dat het er steeds vreselijk mat uitziet op film. Echt heel vreemd. Heb dus inderdaad al een paar keer commentaar in de richting van "meer impuls" gekregen, terwijl het echt niet anders is dan anders, denk ik. Het is wel opvallend. Zondag meetmoment, dan kan ik het beoordelen
Ik weet wel dat het nog geen winst waard was maar er stond bij dat mijn paard (fjord) de hele proef in draf onregelmatig was.. Helaas geen verbeterpunten er bij gezet ofzo. Nouja volgende keer beter.
. Misschien ook wel omdat we in de B best heel hoog scoorde en ik toch een beetje “bang” ben dat het nu dik tegen gaat vallen ofzo