Klinkt goed Goldie!
Ik heb de smaak helemaal te pakken weer. We hebben een nieuw zadel en een nieuwe singel, maakt echt een BAK verschil in lichaamsgebruik, en mijn houding is ook beter. Mocht iemand nog interesse hebben in een Prestige EK 26 Special met medium boom..?

Wij gaan 21 augustus weer naar Den Haag. Vorige week ook cc, toen had ik 2 balken terwijl ze goed aanvoelde. Maar we hadden net 3 weken vakantie gehad en letterlijk 1 paard voor ik de ring in moest van singel gewisseld dus dat zal niet geholpen hebben.

andere dagen wat stomme foutjes van mijzelf waardoor we dan een paal hadden of tijdfouten omdat ik nog niet echt korte bochten maak. Maar ze deed het super! ook het overnachten in zo'n tenten stallen gebeuren. Viel mij 100 punten mee hoe ze overal op reageerde.
, maar toen kreeg ik corona. Nu nog steeds een beetje aan het herstellen dus ben benieuwd zondag.
hij heeft nu een blessure wat erg lang gaat duren. Hij is 15 en tegen de tijd dat hij weer op Z niveau rondloopt is hij al bijna bejaard. Het is goed zo en ik hoop dat hij nog 15 jaar bij mij mag blijven. Ik wil hem naar een stal dichtbij het strand stallen en lekker genieten zolang dat nog kan en mag!
Jij bent er eerder dan ik! 
Arm ding had grote au aan zijn voeten maar stond er hetzelfde bij als Joos dus ik had even hele grote paniek zeg maar...