Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 12:11

De druk bij het inschrijven is er nu wel een beetje af. Er zijn nu nog geen 250 deelnemers voor de nieuwe inschrijving van vandaag. Die van vorige week staat op 850. Het zijn nu natuurlijk wel de vakantie/zomer weken die open komen. Maar 250 valt me wel echt tegen. Zouden we een beetje filmmoe zijn?

Ik heb me wel weer ingeschreven.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 12:14

Ik ben (nog) niet filmmoe, mijn filmer wel. 'Moeten we nu alweer zo'n stomme proef opnemen'. :+

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 12:15

Ik zou graag begin augustus nog een keer inschrijven maar dat is nog even afwachten/nog niet open/staat er nog niet bij.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 12:15

Ik heb nu meer een probleem met iemand hebben om te filmen (vriendinnen en familie woont ver weg en partner is lichamelijk beperkt).

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 12:38

Ik heb me wel weer opgegeven maar als we in deze lijn blijven mag ik dan L1 starten kan je dat later nog aanpasssn? Heb B opgegeven

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 12:40

friesam schreef:
Ik heb me wel weer opgegeven maar als we in deze lijn blijven mag ik dan L1 starten kan je dat later nog aanpasssn? Heb B opgegeven

Ik denk dat je je dan net als bij een andere wedstrijd via de MijnKNHS af kan melden en de nieuwe klasse aan kan melden.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 12:42

friesam schreef:

Je kan ook de KNHS bellen, dan kunnen zij alles omzetten naar het L1. Dit hebben ze voor mij ook gedaan

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 12:59

Marjolein schreef:
De druk bij het inschrijven is er nu wel een beetje af. Er zijn nu nog geen 250 deelnemers voor de nieuwe inschrijving van vandaag. Die van vorige week staat op 850. Het zijn nu natuurlijk wel de vakantie/zomer weken die open komen. Maar 250 valt me wel echt tegen. Zouden we een beetje filmmoe zijn?

In dit geval snap ik wel dat het misschien niet door zal gaan na september. Er moet wel animo zijn natuurlijk. Ik ben niet filmmoe, wel proef11moe.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:02

Ohh jaa proef moe hier ook! En stiekem toch ook wel een beetje wachten op punten moe :=

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:05

Ik denk als ze wat minder evenementen doen, dat er dan ook vanaf september nog best animo blijft (bijvoorbeeld 1x per maand). Zou inderdaad wel leuk zijn om een keer van proef te wisselen.

Ik heb zojuist weer 10 B combinaties beoordeeld voor het event van 9-7 en teruggestuurd. Mooi op tijd dus :)

daffodilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:15

Er zijn ook steeds meer meetmomenten en wedstrijden in de omgeving. Daarom denk ik ook echt dat het prima naast elkaar kan blijven bestaan en dat het echt niet ten koste van de inschrijvingen bij rijverenigingen gaat.

Vooralsnog zit ik in ieder geval elke keer vol. Ik had er 7 ingepland en nu nog maar op 1 avond een enkele plek. Dat loopt ook gewoon echt goed. Het hoeft elkaar ook niet te bijten!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:22

DoretteK schreef:
Ohh jaa proef moe hier ook! En stiekem toch ook wel een beetje wachten op punten moe :=

Ik vind het ook wel fijn dat ik deze proef nu kan dromen en zonder nadenken uit mijn hoofd kan rijden :+
Maar aan de andere kant zou een proevenwissel niet mis zijn. Iets andere lijntjes en oefeningen vragen misschien weer om andere ‘kwaliteiten’.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:24

Ik heb mezelf ook weer ingeschreven voor 30 juli.
Vind zo 1x per maand wel prima. Mijn laatste event was 25 juni. Dan genoeg tijd om tussendoor te trainen (is mijn bijrijpaard dus rijd maar max 3x pw). Hebben nu ook weer hard getraind dus hopelijk gaan we dat terugzien in de punten in de eerste week(en) van augustus :)

Liefsyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:47

Nog steeds geen punten terug van 25 juni (en ook van 2 juli, beide M1). Ik mag bijna promoveren..dus wil nu toch wel weten wat die punten zijn, ivm planning... Duurt nu toch wel erg lang.. Nog meer die dit ook hebben??

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:33

Ik heb zondag de proef voor deze week ingeleverd. Paardlief stond 1,5 week terug met een hamsterwang dus amper getraind voor de proef. Merk wel dat consistentie in training toch wel veel oplevert :Y)
Paard moet volgende week naar de zadelmaker, dus aan de hand van hoelang m'n zadel weg is kan ik me tegen die tijd nog inschrijven voor de proef aangezien er nog ruimte genoeg is *\o/*

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:44

Ik heb mezelf toevallig vandaag niet ingeschreven, omdat ik volgende week een meetmoment heb en daarna eerst even wil trainen voordat we de overstap wagen naar de L2.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 15:24

Ik heb me ook weer voor 30 juli ingeschreven en heb zondag een proefje voor 9 juli ingestuurd. Ik heb dan met 30 juli erbij 4x een online proefje gereden :) Nu zijn we weer ongeveer terug op ‘schema’, want ik rij meestal 3 wedstrijden in het voorjaar en 3 in het najaar. Proevenwissel mag van mij ook wel, want ik kan proef 14 onderhand dromen :+

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 15:26

MerelV schreef:
Ik denk als ze wat minder evenementen doen, dat er dan ook vanaf september nog best animo blijft (bijvoorbeeld 1x per maand). Zou inderdaad wel leuk zijn om een keer van proef te wisselen.

Ik heb zojuist weer 10 B combinaties beoordeeld voor het event van 9-7 en teruggestuurd. Mooi op tijd dus :)

Dat is snel! Ik ben sinds maandag al aan het refreshen voor mijn B paarden punten, heeft nog geen nut maar je weet maar nooit haha.

Mooie punten voor de rest allemaal!

Ik doe volgende week mee en die week erop en dan hebben we beide 2 weken vakantie. Daarna weer lekker rustig opbouwen en in augustus/ september L1 starten. :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 16:18

Marjolein schreef:

Vind de 850 van vorige week ook al weinig eigenlijk, als je nagaat dat heel Nederland kan inschrijven. Maar snap het ook wel, vind zelf wedstrijden/meetmomenten ook leuker.
Heb me ook weer ingeschreven. Weer in de L2, die van 9 juli hebben we overgeslagen want meetmoment. Maar de andere wel allemaal. Heb er nu dus 3 staan in het L2. Nog 4 winstpunten nodig. Dus moet waarschijnlijk nog wel een keer L2 inschrijven maar lijkt erop dat we in augustus ons M1 debuut wel kunnen maken :D Weet alleen nog niet zeker of ik dat wel online wil. Toch wel bijzonder moment (want heb nog nooit M1 gestart) en fijn dan snel je punten te hebben :+

Proef 14 ben ik ook wel zat van, punten af wachten valt mee. Dan weegt het voordeel van niet op pad gaan toch wel wat op. Maar die proef 14, is ook net mijn minst favoriete L2 proef, vond 13 ook fijner rijden :')

Liefsyv: dat is wel vervelend! Hopelijk heb je snel je punten!

Capriootje: mooi wintspunt! Had even je spring topic aangeklikt, maar wat gaaf zeg!

xApple: eerste keer zo'n proefje is inderdaad wel even wennen haha. Maar hopelijk heb je een jury die leuk wat commentaar geeft! (dat wisselt soms nog wel eens)

Dewifoto: wij moeten ook op een krukje staan filmen, anders zit het baklint in de weg. Maar niet echt het idee dat het veel uit maakt. Op wedstrijd kan het natuurlijk ook verschillen, jury in auto/jury in juryhokje. Fijn dat je wel goed kon vinden in de punten en dat je er echt wat mee kunt!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:13

Nog geen punten van de 2e, wel is mn filmpje goed door gekomen. Ze gaven 5-7 dagen op voor verwerking dus nog eventjes geduld :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:51

Liefsyv schreef:
Nog steeds geen punten terug van 25 juni (en ook van 2 juli, beide M1). Ik mag bijna promoveren..dus wil nu toch wel weten wat die punten zijn, ivm planning... Duurt nu toch wel erg lang.. Nog meer die dit ook hebben??

Ik wacht ook nog op de punten van het M1 van 2 juli. In diezelfde week de punten van het M2 heb ik al wel gehad. Mooie meevaller, ik was ontevreden met mijn proefje maar had geen tijd meer om hem opnieuw te doen dus toch maar ingestuurd in de hoop dat ik toch een wp zou hebben: 190.5 :)) Nog 1tje en dan mogen we Z1. *\o/* Ik ga alleen wel voor de real life meetmomenten, vind dat toch leuker dan online. :)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 19:04

Net gefilmd voor 9 juli, en wacht nog op de uitslag van 2 juli :) (B) Voor mijn gevoel gaat het steeds beter, nu hopen dat de jury's dat ook vinden :+

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:25

Ook net gefilmd. Meer gas gegeven, omdat ik het op film er wat mat uit vond zien de vorige keer. Dat lukte wel, maar de aanleuning was daardoor iets minder stabiel dan anders. Voor mijn gevoel travers extra schuin ingezet maar op film zie ik dat wederom niet echt terug. Afwachten maar. Voor die van 2 juli ben ik trouw aan het refreshen :j

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:42

Kincsem, ben benieuwd of je dan ook echt verschil in punten gaat zien!

Ik ben vandaag telefonisch geïnterviewd voor een online artikel van de Hoefslag, leuke ervaring :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:52

DoretteK schreef:
Ik ben (nog) niet filmmoe, mijn filmer wel. 'Moeten we nu alweer zo'n stomme proef opnemen'. :+

Hier ook geen filmer meer... dus valt er wienig in te schrjiven :+ .
Ik vond het uitvinding die preoven, train niet zoevel als ik zou willen en niet op niveau dat ik zou willen, maar dat is niet anders, blij dat ik af en toe rij, maar dan is het wel luek om zo toch, zonder extra vermoeiende gedoe van op stap moeten naar wedstrijd toch te kunnen proef rijden en het scheelt boel kosten, wedstrijdne toch duurder en ook nog eens brandstof kosten etc.

11 juni 176.5 pnt, maar nog steeds geen protocol, dat is wel erg jammer. was geen denderende preof.
18 juni 196 pnt, leuk commentaar. Leuke combinatie, fijn voorgeteld, meer verruiming tonen in draf. Dat van dat verriumen is ook terecht, zijn we op aan het oefenen
25 juni 180 pnt, ook niet briljant, getwjifeld over insturen, maar toch gedaan. Op wedstrjid kan je ook niet denken na afgroeten, laat maar. Denk overingen jury die hier in de buurt ook wel eens heeft gezeten. Terecht commentaar, proef met wienig hoogte of dieptepunten, proest... tja, was wat ehh, saai en valkjes ja... geef ik toe :D

En uiteraard is dit een paard, maar wel eentje van maar 1.41 :Y) (in paspoort was stamboek wat enthousiast, ponymeters van de KNHS konden dat er echt nooit meer van maken)

Oh, ben ook straal vergeten cominatei nummer te noemen, maar was blijkbaar geen drama (staat natuurlijk ook in file name gedoe als je filmpje opstuurt) En ik heb met paard rondje gedraaid, zodat filmer zich niet al filmend tussen bakradn door moest wurmen.

Afbeelding
In tenu dus, niet lachen.. jasje is jaren 60 colbert jasje dat ooit van mjijn vader is geweest, heb ik toen ik op mijn 18e ging paardrjiden vermaakt en geverfd, rij er nog steeds mee :+ :Y) en het is nu 2020...
Asl jury de moeite neemt proef te beoordelen kleed ik me wel nejtes aan.

Zou het leuk vinden alshet nog bleef bestaan, dan keer Z proefje rijden ook al is dat niet voor punten.