Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjolein schreef:De druk bij het inschrijven is er nu wel een beetje af. Er zijn nu nog geen 250 deelnemers voor de nieuwe inschrijving van vandaag. Die van vorige week staat op 850. Het zijn nu natuurlijk wel de vakantie/zomer weken die open komen. Maar 250 valt me wel echt tegen. Zouden we een beetje filmmoe zijn?
Ik heb me wel weer ingeschreven.
DoretteK schreef:Ohh jaa proef moe hier ook! En stiekem toch ook wel een beetje wachten op punten moe
MerelV schreef:Ik denk als ze wat minder evenementen doen, dat er dan ook vanaf september nog best animo blijft (bijvoorbeeld 1x per maand). Zou inderdaad wel leuk zijn om een keer van proef te wisselen.
Ik heb zojuist weer 10 B combinaties beoordeeld voor het event van 9-7 en teruggestuurd. Mooi op tijd dus
Marjolein schreef:De druk bij het inschrijven is er nu wel een beetje af. Er zijn nu nog geen 250 deelnemers voor de nieuwe inschrijving van vandaag. Die van vorige week staat op 850. Het zijn nu natuurlijk wel de vakantie/zomer weken die open komen. Maar 250 valt me wel echt tegen. Zouden we een beetje filmmoe zijn?
Ik heb me wel weer ingeschreven.
Liefsyv schreef:Nog steeds geen punten terug van 25 juni (en ook van 2 juli, beide M1). Ik mag bijna promoveren..dus wil nu toch wel weten wat die punten zijn, ivm planning... Duurt nu toch wel erg lang.. Nog meer die dit ook hebben??
DoretteK schreef:Ik ben (nog) niet filmmoe, mijn filmer wel. 'Moeten we nu alweer zo'n stomme proef opnemen'.