Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DreamGuide schreef:@SW, wat gaaf joh! Dus toch een nuttige investering geweest, die les, haha.
@haike, vreemd zeg. Dus nog steeds geen duidelijkheid wat er nou eigenlijk aan de hand was? Naja, toch maar hopen dat ze nog wat meer opknapt met de slobber erbij.
Ik heb eigenlijk altijd heel klassiek gereden met Horonae, maar we zijn nu iets meer op een 'moderne' manier gaan trainen. Is wel heel erg wennen, maar ik merk dat ze er fysiek veel beter van wordt en ook lekkerder in haar koppie zit? We hadden vroeger best wel vaak communicatie probleempjes en frustratie van mijn kant, en dat is nu vrijwel helemaal weg.
Vind het soms wel lastig omdat op bokt de meeste mensen heel erg pro klassiek/old school rijden zijn, terwijl ik juist zoveel profijt heb van dit moderne rijden.
Zamba schreef:Wat heb je veranderd aan je rijden? Wat zijn dingen die je bent gaan doen? Je mag het ook in of sturen als je niet wil dat het op boot komt
DreamGuide schreef:Vind het soms wel lastig omdat op bokt de meeste mensen heel erg pro klassiek/old school rijden zijn, terwijl ik juist zoveel profijt heb van dit moderne rijden.