Als die van jou het niet trekt niet doen, voor mij is het ideaal, is dorp verderop en 60 euro is ook nog te doen en 45 minuten is voor ons meer dan voldoende, half uur was mij (en vooral Toobs ) al lang zat geweest.
Is het beetje ala Rie.n van der S.cha.ft les? Of niet, want dat vind ik wel heel fijn les hebben, maar is onbereikbare utopie.
Vandaag gestart, was wisselend weer buiten en daar was alleen buiten, hebben daar sinds kort 2e soort van zandbaan, maar die was zo gruwelijk zwaar op 1 hoefslag kant na dat ik op het gras ben gaan rijden. Terwijl ik echt niet op gras durf te rijden en Toobs daar altijd uitglijdt dus alleen hele lange lijnen en hele grote bochten (lekker inrijden voor je M2 proeven).
2e zandbakje is nieuw, maar daarom dus nog soort van zandstrand helaas, zal wel goed komen als het er langer ligt.
Dus maar op de 20 overgebleven meters gaan rijden achter de baan uiteindelijk, wat ook niet ideaal is en waar 1 ruiter echt een ziljoen keer in de weg reed, heb Toobs er gewoon keer op keer tussendoor gepropt. (dacht nog dat ik het me inbeeldde, maar mijn voorlezer kwam er zelf mee dat er steeds iemand voor mijn voeten reed, zelf overigens ook iemand keer in de wielen gereden... oepsie)
Proeven gingen beter dan vorige week maar echt geen winst waard vond ik zelf en de jury was het daar mee eens
.
travers en sb's verknald, zou daar mijn punten op moeten pakken, was te laat met wat onderdelen omdat ik in mijn concentratie bubble wel gehoord had dat er wat gezegd was, maar dat niet geregistreerd had en later dacht, hmmm, had ik niet bij de vorige letter moeten....
En het stikte van de schoonheids foutjes, enigste postitieve (nou ja niet het enigste) is de 7vens voor het binnen komen en tegenwoordig gaan we niet meer hinkstapsprong in midden/uitgestrekte draf dat is ook wel fijn, dus uiteindelijk komen we er wel, maar pffttt, proeven en ik en Toobs zijn zware beproeving...
Thuis rij je zo lekker weg met die vent en op wedstrijd schaam je je soms echt dood...
Vorige week in training nog zo genoten, appyementje naar rechts... dacht zal ik wel of niet... stukje rechtdoor, changement en hij deed het gewoon, maar meteen gestopt, beter dan dat ging het die dag echt niet worden.
En wat ik nog heel lastig vind in de draf appyementen die naar rechts kan hij in takt groot blijven lopen met zijn veertje naar links zo moeilijk dan haal ik hem er zelf uit door mijn gehaast zijn en te los gooien. aargggghhh. (weet wel dat hij het wel kan, want als mijn instructrice hem rijdt doet ie het wel
altijd zo lekker confronterend, maar wel fijn dat ik dan weet dat het paard het gewoon kan en dat ik het probleem ben
)