helmab schreef:kara schreef:Hopelijk blijft het droog vandaag, dan kan ik ook filmen. Gister was geen optie, werd modderworstelen
zou vandaag aardig weer worden gelukkig!!
Succes
Dank je!
De bak is al aan het drogen...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xNinja schreef:Zijn er nog meer die wachten op de punten van 11 juni? M2 paarden... heb vorige week een berichtje gestuurd maar helaas nog geen punten
xsensibel schreef:Nog geen punten van de 2e terug. Ben benieuwd
Ghostattack schreef:Hier gisteren weer gefilmd. Helaas maakten we samen een koprol 10 minuten voordat we gingen filmen. Dus helaas geen geheel witte broek en paard meerMaar 1 poging gedaan en die ingezonden. Ik vermoed geen winstpunt want het was qua aanleuning niet fantastisch en we gingen beetje scheef. Gelukkig heb ik een nuchter paard die net doet alsof er niks gebeurd was
Ik heb het wel even als opmerking bij de video geschreven dat we onderuit zijn gegaan, geen idee of een jury daar wat aan heeft maar ach, beetje achtergrondinformatie
ynskek schreef:xsensibel schreef:Nog geen punten van de 2e terug. Ben benieuwd
Ik had ze gister aan de telefoon, het proces is nu nog heel erg arbeidsintensief. Het verwerken van alle protocollen en uitslagen moet handmatig gedaan worden. Ik heb door samenloop van omstandigheden gister ochtend nog een setje gekregen met filmpjes van t event van 2 juli. Deze heb ik vanmorgen terug gestuurd.
Probeer nog even geduld te hebben. Ze doen hun best met het zo snel mogelijk verwerken.
Caritas schreef:Ghostattack schreef:Hier gisteren weer gefilmd. Helaas maakten we samen een koprol 10 minuten voordat we gingen filmen. Dus helaas geen geheel witte broek en paard meerMaar 1 poging gedaan en die ingezonden. Ik vermoed geen winstpunt want het was qua aanleuning niet fantastisch en we gingen beetje scheef. Gelukkig heb ik een nuchter paard die net doet alsof er niks gebeurd was
Ik heb het wel even als opmerking bij de video geschreven dat we onderuit zijn gegaan, geen idee of een jury daar wat aan heeft maar ach, beetje achtergrondinformatie
Wordt hij daar lekker los van?(hoe kwam het dan? Pootjes niet optillen?)
tessie98xx schreef:Vanmorgen de punten terug van 2 juli. 191 punten in de L1, we hebben een goede stijgende lijn te pakken
helmab schreef:ynskek schreef:xsensibel schreef:Nog geen punten van de 2e terug. Ben benieuwd
Ik had ze gister aan de telefoon, het proces is nu nog heel erg arbeidsintensief. Het verwerken van alle protocollen en uitslagen moet handmatig gedaan worden. Ik heb door samenloop van omstandigheden gister ochtend nog een setje gekregen met filmpjes van t event van 2 juli. Deze heb ik vanmorgen terug gestuurd.
Probeer nog even geduld te hebben. Ze doen hun best met het zo snel mogelijk verwerken.
ja voor jullie als jury meer werk denk ik normaal heb je iemand bij je die schrijf dat scheel hoop
urosa schreef:xNinja schreef:Zijn er nog meer die wachten op de punten van 11 juni? M2 paarden... heb vorige week een berichtje gestuurd maar helaas nog geen punten
Lijkt me ook goed daar even extra achter aan te gaan
Gefeliciteerd weer met de punten, zag een dik winstpunt langs komen en een geslaagd Z debuut. Leuk