Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:34

helmab schreef:
kara schreef:
Hopelijk blijft het droog vandaag, dan kan ik ook filmen. Gister was geen optie, werd modderworstelen

zou vandaag aardig weer worden gelukkig!!
Succes

Dank je!
De bak is al aan het drogen...

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:06

hoop ook voor je succes

xsensibel

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:08

Nog geen punten van de 2e terug. Ben benieuwd :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:09

xNinja schreef:
Zijn er nog meer die wachten op de punten van 11 juni? M2 paarden... heb vorige week een berichtje gestuurd maar helaas nog geen punten

Lijkt me ook goed daar even extra achter aan te gaan :j

Gefeliciteerd weer met de punten, zag een dik winstpunt langs komen en een geslaagd Z debuut. Leuk :D

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:14

xsensibel schreef:

Ik had ze gister aan de telefoon, het proces is nu nog heel erg arbeidsintensief. Het verwerken van alle protocollen en uitslagen moet handmatig gedaan worden. Ik heb door samenloop van omstandigheden gister ochtend nog een setje gekregen met filmpjes van t event van 2 juli. Deze heb ik vanmorgen terug gestuurd.

Probeer nog even geduld te hebben. Ze doen hun best met het zo snel mogelijk verwerken.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:20

Hier gisteren weer gefilmd. Helaas maakten we samen een koprol 10 minuten voordat we gingen filmen. Dus helaas geen geheel witte broek en paard meer :o Maar 1 poging gedaan en die ingezonden. Ik vermoed geen winstpunt want het was qua aanleuning niet fantastisch en we gingen beetje scheef. Gelukkig heb ik een nuchter paard die net doet alsof er niks gebeurd was :+ Ik heb het wel even als opmerking bij de video geschreven dat we onderuit zijn gegaan, geen idee of een jury daar wat aan heeft maar ach, beetje achtergrondinformatie :P

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:26

Ghostattack schreef:
Hier gisteren weer gefilmd. Helaas maakten we samen een koprol 10 minuten voordat we gingen filmen. Dus helaas geen geheel witte broek en paard meer :o Maar 1 poging gedaan en die ingezonden. Ik vermoed geen winstpunt want het was qua aanleuning niet fantastisch en we gingen beetje scheef. Gelukkig heb ik een nuchter paard die net doet alsof er niks gebeurd was :+ Ik heb het wel even als opmerking bij de video geschreven dat we onderuit zijn gegaan, geen idee of een jury daar wat aan heeft maar ach, beetje achtergrondinformatie :P

Wordt hij daar lekker los van? :+ (hoe kwam het dan? Pootjes niet optillen?)

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:57

Vanmorgen de punten terug van 2 juli. 191 punten in de L1, we hebben een goede stijgende lijn te pakken :D

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:05

ynskek schreef:
xsensibel schreef:

Ik had ze gister aan de telefoon, het proces is nu nog heel erg arbeidsintensief. Het verwerken van alle protocollen en uitslagen moet handmatig gedaan worden. Ik heb door samenloop van omstandigheden gister ochtend nog een setje gekregen met filmpjes van t event van 2 juli. Deze heb ik vanmorgen terug gestuurd.

Probeer nog even geduld te hebben. Ze doen hun best met het zo snel mogelijk verwerken.

ja voor jullie als jury meer werk denk ik normaal heb je iemand bij je die schrijf dat scheel hoop

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:05

tessie98xx schreef:
Vanmorgen de punten terug van 2 juli. 191 punten in de L1, we hebben een goede stijgende lijn te pakken :D

Gefeliciteerd!

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:09

Ik ben tussen het dozen inpakken en verhuizen door ook elke keer aan het kijken of m’n punten er op staan..maar ze staan er nog niet op..dus we gaan maar weer verder met inpakken..
Voor mij is dit tijdelijk het laatst online event geweest..gaan nu eerst verhuizen en als alles klaar is hoop ik nog een keer online te kunnen starten.(m’n paard wordt tijdelijk even door een stalgenoot gereden dus die kan ik gelukkig zo weer overnemen als ik weer meer tijd heb)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:10

Wat goed! Gefeliciteerd.
Ik heb mijn punten voor 2 juli ook nog niet terug, maar verwacht er ook niks van en dat maakt het aan de ene kant nog spannender, haha.

Ben ook elke keer aan het refreshen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:23

Caritas schreef:
Ghostattack schreef:

Wordt hij daar lekker los van? :+ (hoe kwam het dan? Pootjes niet optillen?)

Ja gewoon lomp, niet opletten, struikelen over een zandkorrel en dan gewoon face first het zand in gaan :+

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:51

Ik heb hem terug. Helaas net geen winstpunt (179), maar wel veel fijn commentaar en onderaan de opmerking dat we een leuke combinatie zijn, maar dat hij nog teveel op de voorhand loopt.
Heb ook vooral veel punten laten liggen door slordig te rijden. Paar keer niet op de letter of scheef.
Kunnen we zeker wat mee en volgende week weer rijden.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:12

tessie98xx schreef:

Gefeliciteerd

helmab schreef:
ynskek schreef:
xsensibel schreef:

ja voor jullie als jury meer werk denk ik normaal heb je iemand bij je die schrijf dat scheel hoop

Afbeelding

Zo zit ik er bij met beoordelen

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:59

Het lijkt me een hele leuke afwisseling om te doen als jury. En ik denk dat je veel afwisselendere combinaties te zien krijgt, veel afwisseling in locaties. Niet voor altijd, maar zo nu en dan zo jureren zou ik erg leuk vinden!

Gisteren heb ik weer een filmpje gemaakt om in te sturen. Voor het eerst in de binnenbak, eigenlijk om te proberen maar we kregen onverwacht flinke buien op ons dak dus ik was blij met deze test.

Wij hebben een schuifdeur net na de hoek bij a-f. In de L2 kom je net uit de galop en dan moet je gelijk a-x halve grote volte halsstrekken. En echt precies voor de neus van vera die aan het halsstrekken was, wurmt zich een duif onder de deur door en vliegt voor onze neuzen naar het dak toe :') Ik geef Vera alleen al een 10 voor hoe braaf ze bleef maar we konden nog best oke doorrijden en ik heb hem gewoon ingestuurd :D

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:36

urosa schreef:
xNinja schreef:
Zijn er nog meer die wachten op de punten van 11 juni? M2 paarden... heb vorige week een berichtje gestuurd maar helaas nog geen punten

Lijkt me ook goed daar even extra achter aan te gaan :j

Gefeliciteerd weer met de punten, zag een dik winstpunt langs komen en een geslaagd Z debuut. Leuk :D

Het lange wachten werd beloond met 198,5 in het M2 met m’n pony tussen de paarden! Vanmiddag heb ik de punten gekregen! Ze hadden de proef niet terug gekregen van de jury en dus met spoed laten beoordelen :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 17:55

Wat fijn zeg! Dat maakt langer wachten wel goed haha!

Fleury, heeft de jury ook wat leuks om naar te kijken haha. Dat komen ze vast niet vaak tegen. Maar top dat je nog zo OK door kon rijden.

Ynskek: mooi groot beeldscherm!

Jorisdy: met fijn commentaar voelt zo'n 179 punten protocol ook anders aan. Mooi dat je er wel echt wat mee kan!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:00

Ik ben ook heel blij met dit scherm :j

Ik heb hulp bij het jureren :')

Afbeelding

Nou ja hulp _O-

Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:16

ynskek schreef:
Ik ben ook heel blij met dit scherm :j

Ik heb hulp bij het jureren :')

[ [url=m/9FegJC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nou ja hulp _O-

[ [url=m/AUHnSg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je collega loopt de kantjes er wat vanaf.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:43

Oh wat schattig! Zo'n 'hulpje' is wel leuk <3

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:40

Schattig <3

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:58

Super schattig zo’n hulpje <3 .

Ik heb zojuist mijn punten terug gekregen van 2 juli. Geen winstpunt (175) maar compleet mee eens. Voor het eerst M1 gestart en het was nog wat lastig om de oefeningen zo snel achter elkaar te rijden en hem compact te houden. Dit ook als ‘commentaar’ op de coupon meegekregen. Dus erg blij dat dit overeen komt.

Voor deze donderdag al een nieuwe proef opgenomen en ingestuurd. Een keer in een andere bak gereden waardoor mijn filmer op een verhoging moest staan (ivm een dichte hoge bakrand). Nu vind ik dat dit best wel veel invloed heeft op het beeld. Wat vinden de juryleden hier van? Geeft het voor jullie verschil?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:27

Wij hebben vorige week ook ons 1e B proefje ingestuurd. Als oefening en totaal niet met de gedachte om richting een winstpunt te rijden maar vooral voor mijzelf om wat zekerder te worden en een beetje in het ritme te komen. Losse onderdelen rijden ging best heel goed maar zo zo’n proefje was voor ons nog hartstikke lastig. :+

Mijn 5 jarige was ondanks de knetterharde wind super braaf dus ik ben wat dat betreft tevreden. Gok dat ik rond de 170 punten heb gereden maar hoop vooral op commentaar waar ik iets mee kan.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:39

Ik heb de punten terug van 2/7 in het L1. Iets anders dan steeds dik in de 190 maar volledig terecht. Proef was ook minder netjes dus 187,5. Alsnog heel tevreden mee, fijn commentaar en terechte onvoldoendes. Was voorlopig onze laatste omdat we weer lekker op pad kunnen om te springen :D