Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mellamoshan schreef:zamba wat lekker, zeeland is best heel mooi. Hoelang blijf je er? Heb geen insta. Vind mn Facebook verslaving tijdrovend genoeg
Nimber, dat is echt zuur. Viel me al op dat kingsley qua nieuw/2e handsprijs erg uiteen lagen. Heb ook nog een kingsley liggen, die moet nog de verkoop in.
Wat een gave foto's weer. Wat kan die van jou toch knap zitten, zo groot als dat hij is. Heel gaaf!
cp112, sella vind ik ook super fijn. Die foto's van aan de lange lijnen, wat doet hij zijn best. Mooie plaatjes hoor.
Nouvel, welke wow fitter heb jij erbij? Moeilijk een knappe wow fitter te vinden. Wel super fijn dat met zoveel verschil in boommaat, het toch passend te krijgen is.
ivy, weet je al iets meer van je jonkie?
sw, toch fijn als je vermoeden dan bevestigd wordt. Anders wordt het zo'n zoekplaatje. Nu weer op naar fijn rijden.
Hier ivm de wedstrijdpauze maar beetje trainen en wat buitenritjes. Vorige week rondje strand gedaan, deze week rondje Veluwe. Paard is helemaal happy ervan. Wel had hij plots bedacht op zijn bitje waar hij al een aantal weken probleemloos mee loopt, dat hij zijn tong eroverheen wil gooien en hoofd kantelen. Heb hem vandaag iets strakker aangesnoerd en dat gaf al zeg 75 procent verbetering.
Was nog niet ideaal, maar hij was lekker licht van voren en daar hou ik van hihi
Daarnaast bleef hij super fijn aan mijn been en maar aantrekken (ik snap het wel, want dat vind hij makkelijker dan sluiten) dus al met al fijn gereden vandaag.
Ik ben zoooooo intens blij met mijn zadel nu. Echt, ohhh gewoon uitgestrekte draf over de diagonaal van de zandplaat van 65x65, geen enkel probleem meer.![]()
![]()
Verder niets spannends te melden eigenlijk. Ik hoop gewoon dat de wedstrijden snel weer opgepakt kunnen worden.