Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
helmab schreef:net gereden ging echt niet zo als ik wilde maar wil wel door sturen. Maar waar sta je combinatie nr(wat gedoe de eerste x dit
DoretteK schreef:Hmm heb je wel de bepalingen en voorwaarden doorgelezen over hoe je de proef moet filmen?
Dit is namelijk voorwaarde 2:
De video moet starten met het opnoemen van de datum, het opnoemen van het combinatienummer, daarna wordt het paardenpaspoort met de pagina’s in het paardenpaspoort waarop de identificatiegegevens van het paard duidelijk zichtbaar zijn (naam, levensnummer, chipnummer, kleur, aftekeningen paard) in beeld gebracht en loopt de filmer een rondje om het paard om alle aftekeningen in beeld te brengen. Daarbij moeten ook de sporen in beeld gebracht worden en de zijkant van het hoofd waarbij het bit (bitringen) en neusriem in beeld gebracht wordt. Daarna kan de proef begonnen worden.
helmab schreef:nee he kan die dus weer over nieuw(sorry vind nog wel een gedoe hahah(niet heel handig met computers... en ik sta niet op een stal dat je samen dingen doe.. alles thuis en ben de ennige die in de paarden zit hier hahah
helmab schreef:al die nummers en gedoe met uplode
snap je?
Laat mij gewoon lekker rijden hahah
daffodil schreef:helmab schreef:al die nummers en gedoe met uplode
snap je?
Laat mij gewoon lekker rijden hahah
Dan schrijf je je in voor een wedstrijd of een meetmoment toch? Waarom jezelf pesten met online starten? Dat begrijp ik dan niet helemaal. Het is geen moeten, niemand dwingt je......
Maar als je ergens aan meedoet, lijkt het mij wel handig dat je even kijkt naar wat daar precies voor nodig is, zo ingewikkeld is het echt niet, dat valt best mee!
helmab schreef:ik kan nergens heen met mijn paard dus dat gaat niet.
Dat zeg ik ook, het is de eerste x(in het filmpje met uitleg staat alleen dat jeje zelf voor moest stellen en je paard en ja de datum dat heb ik gedaan verder niet)
Heel fijn dat jullie mij de juiste info geef... ga morgen weer proberen en kom vast goed maar als je op stal staat waar je met meerdere ben en iemand zeg hoe moet als je iets vergeet is dat handig snap je... ik doe alleen is toch anders
Marjolein schreef:Ik begin mijn filmpje met een voorblad. Dat leek mij het fijnste voor de jury en dan hoef ik niet alles te onthouden en op te blèren. Gisteren ging zelfs m'n achternaam de mist in, mijn meisjesnaam klinkt nog steeds makkelijker
De eerste keer is het wat gedoe. Maar ik vond de tweede keer al een stuk makkelijker gaan. Het is gewoon een stukje handigheid krijgen en geduld bij het uploaden.
Ik doe het ook alleen, maar als je je even goed inleest dan hoeft dat helemaal geen probleem te zijn.
helmab schreef:Marjolein schreef:Ik begin mijn filmpje met een voorblad. Dat leek mij het fijnste voor de jury en dan hoef ik niet alles te onthouden en op te blèren. Gisteren ging zelfs m'n achternaam de mist in, mijn meisjesnaam klinkt nog steeds makkelijker
De eerste keer is het wat gedoe. Maar ik vond de tweede keer al een stuk makkelijker gaan. Het is gewoon een stukje handigheid krijgen en geduld bij het uploaden.
Ik doe het ook alleen, maar als je je even goed inleest dan hoeft dat helemaal geen probleem te zijn.
ja dat bedoel ikdat denk ik ook. Bedankt voor je tip
MyWishMax schreef:manubres schreef:Toen ik stopte met wedstrijden vanwege mijn kinderen voelde ik pas wat ik mijn paard had aangedaan. Mijn paard heeft altijd zoveel stress gehad, achteraf denk ik wat heb ik haar aangedaan omwille van mijn eigen ego en ambitie. Ook de uren die ze op de trailer heeft moeten doorbrengen in een hokje van een paar m2. En de wedstrijden in de bloedhitte van 30 graden. Wat mij betreft zijn online proeven een stuk diervriendelijker en juist in deze tijd dat er zoveel kritiek is op de paardensport zou de KNHS er toch gevoelig voor moeten zijn.
De wereld verandert, laten we daar in meegaan. Niet stug vasthouden wat er was...en hoe het zou moeten omdat het altijd al zo was.
Dat was jouw paard, die van mij heeft geen last van stress in een trailer of op wedstrijd. Dus diervriendelijker? Ja, voor sommige wel, voor anderen maakt het geen verschil. Ik heb nooit paard uren op een trailer laten staan, ik huur een stal, sta er naast te grazen of breng ze naar huis, of gestart in 30 graden. Dat laatste kan nu nog steeds gebeuren, want je hebt nog steeds warme dagen waar op mensen hun filmpje opnemen.
Dat zijn altijd keuzes geweest en konden voor de online proeven al ontweken worden.
Die lijnen van de l2 proef zijn in het echt ook rottig om te zien, maar op film wel veel erger ja. Helaas. Jammer dat die proef gekozen is dus, net als het bij c hh en achterwaarts. Ik ben wel benieuwd waarom er voor deze proeven gekozen is en of ze het zouden aanpassen als het zou blijven bestaan