[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:50

gomir schreef:
Ik was van de bodemtest vandaag :+
Eddie sprong zo hoog dat ik in de landing afscheid nam en Bella draaide ineens om op het voorterrein :o Maar dat maakte ze wel weer goed met een simpel foutloos rondje!

Gefeliciteerd Mette!

We konden wel zussen zijn :') _O-
http://i176.photobucket.com/albums/w170 ... 403866.jpg
Komt allemaal goed uiteindelijk :')

josewoos

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:12

Vanmorgen springles gehad. Op een paar suffe weigeringen na heb ik uiteindelijk heerlijk gesprongen.
Camera was mee, als ik wat leuks binnen heb zal ik ze showen.

Bij de trailer helaas weer ellende dat mijn paard er niet op wou :(
En dan moet ik zelf oppassen dat ik niet bozer en gefrustreerder word want dan lukt helemaal niets meer bij hem.
Uiteindelijk met hulp van anderen met een longeerlijn onder zijn kont erin gekregen, maar wat baal ik hier dan weer van :(

Dat word weer trailer laden oefenen

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:14

Pff Goldie wat een sprong :(:)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:23

Daar dacht ik dus ook direct aan Goldie :+ Vandaar ook de benoeming van een casciana-vliegtuig nadoen ;)

Balen Jose! Maar iig wel fijn gereden :j

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:47

Je ziet het paard denken "met die balken neem ik het zekere voor het onzekere" :')

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:02

:D Zulke foto's heb ik ook wel van mijn vosseclown. Eigenlijk doet hij dat nog steeds wel....
Vooral als hij net daarvoor een balk heeft gehad. Dan compenseert die gek dat op de volgende hindernis.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:35

:wave:

zoooo ik ben er weer :) Afgelopen dagen op stap geweest dus lekker brak en alleen steeds lekker mee lezen.

Toffe platen Carola, stom dat je je camera niet op mocht.. is de eerste cross waarbij ik het hoor dit seizoen. ik zou wel trouwens voor cross beschermers kiezen, hij heeft ze nu nog misschien niet nodig maar ongeluk zit in klein hoekje en dan is die net iets beter beschermd. Beter goede investering in bescherming dan betalen voor de DA.. Maar dat is mijn mening.

Anne jeetje haha wat een verhaal! Gelukkig wel je eigen op met springen :=
Zag ook nog dat Mette dikke prijzen rijdt dus die gaat ook top.

Lithya, Wij gaan eigenlijk niet op vakantie ver weg. Wij gaan meestal naar Zeeland dat het hondje gelukkig mee kan en dat ik snel weer thuis kan zijn haha Wij zijn allebei niet van die reizigers. Kunnen ook heerlijk thuis rommelen.

Wij zijn nu ook veel spullen aan het uitzoeken en weg gooien / inpakken. Al bijna verhuizen :D :D
Paardje en ik zijn vandaag het bos in geweest. Lekker over de hei . Was zulk lekker weer!

Morgen weer trainen met Alice. Dubbels oefenen. Hoop op net zo lekker weer als nu :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:40

Ja vond het ook apart dat de camera's niet mochten.. Heel jammer.
Ongeluk zit net zo goed in een klein hoekje in een springparcour, en daar draagt ze ook normale peesjes. Voor nu kan het er prima mee door voor de B. Er is zoveel keuze en we verdiepen ons erin en nemen onze tijd. Als er een stand staat op een SGW heb ik me voorgenomen hun even te laten kijken en informeren.
Ze mag ook zelf een beetje op de beentjes letten :j Maar dat is mijn mening dan weer. Tijdens springen kan er ook een balk breken en die net zo ruw als de hindernissen in de cross :D

Ik zag een foto van het bos, heerlijk! Was ook super weer vanmiddag. Succes morgen!

Ik ga morgen 2 dressuurproefjes en 2 parcourtjes doen. Ben benieuwd :D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:43

Wat een verhaal Anne :') Een natte cap op je kop is ook niet alles nee..
Fijn dat les goed ging, balen van de trailer dan weer josewoos :(
Klinkt goed Elke!
Is ook slim idd Car, heb toen bij de cross ook Mick laten zien aan de mevrouw en direct gepast haha. Weet je tenminste zeker dat het goed zit.

Wandy gereden vandaag, ging als een trein en morgen weer springles :) Mick moet nog steeds naar de smid maar geen van de 3 bellen terug… Dus die heeft maar even spontaan vakantie, ook niet erg.

Succes iedereen dit weekend op wedstrijd!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:43

snap ik maar in het spring parcours vallen de balken naar beneden. Dus komt er niet z'n klap op bedoel ik meer.. Ik bedoel ook echt voor de achterbenen.

Vaak is canter-equipment op SGW's die vrouw is zo behulpzaam. Ook op haar webshop!

Succes voor diegene die dit weekend concours hebben!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:04

Niet netjes van de hoefsmeden balen!
Veel succes iedereen die cc heeft.
Ik morgen met stage naar holtens horse event. Zelf starten in de bb en b. Zondag sgw markelo met pony beest!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:05

Ja ik snap je wel! Maar ik ben ook wel een beetje van mening dat ze best op haar benen mag letten. Helemaal in een B crossje. Ik ga nu ook geen overhaaste beschermers halen, voor dat geld bekijk ik het allemaal eens rustig, hier vragen en daar wat vragen. Zo komen we er van zelf wel.
Ik gooi er niet snel zomaar beschermers om, net als achter peeskappen. Gebruik ik ook nooit. Zelf opletten :D

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:13

_Elke schreef:
Vaak is canter-equipment op SGW's die vrouw is zo behulpzaam. Ook op haar Webshop!

Kan ik me helemaal bij aansluiten. Mijn vorige paardje had echt dikke korte benen waardoor de goede maat vinden nogal moeilijk was. Via de webshop was ik al aan het mailen voor informatie,maar toen ze hoorde dat ik naar Putten kwam voor een oefencross bood ze zelf aan om vrijblijfend diverse bescherming in diverse waarschijnlijk passende maten mee te nemen zodat we daar konden gaan passen.
Echt top service! +:)+

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:14

Ik hoor vaker hele goede verhalen over die zaak! Ik ga me verdiepen in wanneer ze waar staat.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:35

Talitha is top! Wij kopen (of in mijn geval kocht) ook altijd alle SGW-spullen bij haar :j

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:45

Talitha heet ze ja! Ik heb ook tot nu toe alles bij haar gekocht. Ze hielp toen ook echt goed met mijn bodyprotector maat geholpen.

Ik heb echt zo zin in morgen. Hoop dat dubbel oxer-steil problemen echt een stuk de goede richting kunnen worden verholpen.
Volgende week weer springen....

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:48

Komt vast goed!
Voor die van mij is een oxer-stijl combi heerlijk omdat de afstand dan wat makkelijker voor 'm word :P
Dat soort 'problemen' krijg je dan weer als je met een E pony bij de paarden start haha

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:48

Ze staat in Putten de SGW, die ik ook rijd. Ik ga dan eens bij haar informeren. Tot die tijd kan ze het prima af met gewone peesjes :D

Ik kan mijn FB beter veranderen in Vosje. Er staat alleen maar paard op mn FB.. -O-

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:53

Whaha Carola dat probleem heb ik ook.

Ik krijg ook altijd alleen maar paarden-mensen-likes en als ik een keertje er iets anders op zet krijg ik niet-paarden-mensen-likes haha

Maar goed , we gaan het zien! Heb er in ieder geval wel erg zin in!! :D maar ook spanning haha 8)7

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:55

Ik denk dat heel veel mensen me zat zijn op FB haha! Dan verwijderen ze me maar! Heb ook niet veel niet-paarden-mensen-vrienden. Alleen wat van mn ex kant. Die zullen me spoedig wel verwijderen _O-

Haha succes met je dubbel probleem! Gelukkig schiet die van mij nu lekker door de dubbels heen, oxer-stijl en stijl-oxer. Fijn :j

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:12

Haha heel herkenbaar dat fb _O-

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:12

Heb echt van alles door elkaar op fb haha.

Succes iedereen morgen die gaat starten!!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:26

Ik heb momenteel niks meer op FB van mn eigen leven. Voor paarden mensen is mn FB heel leuk denk ik! _O- _O- _O-
Ik plaats eigenlijk alleen nog maar actiefoto's, van de SGW, springen etc.
Afbeelding
Zulke foto's plaats ik enkel op mn fotografiepagina. En heel af en toe op mn gewone pagina een losgooi foto ofzo. Van de nieuwe, omdat ik daar geen actie foto's van onder het zadel heb.

Hoe eentonige FB wil je hebben O:)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 07:34

Succes allemaal weer dit weekend!

Je maakt wel hele mooie foto's hoor Ciocco :j Ik heb eigenlijk nooit foto's dus ook weinig te delen. Toevallig donderdag een meisje van 12 kunnen strikken, die heeft die foto's gemaakt.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 09:05

Kijk dit weer :( hoop dat het in de polder droog is...