Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urosa schreef:Ik doe online ook altijd in wedstrijd tenue, paard gevlochten etc, jury's nemen tijd om te beoordelen, dus het minste wat ik dan kan doen is netjes verschijnen haha. Kies wel voor zomertenue, jasje doe ik alleen aan als ik het te koud heb in zomer tenueop pad doe ik jasje altijd wel aan. Een hempje vind ik ook niet kunnen, en was volgens mij ook niet de bedoeling volgens de KNHS? Staat me bij dat het een nauwaansluitend tshirt moest zijn.
Bedankt voor de reacties op het schouderbinnenwaarts. Wel echt de moeite waard om te proberen dus tzt. Maargoed, eerst nog 4 punten in de L2 haha.
Ukkiepuk: leuk zeg dat je nichtje zo goed gaat met je pony! Ga je zelf nog Z starten met hem?
Spaansepony schreef:Tot hoelang kan je afmelden voor evenement?
Moet deze week inleveren en volgende week, maar paard is kreupel al ruime week en verwacht niet dat hij beter loopt voor volgende week.
Spaansepony schreef:Tot hoelang kan je afmelden voor evenement?
Moet deze week inleveren en volgende week, maar paard is kreupel al ruime week en verwacht niet dat hij beter loopt voor volgende week.
Sakura789 schreef:Plastron is toch helemaal niet meer nodig?
Ik heb nooit geknot ivm tijd, wel elke keer een wit dekje op gedaan en een witte broek aan gedaan. De eerste keer ook een jasje, maar daarna een zwarte polo of ander net donker shirtje met hoge kol.